Hop til indhold
Guest jomfru123

En Jomfrus første gang

Recommended Posts

UerfarenM skrev, Lige nu:

Jeg tror, at det er en blanding af mange faktorer, men først og fremmest indså jeg nok, at piger ikke var så farlige. Tidligere kunne de sgu skræmme livet af mig ved bare at smile til mig.

:) Vi har vel alle oplevet at blive nervøs eller genert i disse skønne øjeblikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mandes
UerfarenM skrev, for 6 minutter siden:

Ikke alle kan bare lige gå ud og møde en sød pige. Det var for eksempel ikke en mulighed for mig før efter min seksuelle debut.

Det er indbildning, det lykkes dig jo at møde søde piger efter din pressesituation som sømand og generthed forsvinder aldrig hos ikke robotstyret personligheder.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
Mandes skrev, for 5 minutter siden:

Det er indbildning, det lykkes dig jo at møde søde piger efter din pressesituation som sømand og generthed forsvinder aldrig hos ikke robotstyret personligheder.  

Det er meget muligt, at det var indbildning, for ja jeg har intet større problem med at møde piger den dag i dag, men illusionens magt kan være stor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 39 minutter siden:

For mit vedkommende vil jeg blot sige, at købesex og sex med en kæreste, B-ven eller lignende er usammenlignede størrelser.

Meget enig i hele dit indlæg. Også derfor jeg skrev, at hvis det skal være, så betragt det som "oplæring" og efterspørg det som "oplæring". Det kan kun være oplæring i nogle af de mere "tekniske" ting ved sex.

 

Derudover: Der er mange, der har teorier om, hvad det handler om, eller taler om egne erfaringer, som om de var parallelle. Men @jomfru123 har slet ikke fortalt noget om sit eget syn på, hvorfor han ikke er debuteret endnu. Om det er generthed, om det er fordi de piger han er interesseret i slet ikke er interesseret i ham eller noget tredje. På den baggrund synes jeg det er lidt letsindigt at rådgive.

jomfru123 skrev, for 17 timer siden:

De tanker har jeg nemlig også gjort mig @Borende X, syntes det vil være ærgerligt at sidde om 10 år og fortryde, at jeg ikke bare turde kaste mig ud i det, men det vil også være ærgerligt at kaste sig ud i noget man fortryder resten af livet, pga. en dårlig oplevelse.

Men om det altså er tilbageholdenhed fra at kaste sig ud i købesex eller at kaste sig ud i et kontakt til en kvinde, der måske kan føre til sex - står ikke klart.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mandes
Bebop skrev, for 2 timer siden:

 

Men om det altså er tilbageholdenhed fra at kaste sig ud i købesex eller at kaste sig ud i et kontakt til en kvinde, der måske kan føre til sex - står ikke klart.

Rigtig godt tænkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forudsætning for at mødes med en GP er - bare for at slå det fast - at man ikke forveksler det med kærlighed eller de følelser man kan få til det modsatte køn ude i den rigtige verden... misforstå mig ikke, GP'er og kunder kan også have følelser men det er en anden slags. Det er nok vigtigt at gøre sig klart som ungersvend. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mandes
Pele10 skrev, for 12 minutter siden:

Forudsætning for at mødes med en GP er - bare for at slå det fast - at man ikke forveksler det med kærlighed eller de følelser man kan få til det modsatte køn ude i den rigtige verden... misforstå mig ikke, GP'er og kunder kan også have følelser men det er en anden slags. Det er nok vigtigt at gøre sig klart som ungersvend. 

Nemlig. En ung jomfru/ ungersvend med komplimenter fra en betalingskvinde...hvordan skulle han nogensinde i sin unge hjerne forstå forskellen mellem følelsesmæssig sex og betalingssex når der gives komplimenter fra en købeverden?

Var det min søn der frekventeret en købekvinde og hun med sin " modenhed" fortalte ham han var i og så dejlig og forstruede hans verden med økonomisk bagtanke ville jeg opsøge hende med fokus på hendes ødelæggende faktor.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er man stor nok til at lege er man nok også stor nok til at kende forskel.

Jeg er måske naiv men jeg tror ikke jeg har mødt en (moden dansk) GP der har forskruet mit hoved. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mandes
Pele10 skrev, for 2 minutter siden:

Er man stor nok til at lege er man nok også stor nok til at kende forskel.

Jeg er måske naiv men jeg tror ikke jeg har mødt en (moden dansk) GP der har forskruet mit hoved. 

Store og smukke drenge tror de er store til at lege, men inden du ser dig om har denne verden ændret deres syn på sex.

