Hop til indhold

Recommended Posts

Der må være rigtig mange liderlige karle, direktører og håndværkere som lægger gode penge og booker tider langt ind i fremtiden med pigerne, ellers giver det ingen mening what-so-ever at smukke unge danske piger forlader Storkøbenhavn, som i forvejen mangler danske studinepiger til deres steder, for at drage ud mellem marker og træer i et gammelt bondehus langt væk fra alting og har vagter fra 10-22 med fuld pålegnet vagtplan med 2 smukke piger på vagt dagligt (!)...

En dygtig bordelmutter og et godt miljø må være hemmeligheden. Men hey..piger: Det burde også, med en koordineret indsats og velvilje fra alle parter også være muligt i København.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den 12.12.2021 at 09:33:

Tjo.

Gammel tråd måske men undrer mig blot over at stedet i det område  kan tiltrække smukke danske piger, når stederne i og omkring København lukker på stribe.

Emnet omhandler stedet og overskriften, så hvorfor ikke fortsætte, så folk der har været der, måske kan give en god forklaring.

Da jeg ikke har en.

Godt være det er "et lortested" men pigerne Bianka, Candy, Fie, Lykke, Maja, Paprika, Josefine og Mia samt Lærke er piger som sikkert sagtens kunne tjene fint i Kbh, hvis de havde regelmæssige aftenvagter derinde på steder som decideret mangler venlige piger hvor udseende står højt på listen.

Hvis timelønnen for pigerne er den samme, hvorfor så ikke søge mod storbyen hvor der burde være flere penge mellem hænderne og klientellet burde være større (flere mennesker burde være lig med flere potentielt stive pikke).

Ærgeligt at København i den grad bliver overset. De må have en god "Mutter" dernede som forstår spillets regler.

Så træt af at se huller i vagtplanen i storbyen. Det gør en trist.

 

 

Hvis jeg kikker på markedet i København, og tænker hvad er der sket for forandringer de sidste 5-8 år, så tænker jeg at markedet er oversvømmet af annoncer fra udenlandske piger med megt flotte modelbilleder. Vi mænd er visuelle, og hvis oplevelsen varierer fra pige til pige men alligevel er ok nogle gange, og man falder over nogle smukke unge piger, så er det det der trækker. Vi mænd har det med at gerne prøve nye piger der ser unge og smukke ud.

Sagt på en anden måde, hvis der står 40 danske GP'er på Råduhuspladsen, men der samtidlig står 400 udenlandske GP'er med flotte farver og spot på, så går de fleste transaktioner til de udenlandske, fordi dem er det flest af. Man ser det der falder i øjnene (de 400 udenlandske GPer) og man glemmer at der også er andet (de 40 danske GPer).

Jeg selv har ikke brug for en ny pige hver gang. Hvis jeg finder 2-3 som jeg har god kemi med så er jeg glad og bruger min tid der for det meste. Men jeg tror jeg tilhører en minoritet på måske 10% af kunderne. De andre prøver gerne nye piger hele tiden. Og selvfølgelig er der også nogle rigtig gode piger bland de udenlandske, og så tænker man "der må være flere af dem" og så er jagten igang.

Så hvis jeg skal gætte så tror jeg simpelthen at de danske piger har det svært i København fordi der er så mange flere udenlandske. De udenlandske har flotte billeder, og vi mænd kan lide at kikke. Måske er der noget godt der, tænker vi. Vi tænker mere med øjne og pik, og mindre med hjernen. Det er som når du er sulten og går i Netto, du tror du kan spise det hele og køber gerne for mange ting hjem. Mere end du har brug for. Kun fordi du er sulten og hylderne er fulde af mange muligheder. Tror det samme gører sig gældende når vi kikker efter GPer. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Rushton skrev, for 18 minutter siden:

 

Hvis jeg kikker på markedet i København, og tænker hvad er der sket for forandringer de sidste 5-8 år, så tænker jeg at markedet er oversvømmet af annoncer fra udenlandske piger med megt flotte modelbilleder. Vi mænd er visuelle, og hvis oplevelsen varierer fra pige til pige men alligevel er ok nogle gange, og man falder over nogle smukke unge piger, så er det det der trækker. Vi mænd har det med at gerne prøve nye piger der ser unge og smukke ud.

Sagt på en anden måde, hvis der står 40 danske GP'er på Råduhuspladsen, men der samtidlig står 400 udenlandske GP'er med flotte farver og spot på, så går de fleste transaktioner til de udenlandske, fordi dem er det flest af. Man ser det der falder i øjnene (de 400 udenlandske GPer) og man glemmer at der også er andet (de 40 danske GPer).

Jeg selv har ikke brug for en ny pige hver gang. Hvis jeg finder 2-3 som jeg har god kemi med så er jeg glad og bruger min tid der for det meste. Men jeg tror jeg tilhører en minoritet på måske 10% af kunderne. De andre prøver gerne nye piger hele tiden. Og selvfølgelig er der også nogle rigtig gode piger bland de udenlandske, og så tænker man "der må være flere af dem" og så er jagten igang.

Så hvis jeg skal gætte så tror jeg simpelthen at de danske piger har det svært i København fordi der er så mange flere udenlandske. De udenlandske har flotte billeder, og vi mænd kan lide at kikke. Måske er der noget godt der, tænker vi. Vi tænker mere med øjne og pik, og mindre med hjernen. Det er som når du er sulten og går i Netto, du tror du kan spise det hele og køber gerne for mange ting hjem. Mere end du har brug for. Kun fordi du er sulten og hylderne er fulde af mange muligheder. Tror det samme gører sig gældende når vi kikker efter GPer. 

 

Jeg er meget enig med dig i denne analyse og gør det samme som dig. Holder mig til 2-3 piger, hvor der god kontakt og kemi, og hvor sms-korrespondancen både er rar og personlig samtidig med, at den lækker op til det næste frække besøg. Måske med nye forslag til sex. Jeg værdsætter meget denne kontakt imellem besøgene. For mit vedkommende især hos italienske og danske piger, men næste gang skal jeg dog en tur til Amager hos en GP fra et andet europæisk land. Nyheder er jo også forfriskende. Især hvis et besøg fører til flere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...