Hop til indhold
Guest Sweex

Paranoid gp?

Recommended Posts

Guest Sweex

Jeg havde en skøn time med en gp for nyligt som virkede nærværende og sød, men ekstremt påpasselig med at kondomet ikke faldt af. Hun blev ved med at tage sin hånd ned og holde på kondomet når jeg kørte den ind og ud. Det er hvad det er, kan sku godt forstå hun er påpasselig. Men der hvor det bliver lige lovligt paranoid, efter MIN mening, er da jeg var kommet og trækker mig ud, så tager hun kondomet af og sidder med det i hånden og prøver at presse spermen ud af toppen på kondomet ligesom for at se om der skulle være kommet hul i enden!

Ved ikke om det bare er mig, men hvis man er så bange for at blive smittet med noget, så kan det da ikke være rart arbejde, uanset hvor meget man elsker sex. 

Jeg tager emnet op fordi jeg ikke ved om det er normalt eller det er mig der ligner en der kunne være syg eller det bare er ganske normalt adfærd for pigerne i branchen?

Hvis det er normalt at pigerne er SÅ påpasselige, så overvejer jeg da bare at tilkøbe cob hver gang, hvis det kan gøre oplevelsen bedre for pigen. For det er sku også meget frækt for mig at komme ud over en god røv:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette er ikke normal adfærd det kan jeg allerede fortælle jeg har aldrig oplevet noget lignende.

Ja det er med garanti nogen irrationelle forestillinger hun går rundt med, måske har hun opdagede at blive gravid ved en fejltagelse. 

Eller hun har fået en vane som er svær at slippe af med, det kan være mange ting. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 23 minutter siden:

Jeg skulle helt sikkert ikke være GP hvis jeg var så paranoid.. Puha da.. Jeg ville da få stress.. Allerede nu har jeg problemer med alle spejlene og min ocd der gerne vil bruge vaterpas overdrevet meget.. Hahaha.. 

ved hvad du mener. Hader OCD, det hedder jo CDO - med bogstaverne i den rigtige alfabetiske rækkefølge ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 6 minutter siden:

ved hvad du mener. Hader OCD, det hedder jo CDO - med bogstaverne i den rigtige alfabetiske rækkefølge ;)

Ja tro det eller ej men jeg kan hører om anlægget på arbejdet står på 17, 18 eller 19.. Det skal selvfølgelig står på 18.!

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Ja tro det eller ej men jeg kan hører om anlægget på arbejdet står på 17, 18 eller 19.. Det skal selvfølgelig står på 18.!

Et anlæg kan ikke stå på et ulige tal. Så halter musikken !!

 

Redigeret af tvr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oplevet, at selv om jeg havde købt en hel ½ time, så sprang pigen op, såsnart jeg efter måske kun 10 min. var kommet og nærmest løb ud i badet, hvor hun stod og vaskede sig i lang tid, som om hun havde været sammen med en eller anden ulækker fyr - sådan kom jeg ihvertfald til at føle mig :wacko:

Og da hun fuldt påklædt kom ind igen, kunne hun ikke forstå at jeg ikke allerede havde fået mit god tøj på igen og var skredet - hun mente ihvertfald at jeg havde fået det jeg havde betalt og var kommet for - så der var ligesom lukket for det varme vand :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 3 minutter siden:

Et anlæg kan ikke stå på et ulige tal. Så halter musikken !!

 

Præcis.!!! You get me.!! Mange andre kalder mig skør.. Især når jeg engang i mellem kommer rendende med mit vaterpas efter at have hilst på dem.. Hahaha..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 33 minutter siden:

Præcis.!!! You get me.!! Mange andre kalder mig skør.. Især når jeg engang i mellem kommer rendende med mit vaterpas efter at have hilst på dem.. Hahaha..

hahahaha helt enig. Du er ikke skør.... Eller det kan da godt være du er. Det er jeg så også ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 5 minutter siden:

hahahaha helt enig. Du er ikke skør.... Eller det kan da godt være du er. Det er jeg så også ;)

Arghmen helt ærlig.. Der intet der kan bringe mig ud af fatning som et spejl eller billed eller lignende der hænger skævt.. Jeg bliver åndssvag.. Eller jov ulige volumen indstillinger.. Hahaha.. 

