Hop til indhold

Wadee Randers

Featured Replies

Skrevet

Jeg tog chancen lørdag

For fanden jeg fortryder

Det er det værste jeg nogensinde har oplevet, totalt uden indlevelse, TOTALT snyder med tiden

Aldrig aldrig mere denne butik

• Svar 59
  • Visninger 23.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg tog chancen lørdag For fanden jeg fortryder Det er det værste jeg nogensinde har oplevet, totalt uden indlevelse, TOTALT snyder med tiden Aldrig aldrig mere denne butik

• Tak for en super anmeldelse sleipnir. Jeg skal vist et smut forbi Randers snart

• Var forbi en sidste gang inden Ann tager tilbage til Thailand,  og vi have endnu nogle gode stunder.  Der kommer jo nok en ny pige på stedet i den nærmeste fremtid. Så priser/ydelser/kvalitet  kan man

Skrevet
Flaber skrev, for 17 timer siden:

Jeg tog chancen lørdag

For fanden jeg fortryder

Det er det værste jeg nogensinde har oplevet, totalt uden indlevelse, TOTALT snyder med tiden

Har oplevet det samme, jeg kommer der heller ikke mere

Skrevet

det lyder da helt utroligt det i skriver

jeg har ikke haft overstående problemer som i skriver om

Skrevet

Jeg har os altid fået en god service der. men det var da Ann var der 

Redigeret af riko

Skrevet
  • Author
Flaber skrev, den 1/29/2017 at 12:30:

Jeg tog chancen lørdag

For fanden jeg fortryder

Kan du huske hvad pigen hed? 

Skrevet
sleipnir skrev, for 16 timer siden:

Kan du huske hvad pigen hed? 

Nej, fik slet ikke navnet, men hun var ikke helt ung, vel 35-40 vil jeg tro

Skrevet

Jeg var tilfældigvis netop i dag på denne egn, og valgte så lidt tilfældigt at ringe til wadee stedet omkring kl 19.30

fik af vide de var lukket for i dag, men at hun gerne ville komme og åbne for mig, hvis jeg gerne ville have massage. Jeg valgte at tage mod tilbuddet, og det fortrød jeg ikke et sekundt. Blev mødet af en Sprød lille thai, som gav en super massage til min trængende ryg, og resten af kroppen fik så derefter alt hvad den kunne klare på alle leder og kanter. 

Pas på hende, hun er rigtig fin, med en dejlig berøringsvenlig krop. Kunne som godt have brugt en time eller 2 mere med hende, så det tror jeg at jeg snupper om et par dage:-)

god fornøjelse folkens

Skrevet

hvordan så hun ud var det hende med tatovering på maven

hvad hed hun

Redigeret af ST22
glemte sætning

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.