Hop til indhold
Guest 7inches

Sofia i Hornsyld - en sløv oplevelse

Recommended Posts

7inches skrev, for 4 timer siden:

Hun havde fået (nok for stærk) alkohol til frokost og det gjorde hende så døsig at hun faldt i søvn. En fejltagelse ja,  men lærer jo så længe vi lever.. 

For stærk alkohol til frokost ??

En gel flaske snaps eller vodka ?

Nu ved jeg ikke hvor meget alkohol I plejer at drikke men igen er dette jo helt hen i vejret.

Jeg tvivler på at den pågældende GP gider have svært berusede gæster på besøg . Det må vel gælde begge veje?

Men endnu engang er det sådan herinde på dette forum at så snart en GP skriver så er alt godt. Alle liker og smisker og så gør det ingenting at hun er beruset når der kommer kunder. Hun er jo trods alt ikke så gammel som hun selv skriver!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Studine elskeren skrev, for 21 minutter siden:

Men endnu engang er det sådan herinde på dette forum at så snart en GP skriver så er alt godt. Alle liker og smisker og så gør det ingenting at hun er beruset når der kommer kunder. Hun er jo trods alt ikke så gammel som hun selv skriver!

Ej nu stopper du altså. Det er et andet menneske her. Jeg har aldrig mødt Sofia, men håbede da, at det ikke var noget slemt. Det hele findes jo i tråden, og hvis nogen ikke vil besøge hende, så kan de lade være.

Del dette indlæg


Link til indlæg

:lol: Jeg har også prøvet at falde i søvn mens jeg var med en kunde, nogengange er det altså mega afslappende hahahahaha :D Det kan vel ske. 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, for 7 timer siden:

Jeg giver dig ret i, at man kan snakke med pigen først, men til @7inches forsvar havde han både skrevet på mail, EG og til min tlf. Jeg fik ikke svaret ham før dagen efter og jeg synes egentlig det er fair nok med en dårlig anmeldelse. Han har ikke løjet og jeg forstår sgu godt han blev sur og træt af det! 

Man dummer sig en gang i mellem, og jeg er da skide ked af det, men jeg har sagt undskyld og givet en fair pris på næste besøg og så føler jeg ikke rigtig, at jeg kan gøre mere nu. Druk og job duer ikke sammen, og jeg er bare glad for, at det skete med en sød mand, som ikke har været ond ved mig :) <3 kæmpe respekt og tak til @7inches:wub:<3

Jeg har dummet mig og det var min skyld det hele, men jeg håber I vil give mig en chance mere. (Jeg er jo ikke så gammel ;)

Flot af dig at du forsvare manden <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB

Har været sammen med hende. da hun kaldte sig Christina. det var lidt det samme der skete der..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
KristianB skrev, for 5 timer siden:

Har været sammen med hende. da hun kaldte sig Christina. det var lidt det samme der skete der..

Jojo...lidt det samme ???  I hvilken retning ligger din oplevelse ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Studine elskeren skrev, for 11 timer siden:

Men endnu engang er det sådan herinde på dette forum at så snart en GP skriver så er alt godt. Alle liker og smisker og så gør det ingenting.

På et eller andet tidspunkt kommer man til det punkt hvor man sorterer disse indlæg fra, der er og har altid været profiler der fornøjer sig selv, og bliver bekræftet på den måde....hver sine fornøjelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
Grækeren skrev, for 4 timer siden:

Jojo...lidt det samme ???  I hvilken retning ligger din oplevelse ?

Hun var fuld, men altså god sex og hygge. Ingen problem der :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KristianB skrev, den 6/12/2016 at 09:58:

Hun var fuld, men altså god sex og hygge. Ingen problem der :-)

Er jeg den eneste som synes at det er et kæmpe problem? Eller så længe sexen er god er det ligemeget om en ung pige drikker sig fuld for at arbejde ?

Det er jo tilsyneladende det som er sket for mere end en person nu.

Men måske er det bare mig der er mærkelig og godt kan lide at de GP jeg besøger er ædru....

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem siger hun drikker sig fuld for at arbejde??? Det er vel ikke alt i verden der skal psykoanalyseres hvem ved måske faldt hun i et hul og blev lidt fuld jeg tror vist det er sket et par gange for mig og jeg er ikke hverken narkoman eller alloholiker tag anmeldelsen for det som det er og vurder om man vil besøge eller ej mere er der ikke i det

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buddy skrev, for 5 minutter siden:

Hvem siger hun drikker sig fuld for at arbejde??? Det er vel ikke alt i verden der skal psykoanalyseres hvem ved måske faldt hun i et hul og blev lidt fuld jeg tror vist det er sket et par gange for mig og jeg er ikke hverken narkoman eller alloholiker tag anmeldelsen for det som det er og vurder om man vil besøge eller ej mere er der ikke i det

Jeg psykoanalyserer på ingen måde. Men det er jo tydeligvis ikke første gang det er sket når andre kan fortælle om at de også har oplevet hende fuld. 

Nu har både trådstarter oplevet hende fuld samt KristianB(for længe siden). Så køber ikke forklaringen med stress og en engangsforseelse !

Desuden synes jeg det er problematisk at man mener at så længe sexen er god så gør det intet om pigen er beruset....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er godt nok nogen der er nysgerrige!
Hun havde en dårlig dag og så er den ikke længere. Kom videre og finde noget andet at bekymre jer om.

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...