Men om ikke andet så jeg i godt selskab så jo;).. Hehe.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man har kneppet nok mænd, kan man godt mærke hvis man skal til at passe på :P Måske hun følte at der var noget anderledes end normalt? Nogengange kan man godt mærke at kondomet pludseligt føles underligt.

Jeg oplever det typisk hvis jeg pludselig er overgemmensnittet våd :oops::P 

men selvf var det ikke den mest optimale måde at håndtere problemet på, hvis det ødelagde din oplevelse, jeg kan anbefale piger at lade som om, man leger med sin klit under samleje, hvis man vil tjekke om kondomet stadig er på :rolleyes:

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden:

Arghmen helt ærlig.. Der intet der kan bringe mig ud af fatning som et spejl eller billed eller lignende der hænger skævt.. Jeg bliver åndssvag.. Eller jov ulige volumen indstillinger.. Hahaha.. 

Men om ikke andet så jeg i godt selskab så jo;).. Hehe.. 

Eller et skævt penselstrøg på en dørkarm..... det stjæler bare ens opmærksomhed, så man ikke kan koncentrere sig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 6 minutter siden:

Eller et skævt penselstrøg på en dørkarm..... det stjæler bare ens opmærksomhed, så man ikke kan koncentrere sig. 

Arghmen jeg kunne blive ved i en evighed omkring ting der irriterer mig.. Hahaha.. Ligesom dørmåtter.. Dørmåtter der ligger skævt.. Puha.. Lejlighedskomplekser er slet ikke godt for mig.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Jeg har oplevet, at selv om jeg havde købt en hel ½ time, så sprang pigen op, såsnart jeg efter måske kun 10 min. var kommet og nærmest løb ud i badet, hvor hun stod og vaskede sig i lang tid, som om hun havde været sammen med en eller anden ulækker fyr - sådan kom jeg ihvertfald til at føle mig :wacko:

Og da hun fuldt påklædt kom ind igen, kunne hun ikke forstå at jeg ikke allerede havde fået mit god tøj på igen og var skredet - hun mente ihvertfald at jeg havde fået det jeg havde betalt og var kommet for - så der var ligesom lukket for det varme vand :wacko:

Lyder som en nedturs oplevelse. Jeg går ud fra at det var første og sidste gang du besøgte hende?

Det er mig lidt af en gåde at visse GPer ikke kan se at den type adfærd ikke ligefrem gør reklame for dem selv, og gør det ret sandsynligt at kunden ikke vender tilbage.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Mange andre kalder mig skør.. Især når jeg engang i mellem kommer rendende med mit vaterpas efter at have hilst på dem.. Hahaha..

Øh! for at tjekke at den står lodret? :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigfoot skrev, for 3 minutter siden:

Nu var emnet paranoia og ikke autisme - hi..hi :rolleyes:

hahaha..... Ja. Good point.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigfoot skrev, for 6 minutter siden:

Nu var emnet paranoia og ikke autisme - hi..hi :rolleyes:

Hey hey hey.. MILD ocd ville jeg kalde det.! Som maks altså.. Autisme.. Nej nej nej.. But still true you are.. Jeg nejer og undskylder emne skiftet:P.. Hehe.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Arghmen helt ærlig.. Der intet der kan bringe mig ud af fatning som et spejl eller billed eller lignende der hænger skævt.. Jeg bliver åndssvag.. Eller jov ulige volumen indstillinger.. Hahaha.. 

Men om ikke andet så jeg i godt selskab så jo;).. Hehe.. 

Jennifer, hvor har du været hele mit liv??

Mine venner og kærester er altid gået bananas over min konstante symmetri i alt jeg hængte op på væggene i mine unge dage. Jeg kan bare godt lide at billederne hænger lige langt fra midten af sofaen, som står præcis midt for sofabordet, som i øvrigt er placeret midt for fjernsynet, som hænger præcis mellem højttalerne så billedet ikke får skæv lyd, og højttalerne står nøjagtigt med samme afstand fra hjørnerne i stuen, som i øvrigt er bygget af en perfektionist, så ALT er i vatter!!!

