Rejsenetværk 9744 Skrevet 8. December, 2016 Nedenstående pm har jeg sendt til Admin Det er ingen kritik af at han hverken har læst, eller svaret på den indenfor 14 timer Men nu lægger jeg den her til eventuel inspiration for piger og mænd. Hvis ikke EG gør noget, kan brugerne så komme med ideer til et eller andet i stedet? --------------- Det er december Hej Admin Skal det slet ikke markeres på Eroguide.dk, at vi er inde i julemåneden? Ingen jule eller nytårskonkurrence, andet der markerer at det snart er jul eller nytårsaften. Venlig hilsen Rejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 8. December, 2016 Hej @Rejsenetvaerk Ideen er da ikke dårlig. Men julen vare længe, koster mange penge, og ikke sikkert Admin vil sponsorere.. Og synes da julen bliver markeret herinde der er juleselfier, fra pigerne. Ja (advents jule historier. Så julen bliver da påtalt, i forskellige afskygninger. Glædelig jule onsdag eftermiddag. KK 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 8. December, 2016 Du har helt ret Kanonkongen - heldigvis Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 8. December, 2016 Hej @Rejsenetvaerk! Jeg skal snakke med @Administrator om det. Jeg tror desværre måske at det er juletravlhed der har dræbt julekonkurrencerne på EG. Maya Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 8. December, 2016 Hej Maya Kunne måske være at en sponsor melder sig? Et banner i bytte resten af december kunne måske være en god deal for begge parter. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 8. December, 2016 Ja, jeg kan godt fornemme hvor du vil henad. Jeg har faktisk slet ikke styr på den annoncering der foregår udover annonceprofilerne. Det er helt @Administrator's område Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 9. December, 2016 Rejsenetvaerk skrev, for 20 timer siden: Skal det slet ikke markeres på Eroguide.dk, at vi er inde i julemåneden? Ingen jule eller nytårskonkurrence, andet der markerer at det snart er jul eller nytårsaften. Nu får du lige svaret her Vi har haft rimelig travlt det seneste stykke tid, så der har ikke rigtigt været tid til at tænke i jule eller nytårskonkurrencer. Vi fylder dog fem år her i januar. Så må vi se om vi ikke kan finde på en konkurrence i forbindelse med vores lille jubilæum 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 9. December, 2016 Kan vi ikke bare lave en forårskonkurrence? Måneder og tidsangivelser er vel i grunden noget socialt vedtaget (på baggrund af astronomien) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 10. December, 2016 Der har da været postet masser af billeder af, julekugler, pebernødder og kanel stænger herinde, hvad er problemet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 11. December, 2016 Vi kan vel passende omdanne denne tråd til en tråd om ideer til fejring af Eroguide.dk's 5 års jubilæum. Admin har muligvis den holdning som han hidtil har haft, at han ikke vil involveres nogle arrangementer ude i det virkelige liv. Som jeg ser det kunne der laves en arbejdsdeling, hvor Admin/teamet bag sitet står for konkurrencer der alene kører på nettet. Mens brugerne, piger og mænd der vil kunne gå sammen om det, kunne stå for 2 arrangementer, af hvilken karakter der nu måtte kunne lade sig arrangere. Gerne en event vest for Storebælt, og en øst for som så mange interesserede som muligt vil kunne deltage i. Mon ikke der måtte kunne findes steder, der er egnede til at lægge hus til, hvis de har lyst til at gøre det ? Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 11. December, 2016 Rejsenetvaerk skrev, for 11 minutter siden: Vi kan vel passende omdanne denne tråd til en tråd om ideer til fejring af Eroguide.dk's 5 års jubilæum. Admin har muligvis den holdning som han hidtil har haft, at han ikke vil involveres nogle arrangementer ude i det virkelige liv. Som jeg ser det kunne der laves en arbejdsdeling, hvor Admin/teamet bag sitet står for konkurrencer der alene kører på nettet. Mens brugerne, piger og mænd der vil kunne gå sammen om det, kunne stå for 2 arrangementer, af hvilken karakter der nu måtte kunne lade sig arrangere. Gerne en event vest for Storebælt, og en øst for som så mange interesserede som muligt vil kunne deltage i. Mon ikke der måtte kunne findes steder, der er egnede til at lægge hus til, hvis de har lyst til at gøre det ? Venlig hilsen Rejsenetværk Du er da en skøn mester i product placement Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 12. December, 2016 Maya, der har nu været tråde om tidligere når Eroguide er blevet 1 år ældre, hvor det har været forsøgt at få ideer frem i tråden til hvordan noget skulle kunne lade sig arrangere, og det har da kørt i forum på EG, men uden dog at til nu er lykkedes, så der var skam ingen bagtanke med det. Jeg har selv deltaget i de tråde med ideer, men tror nu at den største mulighed for succes er hvis EG vil stå som arrangør, men det har Admin ikke hidtil villet. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 12. December, 2016 Personlig mener Havnebumsen EG burde have en professionel Courtisane tester som laver valide retvisende anmeldelser af Courtisanerne herinde Havnebumsen kan ikke komme i tanke om en mere egnet kandidat til jobbet end... Havnebumsen. Og Havnebumsen er på ingen måde grisk!!! Udover besøget selvfølgelig skal være betalt ønskes der kun en lille skilling i løn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buzz Light 163 Skrevet 14. Januar, 2017 Så deeeeeeeet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 14. Januar, 2017 Havnebumsen skrev, den 2016-12-12 at 12:22: Personlig mener Havnebumsen EG burde have en professionel Courtisane tester som laver valide retvisende anmeldelser af Courtisanerne herinde Havnebumsen kan ikke komme i tanke om en mere egnet kandidat til jobbet end... Havnebumsen. Og Havnebumsen er på ingen måde grisk!!! Udover besøget selvfølgelig skal være betalt ønskes der kun en lille skilling i løn Min bedstefar brukade säga "Fræk som en slagterhund" - jag skall ändra till "Fræk som en Havnebums"... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4625 Skrevet 14. Januar, 2017 Havnebumsen skrev, den 12/12/2016 at 12:22: Personlig mener Havnebumsen EG burde have en professionel Courtisane tester som laver valide retvisende anmeldelser af Courtisanerne herinde Havnebumsen kan ikke komme i tanke om en mere egnet kandidat til jobbet end... Havnebumsen. Og Havnebumsen er på ingen måde grisk!!! Udover besøget selvfølgelig skal være betalt ønskes der kun en lille skilling i løn Havde et af hudbladene (Ugens Rapport eller PS?) ikke en sådan på et tidspunkt. Mener, at kunne huske det, trods min lettere alzheimertilstand. Måske var det Havnebumsen? Gad da godt at have det job og ville ikke have noget imod at tage en FKK-test med i købet. OT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg