Hop til indhold

Recommended Posts

Ok,  efter en lidt sur oplevelse nogle dage forinden hvor en aftale med et andet thai masage sted ikke blev overholdt lavede jeg en aftale med Wadee I Randers.  Aftalen var til klokken 9. Jeg kørte til Randers fra Aarhus efter at have læst gode anmeldelser af stedet.  

Jeg var der 10 minutter før tid og kunne se der var lukket,  men på slaget 9 blev der tændt lys og jeg gik over og bankede på.  Blev lukket ind af en meget smuk og "klassisk"  udseende Thai pige som smilede og var meget imødekommende.  Selve stedet et rent og pænt,  uden gamle møbler og slidt inventar som man ofte ser andre steder.  Masage rummet er blot en kabine formet af et gardin,  som slet ikke var så "tacky"  som det lyder,  det var faktisk helt i orden og nydeligt det hele.  Massagen foregik på en god fast madras på gulvet hvor der var lagt nogle store nye håndklæder på,  igen var det bedre end det lyder.  Lokalet var tørt,  varmt og rart at befinde sig i.  Der er et skilt hvor der står "betaling sker inden behandling"  så jeg ville finde mine penge frem,  men pigen Ann sagde "no no"  og jeg skulle bare tage plads.  Jeg fik en meget let men målrettet masage,  hvor hun fandt de ømme steder og arbejdede på dem blidt men grundigt.  Vi snakkede lidt i øst og vest på engelsk, og da jeg spurgte til om hun ikke savnede varmen fra Thailand stod hun helt stille og kiggede op i nok 20 sekunder med lukkede øjne og sagde "i miss it soo much".  Senere blev jeg vendt om og hun masserede mine fødder meget grundigt både ovenpå og nede under,  det føltes sku egentlig meget rart.  Så kom spørgsmålet,  "you want?"  Og jeg takkede ja til sex for 650 extra dvs 1000 I alt.  Hun startede med hånden mens hun gav mine balls en lækker tur med tungen og sugende dem helt ind i munden,  det var nyt og ophidsende,  så fandt kondomet frem og jeg fik det måske beste blow job jeg nogen sinde har fået med kondomet på.  Det kan hun sku finde ud af! Jeg foreslog 69, hvilket hun var meget glad for, og hun var lille,  ren og duftede fantastisk. Så fik jeg en ridetur med ok fin øjenkontakt, og jeg havde fri adgang til hendes meget små bryster og på det tidspunkt MEGET stive niples. Det var rigtig godt!  Så var det som om hun blev træt og hun foreslog doggy,  og hvis man har lyst til at føle at man har en kæmpe pik,  så skal man tage Ann i doggy,  hun er så stram at jeg i starten troede jeg gjorde noget forkert.  Vi nød det begge to og hun holdt øjenkontakt gennem et spejl det står lige foran masage sengen.  Kæft det var godt og der gik ikke længe før jeg skød den.  Den omgang doggy skal jeg prøve igen,  så gentagelsen er 100% sikker.  Jeg blev tilbudt vand eller cola,  og så tog jeg midt tøj på,  hun fik sine penge og på vejen ud fik jeg lige et kys og et frækt smil.  Så alt i alt en super god dag! Jeg kan varmt anbefale stedet.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
StevenDK skrev, for 30 minutter siden:

Tak for en super anmeldelse sleipnir.

Jeg skal vist et smut forbi Randers snart :-P

Også mig :D,  kunne blive til et nytårs fortsæt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, for 10 timer siden:

Ok,  efter en lidt sur oplevelse nogle dage forinden hvor en aftale med et andet thai masage sted ikke blev overholdt lavede jeg en aftale med Wadee I Randers.  Aftalen var til klokken 9. Jeg kørte til Randers fra Aarhus efter at have læst gode anmeldelser af stedet.  

