Hop til indhold

Recommended Posts

Så var jeg et smut forbi Romantica og Jennifer var udset et besøg - hun kom ind ung, smilende, smuk, imødekommende og ikke mindst med glimt i øjet- hun er en lille nips nok den mindste pige jeg har været sammen med i mit liv og med lækre proportioner, sexet røv, lækker hår manke og små frække fødder hvis man ellers er til det. 

Jeg var meget offensiv og tændt så vi gik begge all in meget hurtigt - der virkede meget naturligt og intimt og udviklede sig mere og mere vildt. Hun fik gummi på og ok blow og lyttede til mig da jeg sagde jeg elskede det hårdt og tilpassede det men stop jeg måtte eksplodere i hende og vupti så var hun on top forfra og bagfra- nød hende bagfra da hun red vildt og synet af hendes røv og hår manke fik mig til total eksplosion og så lå hun bare der og slangede sig og klar til anden omgang- vi fortsatte som vilde dyr og der var god øjnkontakt under hele agten og hun nød synet i spejlet. Hun var god til, at lytte til min ønsker under hele agten og det tæller opad i min Bog. Hvis man er til en ung, smuk og petit pige så er hun et besøg værd. Hun nyder i hvertfald agten til fulde og virker umættelig - kan anbefale hende og kommer igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PS44 skrev, for 42 minutter siden:

Så var jeg et smut forbi Romantica og Jennifer var udset et besøg - hun kom ind ung, smilende, smuk, imødekommende og ikke mindst med glimt i øjet- hun er en lille nips nok den mindste pige jeg har været sammen med i mit liv og med lækre proportioner, sexet røv, lækker hår manke og små frække fødder hvis man ellers er til det. 

Jeg var meget offensiv og tændt så vi gik begge all in meget hurtigt - der virkede meget naturligt og intimt og udviklede sig mere og mere vildt. Hun fik gummi på og ok blow og lyttede til mig da jeg sagde jeg elskede det hårdt og tilpassede det men stop jeg måtte eksplodere i hende og vupti så var hun on top forfra og bagfra- nød hende bagfra da hun red vildt og synet af hendes røv og hår manke fik mig til total eksplosion og så lå hun bare der og slangede sig og klar til anden omgang- vi fortsatte som vilde dyr og der var god øjnkontakt under hele agten og hun nød synet i spejlet. Hun var god til, at lytte til min ønsker under hele agten og det tæller opad i min Bog. Hvis man er til en ung, smuk og petit pige så er hun et besøg værd. Hun nyder i hvertfald agten til fulde og virker umættelig - kan anbefale hende og kommer igen. 

Jeg siger mange tak for de dejlige ord.. Jeg havde også en fantastisk tur.. Elsker når man er på bølgelængde og kemien er der:wub:.. Så tak for turen frække.. Hehe..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 46 minutter siden:

Jeg siger mange tak for de dejlige ord.. Jeg havde også en fantastisk tur.. Elsker når man er på bølgelængde og kemien er der:wub:.. Så tak for turen frække.. Hehe..

Manglede bare med den indsats :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden:

Og forresten er jeg glad for du var lige så vild med batman i virkeligheden som du var herinde;).. Selvom de røg hurtigt.. Hahaha.. 

Ja lækkert outfit :D man kan godt sige Batman var flyvende her til middag 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PS44 skrev, for 2 timer siden:

Hun fik gummi på og ok blow og lyttede til mig ......

Fin anmeldelse, troede bare at det normalt var manden der skulle have gummi på. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Den søde Jennifer ser godt nok fristende ud, lille og kæk nipse pige.

En skam jeg SÅ meget ældre end hende :-(

Redigeret af nicegent2

Del dette indlæg


Link til indlæg
nicegent2 skrev, for 5 minutter siden:

Den søde Jennifer ser godt nok fristende ud, lille og kæk nipse pige.

En skam jeg SÅ meget ældreend hende :-(

Lige i købesex sammenhæng er det vel næppe et problem, eller tager hun ikke imod mænd over en vis alder ?

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

@JenniferRomantica

Du kommenderede vel "På med regntøjet menig PS44 og stå så ret, lad det gå lidt tjept"

Puha nej.. Jeg er ikke den kommanderende type.. Nok nærmere underdanig.. Hehe.. Jeg er typen man kaster rundt med.. Ikke typen der kaster eller kommanderer.. Tror faktisk ikke engang jeg kunne kaste med nogen hvis jeg ville med mine 150 cm og 43 kilo.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nicegent2 skrev, for 3 minutter siden:

Den søde Jennifer ser godt nok fristende ud, lille og kæk nipse pige.

En skam jeg SÅ meget ældreend hende :-(

Altså så længe der ikke er overhængende fare for at du dratter om under udfoldelserne så du velkommen;).. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

Lige i købesex sammenhæng er vel næppe et problem, eller tager hun ikke imod mænd over en vis alder ?

Tjah jeg forstår godt hvis en pige i tyverne ikke har mod på at lege med en 'moden' mand over 50 :-)

Jeg ved ikke om hun har en aldersgrænse, men selvom jeg foretrækker yngre piger, så KAN aldersforskellen blive lidt for stor i mit hoved

Redigeret af nicegent2

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Puha nej.. Jeg er ikke den kommanderende type.. Nok nærmere underdanig.. Hehe.. Jeg er typen man kaster rundt med.. Ikke typen der kaster eller kommanderer.. Tror faktisk ikke engang jeg kunne kaste med nogen hvis jeg ville med mine 150 cm og 43 kilo.. Hahaha.. 

Ha ha...Kan godt se det komiske i det. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Altså så længe der ikke er overhængende fare for at du dratter om under udfoldelserne så du velkommen;).. Hahaha.. 

Lad mig sige det på denne her måde:

What a way to go !

Meget bedre end at dø af kedsomhed og frustrationer på jobbet, pga. de vanvittige arbejds-processer der bliver trukket over hovedet på os menige for tiden

Måske jeg skulle tage springet og gøre forsøget :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
nicegent2 skrev, for 2 minutter siden:

Tjah jeg forstår godt hves en pige i tyverne ikke har mod på at lege med en 'moden' mand over 50 :-)

Jeg ved ikke om hun har en aldersgrænse, men selvom jeg foretrækker yngre piger, så KAN aldersforskellen blive lidt for stor i mit hoved

Det kan den såmænd også i mit hoved, men så ærgre jeg mig nok ikke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nicegent2 skrev, for 1 minut siden:

Lad mig sige det på denne her måde:

What a way to go !

Meget bedre end at dø af kedsomhed og frustrationer på jobbet, pga. de vanvittige arbejds-processer der bliver trukket over hovedet på os menige for tiden

Måske jeg skulle tage springet og gøre forsøget :-)

Mine arbejds-processer synes jeg nu hverken er vanvittigt eller kedelige.. Hahaha.. Men nu elsker jeg også mit arbejde:P..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Åhh...synes at Jennifer lyder som en man har lyst til at tage med hjem i lommen......så ved næsten ikke om man tør besøge hende ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, Lige nu:

Åhh...synes at Jennifer lyder som en man har lyst til at tage med hjem i lommen......så ved næsten ikke om man tør besøge hende ;-)

Mangt en mand har prøvet og man skal altså alligevel have nogle okay store lommer for at det kan lykkes.. Og faktisk er jeg lidt en kælling når det kommer til stykket.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

 Og faktisk er jeg lidt en kælling når det kommer til stykket.. Hahaha.. 

Så kommer du ikke med hjem! :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...