Hop til indhold
JanSkipper

"Kun danske/skandinaviske gentlemen"

Recommended Posts

Catja skrev, for 44 minutter siden:

Min oplevelse er, at kunderne netop er helt repræsentative for befolkningen ;-)

Jeg tror du har ret i den forstand at man møder mænd i alle aldre, tykke/tynde, grimme/smukke, alle socioøkonomiske lag, etc. Så vidt jeg husker så dokumenterede undersøgelsen faktisk at GP kunder var meget bredt sammensat, men at der var en svag overrepresentation af ufaglærte. 

Det jeg hentydede til var at GP kunder ikke er repræsentative hvad angår utroskab, eftersom man helt sikkert ser en langt større andel utro mænd blandt GP kunder, relativt til den øvrige befolkning.  :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Catja
Kindhesten80 skrev, for 17 timer siden:

Jeg tror du har ret i den forstand at man møder mænd i alle aldre, tykke/tynde, grimme/smukke, alle socioøkonomiske lag, etc. Så vidt jeg husker så dokumenterede undersøgelsen faktisk at GP kunder var meget bredt sammensat, men at der var en svag overrepresentation af ufaglærte. 

Det jeg hentydede til var at GP kunder ikke er repræsentative hvad angår utroskab, eftersom man helt sikkert ser en langt større andel utro mænd blandt GP kunder, relativt til den øvrige befolkning. :)

 

Så er vi helt enige :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr

Jeg gider ikke besøge piger der modtager folk fra mellemøsten. - Det er bare for ulækkert. Jeg mødte for noget tid siden sådan en herrer på trappen, ham på vej ud, mig in. Jeg vendte om. 

Jeg vil ikke købe en brugt bil af dem, jeg vil ikke ansætte dem, og jeg vil sku heller ikke være hul-fætter med dem!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
91tr skrev, for 13 timer siden:

Jeg vil ikke købe en brugt bil af dem, jeg vil ikke ansætte dem, og jeg vil sku heller ikke være hul-fætter med dem!

Synes du der skal være apartheid i Danmark? ... men en syg indstilling. Historien har jo vist os, at når mennesker som dig får lov at lufte syge holdninger uanfægtet, så er det 5min i "ballade". Det var typer som dig der bar faklen i 30ernes Tyskland, og sikken en lære jøderne fik af det. Jeg håber, at vi er bedre mennesker end det. Pigernes valg er ud fra deres oplevelser og fuld respekt for det. Du derimod, giver udtryk for et ubegrundet had til andre mennesker.

Redigeret af Playful

Del dette indlæg


Link til indlæg
91tr skrev, for 17 timer siden:

Jeg gider ikke besøge piger der modtager folk fra mellemøsten. - Det er bare for ulækkert. Jeg mødte for noget tid siden sådan en herrer på trappen, ham på vej ud, mig in. Jeg vendte om.

Jeg vil ikke købe en brugt bil af dem, jeg vil ikke ansætte dem, og jeg vil sku heller ikke være hul-fætter med dem!

Det var da lidt af et Racistisk indlæg at komme med.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 91tr
Kausten skrev, for 4 timer siden:

Det var da lidt af et Racistisk indlæg at komme med.

ja, og?

Jeg er racist,  liberalist, kapitalist, livsnyder, kan lide at knalde.....

Hvem er du?

Del dette indlæg


Link til indlæg
91tr skrev, for 4 minutter siden:

ja, og?

Jeg er racist,  liberalist, kapitalist, livsnyder, kan lide at knalde.....

Hvem er du?

Godt for dig? :rolleyes:

Jeg er sikkert det modsatte af dig :P

Jeg har dog ikke meget tilovers for dem fra mellemøsten der ihærdigt forsøge at møde 72 jomfruer(er det 72?), eller dem som dræber deres egne børn fordi de forelsker sig i en som de ikke bryder sig om..

Men ellers har jeg ikke noget imod folk fra mellemøsten.

Jeg vil dog til enhver tid prøve ikke at komme med Racistiske udtalelser..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Denne tråd bevæger sig mere og mere over i retning, der hører hjemme på Politik-forum. Jeg vil opfordre alle interesserede i at give deres ucensurerede mening til kende derinde, og ikke her under Generel Debat.

-Ledvogter

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...