Jeg var der 10 minutter før tid og kunne se der var lukket,  men på slaget 9 blev der tændt lys og jeg gik over og bankede på.  Blev lukket ind af en meget smuk og "klassisk"  udseende Thai pige som smilede og var meget imødekommende.  Selve stedet et rent og pænt,  uden gamle møbler og slidt inventar som man ofte ser andre steder.  Masage rummet er blot en kabine formet af et gardin,  som slet ikke var så "tacky"  som det lyder,  det var faktisk helt i orden og nydeligt det hele.  Massagen foregik på en god fast madras på gulvet hvor der var lagt nogle store nye håndklæder på,  igen var det bedre end det lyder.  Lokalet var tørt,  varmt og rart at befinde sig i.  Der er et skilt hvor der står "betaling sker inden behandling"  så jeg ville finde mine penge frem,  men pigen Ann sagde "no no"  og jeg skulle bare tage plads.  Jeg fik en meget let men målrettet masage,  hvor hun fandt de ømme steder og arbejdede på dem blidt men grundigt.  Vi snakkede lidt i øst og vest på engelsk, og da jeg spurgte til om hun ikke savnede varmen fra Thailand stod hun helt stille og kiggede op i nok 20 sekunder med lukkede øjne og sagde "i miss it soo much".  Senere blev jeg vendt om og hun masserede mine fødder meget grundigt både ovenpå og nede under,  det føltes sku egentlig meget rart.  Så kom spørgsmålet,  "you want?"  Og jeg takkede ja til sex for 650 extra dvs 1000 I alt.  Hun startede med hånden mens hun gav mine balls en lækker tur med tungen og sugende dem helt ind i munden,  det var nyt og ophidsende,  så fandt kondomet frem og jeg fik det måske beste blow job jeg nogen sinde har fået med kondomet på.  Det kan hun sku finde ud af! Jeg foreslog 69, hvilket hun var meget glad for, og hun var lille,  ren og duftede fantastisk. Så fik jeg en ridetur med ok fin øjenkontakt, og jeg havde fri adgang til hendes meget små bryster og på det tidspunkt MEGET stive niples. Det var rigtig godt!  Så var det som om hun blev træt og hun foreslog doggy,  og hvis man har lyst til at føle at man har en kæmpe pik,  så skal man tage Ann i doggy,  hun er så stram at jeg i starten troede jeg gjorde noget forkert.  Vi nød det begge to og hun holdt øjenkontakt gennem et spejl det står lige foran masage sengen.  Kæft det var godt og der gik ikke længe før jeg skød den.  Den omgang doggy skal jeg prøve igen,  så gentagelsen er 100% sikker.  Jeg blev tilbudt vand eller cola,  og så tog jeg midt tøj på,  hun fik sine penge og på vejen ud fik jeg lige et kys og et frækt smil.  Så alt i alt en super god dag! Jeg kan varmt anbefale stedet.  

Hej Sleipnir

ja Massage med  Ann som har startet sit eget sted wadee er helt kanon

jeg har været der tre gange og hun ser måde godt ud og er dygtigt til det hele

meget fin behandling og service

 

Redigeret af ST22
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Skal osse på besøg igen. Sidste gang var det dog ikke Ann, der var der, men hun var osse dejlig og til det HELE! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Jeg må lige rette mig selv. Det var sgi Ann, jeg besøgte i starten af november. Hun er anbefalelsesværdig. Blow uden og temmelig liderlig. Hun nød virkelig en facesitting kunne jeg mærke. MEGET våd blev hun i hvert fald - og no rush med at få mig ud, da jeg var færdig. Vi ku' formentlig godt have taget en tur mere, hvis jeg havde været i stand til det! ;-) 

 

Jeg skrev faktisk en anmedelse af hende dengang: 

 

Redigeret af chris 60

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Alcacer skrev, for 1 time siden:

Hvor gammel vil du/I skyde Ann til at være? Bare sådan cirka...

Alder er under 30 - meget petit, men rund de rigtige steder!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Nu er det jo et par måneder siden, jeg var der, så jeg troede egentlig hun var taget hjem. Er de her ikke på turistvisum i 3 mdr.? Hm Min misforståelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
ST22 skrev, den 25/12/2016 at 09:10:

Ann er 32

Tjah, de thaipiger kan sgu være lidt svære at aldersbedømme, men lækker og veldrejet, det er hun. Og rigtigt sød! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle der kan give nummeret der til. Evt PB. Da det nummer på thailisten ikke stemmer overens med stedet. 

Mvh bmand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
ST22 skrev, for 2 timer siden:

stedet er udmærket

Jeps. "Boksene" er kun adskilt af gardiner, men hvad gør det, når hun kun tager en gæst ad gangen? Og låser yderdøren, når du er kommet ind. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Chelsea1975 skrev, for 48 minutter siden:

Så hun giver den gas bag gardinet ? 

Det kan du tro, hun gør. Blidt og dejligt med øko-oral - osse udløsningen, hvis du spørger pænt og behandler hende, som du gerne selv vil behandles! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

var forbi i formiddag som altid kanongod behandling en skam at Ann rejser hjem den 21 JAN

lidt spændende hvem der bliver hendes afløser

vedkommende har noget at leve op til

Redigeret af ST22
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...