Hop til indhold
Guest 7inches

Sofia i Hornsyld - en sløv oplevelse

Recommended Posts

Guest 7inches

Har besøgt @Sofiala i Hornsyld  et par gange tidligere og havde endelig mulighed for at komme forbi hende igen. Vi havde skrevet sammen i nogen tid og så begge frem til at ses igen. 

Så langt så godt.. 

Sofia virkede træt og efter at have fået en orgasme eller tre væltede hun mildest talt om på siden og sov! ! Jeg puttede med hende lidt,  men hun var helt væk,  så jeg tog tøj på,  trak dynen op over hende,  lagde et par sedler (ej fuld pris) og gik min vej. 

Havde hun bare sagt fra inden pga træthed,  fair nok. Det her er under lavmålet.. 

Stedet: 8 / 10

Pigen: 10 / 10

Sex: 1 / 10

Gentagelsesfaktor: godt spørgsmål.. Hun er normalt en dejlig  sød og fræk pige men efter i dag ved jeg ikke om jeg kommer igen.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
7inches skrev, for 2 timer siden:

Har besøgt @Sofiala i Hornsyld  et par gange tidligere og havde endelig mulighed for at komme forbi hende igen. Vi havde skrevet sammen i nogen tid og så begge frem til at ses igen. 

Så langt så godt.. 

Sofia virkede træt og efter at have fået en orgasme eller tre væltede hun mildest talt om på siden og sov! ! Jeg puttede med hende lidt,  men hun var helt væk,  så jeg tog tøj på,  trak dynen op over hende,  lagde et par sedler (ej fuld pris) og gik min vej. 

Havde hun bare sagt fra inden pga træthed,  fair nok. Det her er under lavmålet.. 

Stedet: 8 / 10

Pigen: 10 / 10

Sex: 1 / 10

Gentagelsesfaktor: godt spørgsmål.. Hun er normalt en dejlig  sød og fræk pige men efter i dag ved jeg ikke om jeg kommer igen.. 

Lyder ikke særligt sundt . Tvivler stærkt på at det er en orgasme eller træthed efter en dags arbejde som får en pige til at gå ud på den måde. Du er trods alt "fremmed" og det virker som om der er noget galt hvis hun nærmest besvimer og ikke opfanger at du går.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja man kan da kun håbe på at hun er ok!

Men at køre den ind under kategorien træthed kan ikke passe. Der må være noget helt andet galt. Så synes da at man skal holde afstand til pigen, da hun tydeligvis har sit at slås med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Studine elskeren skrev, for 25 minutter siden:

Men at køre den ind under kategorien træthed kan ikke passe. Der må være noget helt andet galt. Så synes da at man skal holde afstand til pigen, da hun tydeligvis har sit at slås med

Jeg synes nu ikke, at man skal drage hastige konklusioner. Det er dog ok at være bekymret for hende. Jeg håber, at hun er ok og giver lyd fra sig. Hvis hun er ok, så er resten mellem hende og @7inches.

Redigeret af Playful

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 7inches
Studine elskeren skrev, for 23 minutter siden:

Ja man kan da kun håbe på at hun er ok!

Men at køre den ind under kategorien træthed kan ikke passe. Der må være noget helt andet galt. Så synes da at man skal holde afstand til pigen, da hun tydeligvis har sit at slås med.

Vi har skrevet sammen en rum tid,  så jeg ved hun havde travlt med studiet. Hun er ellers en helt normal,  sund og rask ung pige,  så tror ikke hun har noget at slås med udover studiet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
7inches skrev, for 1 minut siden:

Vi har skrevet sammen en rum tid,  så jeg ved hun havde travlt med studiet. Hun er ellers en helt normal,  sund og rask ung pige,  så tror ikke hun har noget at slås med udover studiet. 

