Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg vil også lige give mit input med her.

Nåede søndag aften at komme forbi, inden Alexandra tog afsted. Og det var helt klart en beslutning jeg er ekstremt tilfreds med. Bestilte en time, og nød hvert et minut. Super sød pige og er helt sikkert hende på billederne, og som beskrevet levere hun en virkelig god og "naturlig" GFE. Hun har virkelig meget nærvær, og havde frygtet hendes engelsk var markant dårligere, men det var ikke et problem. Kyssede intenst og virkelig behageligt. Blow var super dejligt, dybt og med masser af øjenkontakt. Var allerede her ved at give op. Fik dog stoppet op, og slikkede hende lidt hvilket virkede til hun synes rigtig godt om, og jeg kunne lige få samlet kræfter. Herefter på med hætten, og i et par forskellige stillinger inden jeg måtte give op. Lå så lidt og samlede energi med Alexandra, med lidt snak og små kys. Herefter en tur mere, denne gang i doggie, hvor spejlet på værelset bare er med til man nyder oplevelsen endnu mere.

Er måske lidt til den dyre side, men i dette tilfælde må jeg sige at jeg virkelig synes det var pengene værd. Er nok den bedste oplevelse jeg har haft med GP, specielt i forhold til at få hvad man bliver præsenteret for på forhånd, faktisk er det man får. Er en super sød pige, der virkelig er der for en og oprigtigt virker, lidt som den alt for søde nabo der er frisk på det meste, som man altid har haft et godt og frækt øje til. Personligt synes jeg også godt om at der er én pris og så er det tilbuddet inkluderet i denne og ikke en masse ekstra tilkøb ved alt man næsten skal lave. Med til at give ro, og alt efter lyst tager man det der i nuet passer ind.

Stedet var super til formålet og kommunikationen foregik nemt og hurtigt via mail.

Hun kan helt klart anbefales og holder i hvert fald selv øje med når hun, som andre også har skrevet, kommer retur til januar.

Og kan da godt være at Gabi skal besøges også. Hvis det er bare lidt i samme stil, så kunne det godt være en tidlig julegave til sig selv :)  Ved ikke om flere har været begge steder og kan give lidt input til Gabi, det ville i givet fald helt sikkert være værdsat B)

 

Redigeret af Allez
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Allez Hele setup og stilen er det samme med Gabi, men det er vidt forskellige piger, både udsende og personlighed. Gabi er lidt mere som som en genert gymnasie pige man har scoret til studenter festen (en formulering en anden broder brugte, men beskriver hende meget godt)  - skyldes nok at hun er et par år yngre, Gabi er smuk og dejlig, hun er slet ikke høj som Alex, hun har former - men på de rigtige steder, hun levere det hun lover og vil gerne gøre dig det godt, men du skal nok tage mere initiativ til hvad du kunne tænke dig i forhold til Alex. Ligesom med Alex er det GFE hun tilbyder.

Hvis du vælger at besøge Gabi, så skal du nok "viske tavlen helt ren" og møde op uden og forvente en Alex (der er kun én Alex <3), Gabi er en anden pige - en anden oplevelse. Pas godt på Gabi plz.

Redigeret af GrayNinja
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Og ALEXANDRA vender tilbage 1 feb...


Hun har smidt en video, du kan nappe den her;

Alexandra1996.mp4

Og lidt flere Billeder HER

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 17 timer siden:

Og ALEXANDRA vender tilbage 1 feb...

.. så bliver der "run" på hotelgangene på Amerika P :P

Dressmann

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

"Nogen" kigger med her inde, for nogle af hendes billeder, der IKKE var på profil linket, men i det link jeg smed med "Og lidt flere billeder HER"
er nu fjernet, da de viste Alexandra uden "sløring" osv. af ansigt - men det er forståeligt nok i guess

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. Lick me skrev, for 20 timer siden:

No more Adina!!

Dine indlæg er nogle gang lidt svære at forstå, selvom det er tydeligt, at du egentlig gerne vil dele information.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

wow - hun lyder fanme til at være dejlig :-)

Kan hun lide at blive slikket og kan hun lave deep throth ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 15 timer siden:

wow - hun lyder fanme til at være dejlig :-)

Kan hun lide at blive slikket og kan hun lave deep throth ?

Hun ER dejlig! Alex er virkelig en sød og dejlig pige. Jeg har kun haft gode oplevelser med hende. Pas godt på hende. 

Redigeret af GrayNinja

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alex er bare helt utrolig, har efterhånden besøgt hende en del gange, og holder stadig på hun er pigen man skal besøge, hvis det er en kæreste oplevelse man søger.. Så hende skal der passes godt på så hun kommer igen, for er sgu langt til Polen :)

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Torsken skrev, for 2 timer siden:

...for er sgu langt til Polen :)

 

Du kan også vende den om: Hun får Polen til at komme tættere på ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose
frenchlover1 skrev, den 3/12/2016 at 16:08:

To Mchi

If you like a very delicate, tall, slim, young, smiling and a little shy girl that loves sex and want to give you the very best experience, but only speaks a little english, you should visit her immediately.

Alexx is one of my best experiences ever with a girl, that I paid for !

I am still smiling, and it is two days ago, that I met her ! :-):-):-) 

BR/French

PS: I believe all pictures are of her. And for sure this is: 

IMG_6333.PNG

Har hun også et kønt ansigt? Og er de billeder hvor man kan skimte ansigtet mon ægte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Axl Rose skrev, for 9 minutter siden:

Har hun også et kønt ansigt? Og er de billeder hvor man kan skimte ansigtet mon ægte?

Ja! og ja!

Kan i det hele taget ikke komme i tanke om noget, der ikke er perfekt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...