Hop til indhold
BdsmPar

Rough'n'Soft TORSDAG 15 december 3 piger!

Recommended Posts

Rough’n’Soft er temaet for torsdagens gangbang. Vi starter ud med en rough pige, og slutter med en mere soft pige.

Pige 1 starter showet. Hun er til det hårde uden det bliver voldeligt. Men go’s er: Anal, deepthroat/mundknep, spyt, lussinger, kvælertag, DP, pisk, smæk i røven og hun sluger med forbehold. Man er ikke tvunget til at være hård ved hende, men man kan. Hun er høj flot blondine med lækre former og en dryppende våd fisse.

Pige 2 træder til 40min efter pige 1. Hun er til blid deepthroat/mundknep pga yderst følsom gagreflex. Blide lussinger, blide kvælertag, blide smæk og pisk, og hun tager som udgangspunkt kun sperm udover bryster/krop. Måske hun ændre mening. Hun er en lille petit mørk skønhed med små bryster, lækre skamlæber og dryppende våd også.

Pige 3 træder til 40min efter pige 2. Hun er til forsigtig deepthrot pga en følsom gagreflex også. Blidekvælertag, smæk i røven, hård knep og til sperm i ansigt og mund. Hun er en flot blondine fra jylland med store silikonebryster. Hun er også dryppende våd og yderst liderlig.

Alle pigerne er danske og tænder på dette setup.

Setuppet er denne gang lidt anderledes mht pigerne træder til på forskellige tidspunkter. Dette er for at give Jer deltagere længere tid at lege i, og stadig sørge for hver pige er i god stand når de går hjem.

Udgangspunktet er 17-19 pige 1. 17.40-19.40 pige 2. 18.20-20.20 pige 3. Dvs. vi har aktion i 3 timer og 20min. Hvis nu der er stort ramaskrig og alle helst vil have alle 3 piger i samme tidsrum så ændre jeg det. Men problematikken er ofte; mænd ønsker lang tid og piger bliver udmattet omkring 2 timers mærket.

Sted: Frederiksberg

Tid 17 - 20.30

Dato: Torsdag 15 december.

Pris 2.000kr for alle 3,5 time. eller 1.500 for 1,5 time.

Tilmelding på [email protected] - og send gerne dit eronavn som link. Har ofte problemer med at søge på jeres navne, så direkte link er at foretrække :) Dem jeg kender behøver ikke besværes med dette :)

De første billeder er af pige 1. Billeder af pige 2 og 3 kommer.

IMG_2346.jpg

IMG_2347.jpg

IMG_2349.jpg

IMG_2357.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis nogen undrer sig! Ja pige 1 blev våd af at skrive teksten på sin krop, samt tanken om gangbang torsdag. elsker vi ikke bare oprigtige liderlige piger? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En info mere. Jeg bliver moderne og laver maillingliste for dem der ønsker dette i forbindelse med mine arrangementer. Så får man en mail direkte hvis man ønsker dette.

Send en mail eller pm hvis du vil på maillingliste :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu en opdatering!

Pigen fra jylland kan først være on location kl 19 så nu ser det sådan ud:

Pige 1 fra 17-19.30

Pige 2 fra 18-20.30

Pige 3 fra 19-21.30

Mere tid, samme priser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fedt set up... glæder mig til det en dag lykkes at kunne komme til et af dine arrangementer KG

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 57 minutter siden:

Du for vild KG :-)

Haha tak. Jeg prøver jo bare at træde en anelse udenfor de normale GB rammer og lave noget jeg og pigerne synes er sjovere ;)

 

Bonobo skrev, for 23 minutter siden:

Fedt set up... glæder mig til det en dag lykkes at kunne komme til et af dine arrangementer KG

 

Du skal være velkommen når det lykkes ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super fedt arrangement KG - igen igen! :P - det lyder sgu' spændende......fyr mig meget gerne på den mailling-liste, har du min mail adresse endnu, eller skal jeg sende den igen? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Deluxxxe

Skriv også lige mig på den mailingliste der - har for nyligt skrevet til dig om netop dit jule-GB her, men kan se at den valgte dato er umulig. Men fremtidige events vil jeg meget gerne opdateres på.

