Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej ST22

Ja, hende kan du godt besøge. Hun er en smuk yngre thaipige, der også yder fuld pakke, men lidt i den høje ende af skalaen.

Har selv aflagt besøg flere gange.

Go` tur og gerne en anmeldelse/PM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
ST22 skrev, for 48 minutter siden:

Aalborg. hvad måtte du give for fuld pakke

En af de lange orange og en grøn!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg var på brandstrupgade igår!
håbløs service... ankom 17.55 havde bestilt tid over tlf. til kl 18.00 mega gammel thai dame der tog imod, hun sagde jeg kunne sætte mig i køkkenet og vente for muligvis så kom ham der havde bestilt tid kl 18 ik :huh: jeg sagde jeg havde bestilt tid til kl 18 men hun blev ved med at insistere på at der muligvis kom en anden så jeg sagde det ville jeg ikke vente på og at det for'vrigt også var mega sløj service... pludselig svingede hun rundt og sagde,jeg tager dig nu, han kommer ik!! LMAO NEJ TAK søster jeg satte mig ud i bilen... derfra kunne jeg se at den kunde der skulle komme ankom som aftalt...

MEGA DÅRLIG STED

kvinden 2/10

stedet 6/10

service 0/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er smuk, men et sted i trediverne. 

Jeg har lige været der.

Hun havde menstruation, så ingen sex og da jeg afviste både HJ og BJ så blev hun noget afvisende og et bad kostede pludselig 50kr...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tantracurious

Ved du hvor hun er henne nu? Jeg har også haft et par gode stunder med hende, og kunne godt tænke mig at vide hvor hun er til at finde nu :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

nej vil ikke anbefale den klinik mere de taler ikke dansk og meget dårlig engelsk og er blevet dyrere nu der er så mange andre thai steder i Aalborg og Nørresundby nu at prøve istedet for jeg har været der 3 gange en gang fået handjob aldrig samleje 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tonny

Har været der en del gange, Emmie er en lækker tøs ingen tvivl om det, men hun giver kun HJ ikke sex, jeg har også prøvet det med at blive sat i køkkenet... ik fedt... Thaiheaven i Lindholm kan anbefales ok sex men dyrt gav 1200 for halv time.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, den 8/12/2016 at 11:27:

Hej ST22

Ja, hende kan du godt besøge. Hun er en smuk yngre thaipige, der også yder fuld pakke, men lidt i den høje ende af skalaen.

Har selv aflagt besøg flere gange.

Go` tur og gerne en anmeldelse/PM

Ja det er et pænt sted og en flot kvinde men hun giver kun massage men der er også lækker ikke noget fræk  afslutning har været der  flere gange

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tonny skrev, den 3/12/2017 at 08:52:

Har været der en del gange, Emmie er en lækker tøs ingen tvivl om det, men hun giver kun HJ ikke sex, jeg har også prøvet det med at blive sat i køkkenet... ik fedt... Thaiheaven i Lindholm kan anbefales ok sex men dyrt gav 1200 for halv time.... 

ja det er for dyret 1200 og så kun handjob altså  svensk  det kan fået meget bedre eller  billiger andre steder i Aalborg og Nr Sundby bare sig til

Del dette indlæg


Link til indlæg
pioneermandem skrev, den 12/12/2016 at 19:13:

jeg var på brandstrupgade igår!
håbløs service... ankom 17.55 havde bestilt tid over tlf. til kl 18.00 mega gammel thai dame der tog imod, hun sagde jeg kunne sætte mig i køkkenet og vente for muligvis så kom ham der havde bestilt tid kl 18 ik :huh: jeg sagde jeg havde bestilt tid til kl 18 men hun blev ved med at insistere på at der muligvis kom en anden så jeg sagde det ville jeg ikke vente på og at det for'vrigt også var mega sløj service... pludselig svingede hun rundt og sagde,jeg tager dig nu, han kommer ik!! LMAO NEJ TAK søster jeg satte mig ud i bilen... derfra kunne jeg se at den kunde der skulle komme ankom som aftalt...

MEGA DÅRLIG STED

kvinden 2/10

stedet 6/10

service 0/10

Ja føj sikek en  service har selv prøvet noget   ligende

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej glatpung

Du skriver at man kan få massage og handjob bedre og billigere andre steder ålborg/nørresundby.

fortæl gerne meget mere om de steder og priser og ikke mindst om damerne hvordan de ser ud :D.

vh

ROBIN

Del dette indlæg


Link til indlæg
robin skrev, for 49 minutter siden:

ikke mange oplysninger du kommer med , hvordan ser hun ud/ alder?

ydelser mm.

come on !

Det er nok hende her , der hentydes til :

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
privateteach skrev, den 12/12/2016 at 18:53:

Jeg har også været i Brandstrupsgade, 3 gange nu, men har ikke oplevet at kunne få fuld pakke?

Men supersøde piger og en god massage!

Ja jeg også været der smuk og dygtig kvinde men hun tllbyder ikke body to body eller happeending jeg spurgte da om det

Redigeret af Glatpung
tilføgelse hun er 40 år men flot kvinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Glatpung skrev, for 4 minutter siden:

Ja jeg også været der smuk og dygtig kvinde men hun tllbyder ikke body to body eller happeending jeg spurgte da om det

Hej Glatpung.

Kender du ordet "kemi"?

Måske derfor du ikke har fået HE. Jeg selv har været i butikken flere gange og hver gang fået det, jeg var kommet efter - dog i den dyre ende med 1.200 for en time.

Prøv igen og anlæg måske en anden atitude...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 7 minutter siden:

Hej Glatpung.

Kender du ordet "kemi"?

Måske derfor du ikke har fået HE. Jeg selv har været i butikken flere gange og hver gang fået det, jeg var kommet efter - dog i den dyre ende med 1.200 for en time.

Prøv igen og anlæg måske en anden atitude...

du bruger lidt forkert ordvalg  syntes jeg det kan være hun havde hovedpine eller menstration  det ved jeg  ikke me nder er fllere der har været der som du kan se og de har heller ikke fået tilbudt det frække men det kan da være hun engang imellem har  brug for flere penge måske gider ikke den   klinik mere der nok andre at vælge immellem og  noget billigere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...