Hop til indhold

Recommended Posts

Had a great Morning with Alexandra!! (http://annoncelight.dk/showad/219210)

When I saw Alex's ad I just had to meet her. I already had met her friend so I got a very welcoming mail back.

I went to her hotel/apartment - a very nice place - reasonable central and modern. She welcomed me in the door - she is a tall beautiful girl - probably taller than 180, and with the most beautiful eyes and a delicious slim body. Also you can immediately spot in her that she is a super smart girl - I just love that... 

We started kissing and she is an amazing kisser, and feeling her body got us quickly into the bedroom. She is even more beautiful without clothes on. Nice small tits and a nicely shaven innie pussy. 

More kissing, touching and fingering and I was ready to insert something bigger. She licked me super hard and I could easily have come just from that, but saved it. Deep missionary - my favorite position - and here Alex is just perfect she took every inch of my cock and made her open a and fully available. She has a super flexible body and her pussy is so tight.

We fucked for a while, changed position, I played with her clit while fucking and it got very close - back to missionary and and time to let go. She took my sucked me clean and swallowed it all. I continued to lick her for a while and would have done a second time if it wasn't for a meeting I had to attend.

If you want to meet a beautiful non-pro student girl - then you should really go a see Alex!

* Location: 9/10

* Looks: 9/10

* Sex: 9-10/10

Would I repeat? Yes, most certainly yes...

Take good care of Alexandra - she is a Gem!

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hr. Lick me: Have you met her?

I sent her an email and got answer. I am still not sure if I should go for it or play a more safe card.

Del dette indlæg


Link til indlæg

To Mchi

If you like a very delicate, tall, slim, young, smiling and a little shy girl that loves sex and want to give you the very best experience, but only speaks a little english, you should visit her immediately.

Alexx is one of my best experiences ever with a girl, that I paid for !

I am still smiling, and it is two days ago, that I met her ! :-):-):-) 

BR/French

PS: I believe all pictures are of her. And for sure this is: 

IMG_6333.PNG

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Frenchlover, thanks! I will give it a shot if I have time and get back with some  review

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lemac skrev, for 2 timer siden:

You met her in Malmö or Copenhagen? (I'm Swedish)

CPH, 13 minutes walk from Østerport S-station. Perfect appartment/hotel for the meeting.

If I had a moneytree, I would invest a branch or two in her ;-) 

I think Malmø is for vacation, but why not try your luck, and ask if you can meet her there? :-) 

BR/French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Detective Bebop, godt set.

Og flere billeder :-).

Jeg synes, at især billede 2, 5 og 7 er, som jeg så hende :-) 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. Lick me skrev, for 1 minut siden:

I like how he (pimp) writes for her:

"Vi har hverken en pimp eller mama-san. )"

she knows zero english! 

Nu bliver det sikkert snart ændret til "vi har en dansk veninde, der har hjulpet os med at oversætte annoncen, og som svarer på dine e-mails" ...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil lige sige at jeg kan nikke gendkendene til alt hvad @Stamino og @frenchlover1 har skrevet.

Jeg havde en skøn oplevelse ud over det sædvanlige med Alex . Hun er super skøn på alle måder, helt klart ikke pro og lige netop dette gør hendes GFE meget troværdigt. Hvis man skal besøge hende, så skal det være fordi man søger GFE, for det er det hun er god til. Jeg har sjælendt mødt en pige som er så sød og fin.

Det er værd at nævne at hun er meget høj og har meget lange ben.

Desuden vil jeg klart andbefale at tage mindst 1 time, så hun får tid til at folde sig ud, hun er ret genert, men kun til at starte med.

Jeg håber I vil passe rigtigt rigtigt godt på hende for det fortjener hun virkelig.

Redigeret af GrayNinja
  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidder i bilen efter et besøg hos Alexandra ........... kan næsten føle hende endnu...... fantastisk.

Er helt enig med de herre Stamino, Frenchlover1 og GrayNinja.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

har lige været der... OMG en oplevelse...  hun er fantastisk.  de vildste lange stænger, slank ummm .  

lidt generthed og fræk samtidigt - ungpige der ikke er proff... 

sted 9/10

pigen 9/10

sex 9/10... hvis ikke 10/10

kommer helt HELT sikkert igen...

