Hop til indhold
BdsmPar

Rough'n'Soft TORSDAG 15 december 3 piger!

Recommended Posts

nordicguy skrev, for 13 timer siden:

Vil gerne med

Stadig seriøs, med mulighed, erfaring, pli og holder aftaler. 

Send mig en mail igen og lad os se på screeningen, medmindre nogle herinde fra kan sige god for dig?

 

Der udover - min onsdag er ret lang med arbejde, men alle tilmeldte og nysgerrige får besked i aften på et tidspunkt :)

Vi ses i morgen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vel, vi har mailet tidligere om et andet arrangement. 

Jeg tror hellere jeg må håbe nogle af arrangørene fra GB jeg har deltaget i kan verificere at jeg er seriøs. 

Enten totalwild, hvor jeg var med de to piger i karrebæksminde en gang, ham der arrangerer i Vejle (hvor jeg har været med to gange - kender ikke helt brugernavn, har tilmeldt mig via annoncelight. 
Eller måske Kongo79 - har også været med til et gangbang med hans tøs på Nørrebro. 
 

Mvh M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Deluxxxe

Da jeg selv er forhindret i morgen, så håber jeg virkelig at der for det første bliver taget godt hånd om alle tre tøser i morgen - så de får en oplevelse de sent vil glemme ;)

Og for det andet (og det er en opfordring til alle deltagere i morgen), håber jeg inderligt at der kommer nogle saftige, fyldige og detaljerede anmeldelser af morgendagens event :P

Er ked af ikke at kunne joine jer, men ønsker jer alligevel at fantastisk arrangement - jeg er lidt misundelig, så nyd det lige lidt ekstra hehe. Enjoy :D 

-Deluxxxe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom ud af hullerne boys.

bdsmpar/Kinky Gentleman/KG er garant for fede set-ups, og piger der deltager af lyst :-)

Læs fx anmeldelser af hans sidste store set-up her

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Deluxxxe

Så er det nu vi skal have nogle anmeldelser op - mens oplevelsen stadig er frisk i hukommelsen d'herre ;) 

Skriv løs :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Tak for igår. Super fedt arrangement. med en rigtig god stemning og masser af action ;)  KG levere igen til UG. Fantastisk!

En glædelig jul til jer alle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik tid til at skrive en lille anmeldelse, mens håndboldnisserne spillede sig til en plads i kampen om EM-bronze :-( 

Håber den kan løfte familien Danmarks humør lidt igen :-) 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...