Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aalborg
Glatpung skrev, for 11 timer siden:

du bruger lidt forkert ordvalg  syntes jeg det kan være hun havde hovedpine eller menstration  det ved jeg  ikke me nder er fllere der har været der som du kan se og de har heller ikke fået tilbudt det frække men det kan da være hun engang imellem har  brug for flere penge måske gider ikke den   klinik mere der nok andre at vælge immellem og  noget billigere

Hej igen Glatpung.

"Tak" for din irettesættelse af mit ordvalg, som kommer fra en, der selv har ikke mindre end 4 stave-/skrivefejl i de 3 linier ovenfor. Har du tænkt på, at der i dansk retskrivning også findes kommaer og punktummer? Disse tegn er med til at lette forståelsen af det skrevne. Jeg har endnu ikke set nogen af dem i dine skriverier, der alt væsentligst består af kommentarer og andre bemærkninger. I dette forum må man også gerne skrive egentlige anmeldelser om stedet og betjeningen, som jeg ikke har set fra dig efter et besøg i stedet for dine mange hjælpeløse og delvis uforståelige skriverier.

Må sige, du er ihærdig med pennen - 41 indlæg på kun 10 dage!

Nogen ironi kan forekomme.

Slut fra mig om dette emne og en god dag.

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 7 timer siden:

... ikke mindre end 4 stave-/skrivefejl i de 3 linier ovenfor. 

Der er i hvert fald de første 10 fejl, og så er de ekstra mellemrum ikke talt med ... ;-)


Men tilbage til emnet igen ... 
Jeg var forbi igen en gang sidst i juli for at få afklaret om hun var interessant eller ej. Jeg fik fuldpakke hos hende men jeg kan godt forestille mig at hun ikke tilbyder det længere for hun var ikke så vild med at tilbyde det ... 

Jeg havde booket tid hos Emmie og blev også modtaget af hende da jeg ankom og vist op til et massagerum hvor der var placeret en brusekabine med lidt interimistisk rørføring henover gulvet. Det skulle aftales på forhånd hvad der skulle ske og så vidt jeg husker var det 1.200,- jeg kom af med for fuld pakke. Hun forsøgte at tale mig til mindre men jeg ville nu gerne have fuldpakken. Hun gik så ind og vaskede undervognen og så var det i gang med 'afslutningen' inden massagen. Der gik dog ikke lang tid før det gik fra FP til om hun ikke godt måtte afslutte mig med et HJ/BJ for hun havde det ikke så godt med at tilbyde FP. Det fik hun så lov til. Det andet var alligevel ikke noget at råbe hurra for - jeg havde også glemt macheten til at hugge mig gennem det volumenøse krat hun havde forneden. Hun fortalte efterfølgende at hun havde det meget skidt med at tilbyde FP og at det kun var noget hun gjorde meget sjældent og helst kun til nogle hun kendte ret godt i forvejen. Hun brød sig ikke om at være sammen med så mange forskellige mænd ... 
Jeg har ingen planer om at tage forbi stedet igen ... 

Jeg håber det kan hjælpe lidt med at kaste lys over hvorfor nogle har kunnet få mens andre ikke har ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
robin skrev, den 23/12/2017 at 13:11:

hej glatpung

Du skriver at man kan få massage og handjob bedre og billigere andre steder ålborg/nørresundby.

fortæl gerne meget mere om de steder og priser og ikke mindst om damerne hvordan de ser ud :D.

vh

ROBIN

Der er masser af thai klinikker i Nr Sundby og Aalborg se under Thaiklinikker her på denne side øverst oppe i menuen  hvor man ka nse der står Thai klinikker der kommer ca 30 frem i Aalborg Nr Sundby  omr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...