 

Playful skrev, for 5 minutter siden:

Jeg synes nu ikke, at man skal drage hastige konklusioner. Det er dog ok at være bekymret for hende. Jeg håber, at hun er ok og giver lyd fra sig. Hvis hun er ok, så er resten mellem hende og @7inches.

Så I mener at det er tegn på normalt træthed at en pige lægger sig om på siden og næsten besvimer af træthed under selve agten? Det tilskriver du/I simpelthen travlhed på studiet???

Bevares hvis det var under private former med en kæreste. Men her snakker vi om en komplet fremmed( uagtet at I skriver sammen). 

Jeg køber den simpelthen ikke....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful

 

Studine elskeren skrev, for 2 minutter siden:

Det tilskriver du/I simpelthen travlhed på studiet???

Jeg bider mere mærke i din konklusion om, at man skal holde sig fra pigen. Det var det min kommentar gik på.

Studine elskeren skrev, for 34 minutter siden:

Så synes da at man skal holde afstand til pigen, da hun tydeligvis har sit at slås med.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Playful skrev, for 10 minutter siden:

 

Jeg bider mere mærke i din konklusion om, at man skal holde sig fra pigen. Det var det min kommentar gik på.

 

Ja hvis hun "besvimer" på den måde mener jeg ikke at man fortsat skal støtte hende i dette hverv. Jeg tilskriver det ikke dårlig service etc. Men mere at der er noget seriøst galt og den slags mener jeg ikke man skal støtte ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
7inches skrev, for 17 timer siden:

Sofia virkede træt og efter at have fået en orgasme eller tre væltede hun mildest talt om på siden og sov! ! Jeg puttede med hende lidt,  men hun var helt væk,

jojo...syntes det er temmelig relevant for situationen om det var en, eller tre orgasmer der her blev fremtryllet ???...syntes i situationen med en så er det ikke ok at ligge sig til at sove, men ved tre så er det ok...men håber da hun er vågnet igen, og rigtig fint at du fik betalt, ikke fuldpris men du lagde trods alt et par sedler ;) 

 

 

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 7inches

Jeg har hørt fra Sofia, hun var simpelthen bare træt. Hun er helt frisk nu og der er intet i vejen med hende. <3

Rart med en god afslutning på tråden her.

/7inches

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
7inches skrev, for 5 timer siden:

Jeg har hørt fra Sofia, hun var simpelthen bare træt. Hun er helt frisk nu og der er intet i vejen med hende. <3

Rart med en god afslutning på tråden her.

/7inches

Forstår ikke man så tager på "arbejde" - hvad nu, hvis det var en med onde hensigter....? Og man kan da ikke være bekendt over for kunden.

Men godt pigebarnet er okay... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
7inches skrev, for 7 timer siden:

Jeg har hørt fra Sofia, hun var simpelthen bare træt. Hun er helt frisk nu og der er intet i vejen med hende. <3

Rart med en god afslutning på tråden her.

/7inches

Ja hvad havde du ellers forventet at hun ville svare?

Ja træthed gør at man kan besvime. Men ikke bare fordi man arbejder meget på en dag. Det kræver noget helt andet! 

Jeg kan ikke forstå at du køber den og synes det er en god afslutning på tråden her. Ved godt du er glad for pigen og tror I er fortrolige. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB

Har været sammen med hende. da hun kaldte sig Christina. det var lidt det samme der skete der..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 7inches
Studine elskeren skrev, den 3/12/2016 at 23:48:

 

Så I mener at det er tegn på normalt træthed at en pige lægger sig om på siden og næsten besvimer af træthed under selve agten? Det tilskriver du/I simpelthen travlhed på studiet???

Bevares hvis det var under private former med en kæreste. Men her snakker vi om en komplet fremmed( uagtet at I skriver sammen). 

Jeg køber den simpelthen ikke....