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
nixotoo skrev, for 11 timer siden:

har lige været der... OMG en oplevelse...  hun er fantastisk.  de vildste lange stænger, slank ummm .  

lidt generthed og fræk samtidigt - ungpige der ikke er proff... 

sted 9/10

pigen 9/10

sex 9/10... hvis ikke 10/10

kommer helt HELT sikkert igen...

I henhold til din anden tråd om at holde en pause, så gør piger som Alex det bestemt ikke nemmere, vel? ;)

Jeg må også indrømme at jeg har besøgt hende nogle gange, anden gang prøvede jeg at lure hvad det var hun gjorde ved mig der fik mig så meget op og ringe. Min konklusion er at hun ikke gør nogle særlige trix... hun er bare extremt dejlig at være I seng med. wow.

De andre pige i det syndikat er også dejlige, men Alex er klart den mest fantastiske af dem.

Redigeret af GrayNinja

Del dette indlæg


Link til indlæg
nuhok skrev, for 2 timer siden:

Er det så Alex eller Gabi som er bedst?

Det er helt klart Alex :)

 - men måske var Gabi bare udkørt da jeg besøgte hende, et par dage før hun rejste hjem i sin tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo 2 Gabi.

Gabbi, langt blond hår.

Gabi eller gabriella, kort hår.

Syntes at det er svært at sammenligne dem med Alex. De har hver deres egne kvaliteter, nyder også rigtigt meget deres selvskab. Vil blot sige at Alex fik mig helt op og ringe. wow 

Hun har sidste dag I morgen, så det er ved at være sidste chance ;)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sad lige og lurede på hendes annonce og ville lige tjekke her. Ser mere end lovende ud. Kan måske være lidt tidspres når det er sidste dag imorgen. Hvordan oplevede i svar tid? Har skrevet til hende her til aften. Mere inden jeg ligger andre planer imorgen :)  Hvordan oplevede i det med ekstra. Er det noget hun har på programmet fx græsk og i givet fald hvad.

 

Håber hun har tid 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alexandra / Alex takker pænt og meget høfligt af:

Amazing Experience :) Yes, it was. Thank you. I met some amazing gentlemen on this adventure. I will be back :

https://annoncelight.dk/showad/219210

og Gabi tjekker ind:

I am 19 and a sweet girl. GFE - 15/12 --> 20/12

https://annoncelight.dk/showad/209872

...pyyyyha, kunne godt gå hen og blive lidt smådyrt... :-)

Redigeret af frenchlover1
  • Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
GrayNinja skrev, den 12/10/2016 at 00:40:

I henhold til din anden tråd om at holde en pause, så gør piger som Alex det bestemt ikke nemmere, vel? ;)

Jeg må også indrømme at jeg har besøgt hende nogle gange, anden gang prøvede jeg at lure hvad det var hun gjorde ved mig der fik mig så meget op og ringe. Min konklusion er at hun ikke gør nogle særlige trix... hun er bare extremt dejlig at være I seng med. wow.

De andre pige i det syndikat er også dejlige, men Alex er klart den mest fantastiske af dem.

he he ... faldt i med et brag...

hun er skøn, nærværende, intens og har et eller andet "mystisk" over sig der gør det til en særlig oplevelse.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Amazing Experience :) Yes, it was. Thank you. I met some amazing gentlemen on this adventure. I will be back :)

Stillet og høflig måde at takket af på. 

Fedt at hun havde en god oplevelse. Jeg er virkelig glad for at alle var søde ved hende <3 ser ud til at der er god chance for at hun kommer tilbage nu.

Redigeret af GrayNinja
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har også nået at besøge hende, flot, skøn og lækker pige. Tog en time, og "kom" 2 gange i hendes mund

Hun vil komme tilbage slut januar, fortalte hun, og der skal hun besøges igen

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
hotshot skrev, for 1 time siden:

Hun vil komme tilbage slut januar, fortalte hun, og der skal hun besøges igen

Ja, det nævnte hun også til mig. Overvejer en all-nighter med hende næste gang, hvis hun altså er frisk på det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...