Sex første gang skal altså være med søde piger på deres eget niveau og meget muligt de ikke har forskruet din hjerne, men hjernen må gerne sigte højt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tjaa Jomfru, jeg har ikke læst alle svar til dig, så med fare for at gentage andre begavede svar, så er mit råd, at du ikke bruger penge på en GP, så på tinder, eller en anden datingside, og efterlys en erfaren voksen kvinde der vil lære dig op, jeg er sikker på at du får bid, da jeg var i din situatio, godt nok yngre og havde da haft min debut, men følte mig ikke som superelsker, så jeg lage en annonce ind på kærlighedkarusellen i Ekstrabladet, det var før www.æraen, og dating sider... men det cirkeðe og jeg havde et forhold til en kvinde der var otte år ældre end mig, forholdet holdt i et par år, og var kun sex....og detvvar rigtig godt, og det gav mig en masse som de efterfølgende kærester nød godt af....

 

held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg
jomfru123 skrev, den ‎03‎-‎12‎-‎2016 at 17:57:

Hej, jeg er en ganske almindelig fyr på 22, som stadig er Jomfru. Det går mig efterhånden lidt på, og derfor tænker jeg over, om jeg bare skal få gjort noget ved det og gå til en glædespige. Dog syntes jeg ofte, at man hører om, at første gang er noget specielt og man derfor skal vente til man finder en man har følelser for..

Jeg syntes dog ventetiden er ved at være lang, så mit spørgsmål er om en GP er et totalt no-go, for en Jomfru, og har I nogle gennerelle råd til en fyr i min situation? 

Btw: Har set mig lidt omkring i de andre tråde der kunne ligne denne, men vil alligevel gerne høre hvad i syntes, så svarene bliver rettet mod mig :) 

 

Det lyder ikke lige som om at du har masser af muligheder for at score en pige på en mandag aften... så hvornår skal den første gang lige være, hvis det er i det private ? om1-2 år ?

En glædes pige skrev engang, at hun havde mænd på besøg som ikke havde været sammen med en kvinde før. Nogle fik sig noget erfaring ved gentagne besøg, andre var flyvefærdige efter det ene besøg :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 4/12/2016 at 14:38:

Her kunne det være lidt interessant at høre: hvad gør du ved den situation ? 

For mit vedkommende vil jeg blot sige, at købesex og sex med en kæreste, B-ven eller lignende er usammenlignede størrelser. Jeg vil ligeledes sige, at et liv  hvor intimitet og sex  udelukkende  baseres på købesex bliver et meget tomt og ensomt liv. 

Købesex kan være et supplement og et krydderi til et ellers velfungerende liv. Så mit råd vil være, brug noget mere tid på at finde sød pige ude i den almindelige verden, Udlad at give op og bilde dig selv ind, at ingen piger finder der interessant m.v.  Det føltes nu engang også mere naturligt at et forhold til en sød pige udvikler sig stille og roligt til også at inkludere sex, når begge føler lyst og tryghed til dette. 

En første gang hvor man måske køber en ½ eller hel time, vil hurtigt skabe en stresset situation, hvor resultat nok bare vil være: Ok jeg fik en udløsning og efterfølgende en meget tom fornemmelse.

For mit eget vedkommende begyndte jeg lejlighedsvis at købe seksuelle oplevelser efter en stribe skønne kæresteforhold, fordi jeg søgte noget meget specielt og ikke bare sex. Det  kunne og kan jeg stadig til enhver tid finde og få. Det jeg prøver at sige til dig, at hvis man skal få optimal nydelse ud af købesex indenfor en meget kort tidsramme, hvor der ikke er tid til at flirte, bygge stemning og have følelsen af "Vi har masser at tid, og gør det når vi begge er klar" så forudsætter det i min optik, at man allerede er seksuelt udviklet med en rimelig stor erfaring. 

Men..... jeg ved også godt, at der findes mange gæster, der har en helt anden tilgang til købesex. 

 

Det er super godt skrevet. Hvis alle ens seksuelle erfaringer er baseret på købesex så vil man, som du nævner, nok opleve at have et ret en-dimensionelt forhold til det modsatte køn. På mange punkter er købesex enten en erstatningsvare, eller alternativt en udforskning af nogen meget specielle seksuelle præferencer som måske ikke kan tilfredsstilles på den private front. Jeg mener også man skal være forholdsvis afklaret med hvad det er man går ind til når man køber sex, og bestemt også realistisk. I sidste ende er man jo part i en økonomisk transaktion, hvilket man ikke kan undslippe.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...