Jeg har fået forklaring på hvorfor hun var træt og faldt om på siden. Den har jeg accepteret fuldt ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
7inches skrev, for 2 timer siden:

Jeg har fået forklaring på hvorfor hun var træt og faldt om på siden. Den har jeg accepteret fuldt ud. 

Må vi andre hører din forklaring.. altså når man siger a må man vel også sige b :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
7inches skrev, for 2 timer siden:

Jeg har fået forklaring på hvorfor hun var træt og faldt om på siden. Den har jeg accepteret fuldt ud. 

Jamen så endte alt jo lykkeligt . Pigen besvimer på grund af træthed med "studiet" og alle køber denne søgte forklaring!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
Studine elskeren skrev, for 2 timer siden:

Jamen så endte alt jo lykkeligt . Pigen besvimer på grund af træthed med "studiet" og alle køber denne søgte forklaring!

Ja.. syns når man smider sådan noget ud i et forum.. og så lukker den med "jeg" har fået svar.. så

Det ikke fair.  Men skyldes da ligesom at lukke den på en ordentlig måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KristianB skrev, for 56 minutter siden:

Ja.. syns når man smider sådan noget ud i et forum.. og så lukker den med "jeg" har fået svar.. så

Det ikke fair.  Men skyldes da ligesom at lukke den på en ordentlig måde.

Det var jo ikke ligefrem en positiv anmeldelse og pludselig ændrer trådstarter "holdning" og alt er godt fordi pigen blot var træt eller han har fået en anden søforklaring. Det gør kun skade værre....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu får jeg nok en over næsen når jeg siger, at dette burde trådstarter have taget med den søde GPer som det første, i stedet for at skrive det herinde. Jeg ved godt at dette er et sted hvor man anmelder men come on. Der kunne være en logisk grund. Tal dog med os GPer først. Hvis dette gentager sig forstår jeg godt i skriver herinde men ved også at der er forskel på yngre studiner og jeg, som er en gammel studine :D hvad angår det her erhverv.  :) Desuden har trådstarter jo tidligere haft god erfaring med hende.

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 7inches

Hun havde fået (nok for stærk) alkohol til frokost og det gjorde hende så døsig at hun faldt i søvn. En fejltagelse ja,  men lærer jo så længe vi lever.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Yep...og hvad kan man lære af det, hmmm man skal ikke som GP drikke sig stang bacardi inden der skal flettes åreknuder...

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 51 minutter siden:

Nu får jeg nok en over næsen når jeg siger, at dette burde trådstarter have taget med den søde GPer som det første, i stedet for at skrive det herinde. Jeg ved godt at dette er et sted hvor man anmelder men come on. Der kunne være en logisk grund. Tal dog med os GPer først. Hvis dette gentager sig forstår jeg godt i skriver herinde men ved også at der er forskel på yngre studiner og jeg, som er en gammel studine :D hvad angår det her erhverv.  :) Desuden har trådstarter jo tidligere haft god erfaring med hende.

Jeg giver dig ret i, at man kan snakke med pigen først, men til @7inches forsvar havde han både skrevet på mail, EG og til min tlf. Jeg fik ikke svaret ham før dagen efter og jeg synes egentlig det er fair nok med en dårlig anmeldelse. Han har ikke løjet og jeg forstår sgu godt han blev sur og træt af det! 

Man dummer sig en gang i mellem, og jeg er da skide ked af det, men jeg har sagt undskyld og givet en fair pris på næste besøg og så føler jeg ikke rigtig, at jeg kan gøre mere nu. Druk og job duer ikke sammen, og jeg er bare glad for, at det skete med en sød mand, som ikke har været ond ved mig :) <3 kæmpe respekt og tak til @7inches:wub:<3

Jeg har dummet mig og det var min skyld det hele, men jeg håber I vil give mig en chance mere. (Jeg er jo ikke så gammel ;)

Redigeret af Sofiala
  • Synes godt om 11

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 7inches

Alle begår fejl og naturligvis får du en ny chance. :wub:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...