-D (eller John Rambo) ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Kg - igen helt vildt fantastisk det setup :)))

sæt mig også meget gerne på listen 

jeg arbejder som en gal på at finde mulighed for at komme den 15 dec men er ikke helt sikker på jeg kan endnu

mvh Anders 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja eventet står skam stadig. Jeg besvarer mails og private beskeder her i dag :)

Og så er der kommet lidt billeder fra de 2 sidste piger. kvaliteten har været bedre og det ene er spejlvendt, men jeg tror i fanger det :)

unnamed-1.jpg

IMG_6366.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
BdsmPar skrev, for 31 minutter siden:

Ja eventet står skam stadig. Jeg besvarer mails og private beskeder her i dag :)

Og så er der kommet lidt billeder fra de 2 sidste piger. kvaliteten har været bedre og det ene er spejlvendt, men jeg tror i fanger det :)

unnamed-1.jpg

IMG_6366.jpg

Hej KG

det ser imponerende ud, kan du oplyse om hvem af de to piger der er hhv. Nr 2 & 3

C

Del dette indlæg


Link til indlæg

" Pige 2 træder til 40min efter pige 1. Hun er til blid deepthroat/mundknep pga yderst følsom gagreflex. Blide lussinger, blide kvælertag, blide smæk og pisk, og hun tager som udgangspunkt kun sperm udover bryster/krop. Måske hun ændre mening. Hun er en lille petit mørk skønhed med små bryster, lækre skamlæber og dryppende våd også. "

Så jeg vil gætte på det sidste billede er pige nr 2 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

:-o  Du er sku vild KG  :-o

 

Jeg gætter på at du vælter i beskeder med det setup og de dejlige tøser :-)

Redigeret af RasmusL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynx skrev, for 3 timer siden:

" Pige 2 træder til 40min efter pige 1. Hun er til blid deepthroat/mundknep pga yderst følsom gagreflex. Blide lussinger, blide kvælertag, blide smæk og pisk, og hun tager som udgangspunkt kun sperm udover bryster/krop. Måske hun ændre mening. Hun er en lille petit mørk skønhed med små bryster, lækre skamlæber og dryppende våd også. "

Så jeg vil gætte på det sidste billede er pige nr 2 :)

Du har helt ret. 

Og pigen med det lyse hår og spejlvendt skrift er hende der er årsag til, at eventet blev forlænget fra 3,5 til 4,5 timer, så hende skal der tages rigtig godt imod, når hun ankommer og træder ind på scenen kl. 19 :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi mangler lige at par sidste seriøse mænd der har lyst. Antallet af deltager bliver ikke for stort men det skal heller ikke være for småt, og de klassiske tilmeldinger der pludselig trækkes i lands, eller ikke svares på, er begyndt at rulle ind. Så der er stadig ledige pladser for interesserede og seriøse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er også lidt af en mundfuld ;)

kræver jo en mand der tør gå ind rummet og faktisk stå ved sin maskulinitet. Eje den. Mange drømmer om det. Men få tør. 

Eller har lyst 

glæder mig til torsdag 1700. :-)

kh

wranglerman

Del dette indlæg


Link til indlæg
BdsmPar skrev, for 7 timer siden:

Vi mangler lige at par sidste seriøse mænd der har lyst. Antallet af deltager bliver ikke for stort men det skal heller ikke være for småt, og de klassiske tilmeldinger der pludselig trækkes i lands, eller ikke svares på, er begyndt at rulle ind. Så der er stadig ledige pladser for interesserede og seriøse :)

Vil gerne med

Stadig seriøs, med mulighed, erfaring, pli og holder aftaler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...