Da jeg var teenager og samlede på idolbilleder fra BRAVO magasinet, og de fyldte hele min ene væg på værelset, fik jeg en aften en dejlig idé synes jeg...Jeg placerede dem alle i 45 graders vinkel, med nøjagtigt 2 cm mellem hver plakat ud over hele væggen - min mor var ved at dejse om da hun trådte ind ad døren senere på aftenen - hun blev helt svimmel sagde hun... :D:lol::lol:

Skønt at vide jeg ikke er helt skør.....eller i det mindste ikke er alene om at være det så...! ;)

  

Del dette indlæg


Link til indlæg
s#ren skrev, for 6 minutter siden:

Jennifer, hvor har du været hele mit liv??

Mine venner og kærester er altid gået bananas over min konstante symmetri i alt jeg hængte op på væggene i mine unge dage. Jeg kan bare godt lide at billederne hænger lige langt fra midten af sofaen, som står præcis midt for sofabordet, som i øvrigt er placeret midt for fjernsynet, som hænger præcis mellem højttalerne så billedet ikke får skæv lyd, og højttalerne står nøjagtigt med samme afstand fra hjørnerne i stuen, som i øvrigt er bygget af en perfektionist, så ALT er i vatter!!!

Da jeg var teenager og samlede på idolbilleder fra BRAVO magasinet, og de fyldte hele min ene væg på værelset, fik jeg en aften en dejlig idé synes jeg...Jeg placerede dem alle i 45 graders vinkel, med nøjagtigt 2 cm mellem hver plakat ud over hele væggen - min mor var ved at dejse om da hun trådte ind ad døren senere på aftenen - hun blev helt svimmel sagde hun... :D:lol::lol:

Skønt at vide jeg ikke er helt skør.....eller i det mindste ikke er alene om at være det så...! ;)

  

Guud ja.. Don't get me started med tings afstand til andre ting og sofa placering.. Hahaha.. Min stue er lavet sådan at mit tv ikke kan hænge på en væg så den kan være placeret lige i midten af (Altså overfor.. Regner med i forstår min billedlige forklaring..) min tre-personers sofa:shock:.. Jeg har ledt efter noget andet at bo i.!!! Hahaha.. 

Vi er ved at danne en klub.. Du må sige til hvis du skal have en medlemsinvitation.. Hahaha.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mandes
Sweex skrev, for 21 timer siden:

Jeg havde en skøn time med en gp for nyligt som virkede nærværende og sød, men ekstremt påpasselig med at kondomet ikke faldt af. Hun blev ved med at tage sin hånd ned og holde på kondomet når jeg kørte den ind og ud. Det er hvad det er, kan sku godt forstå hun er påpasselig. Men der hvor det bliver lige lovligt paranoid, efter MIN mening, er da jeg var kommet og trækker mig ud, så tager hun kondomet af og sidder med det i hånden og prøver at presse spermen ud af toppen på kondomet ligesom for at se om der skulle være kommet hul i enden!

Ved ikke om det bare er mig, men hvis man er så bange for at blive smittet med noget, så kan det da ikke være rart arbejde, uanset hvor meget man elsker sex. 

Jeg tager emnet op fordi jeg ikke ved om det er normalt eller det er mig der ligner en der kunne være syg eller det bare er ganske normalt adfærd for pigerne i branchen?

Hvis det er normalt at pigerne er SÅ påpasselige, så overvejer jeg da bare at tilkøbe cob hver gang, hvis det kan gøre oplevelsen bedre for pigen. For det er sku også meget frækt for mig at komme ud over en god røv:)

Hvorfor spurgte du ikke pigen?

Som kvinde kan du mærke hvis der kommer luft eller værst hvis kondomet sprænger, hun har været bekymret. Hendes reaktion behøver ikke være paranoid, jeg synes du skal komme en banan op i r...selvfølgelig med kondom og uden glidecreme og fornemme følelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 2/12/2016 at 12:03:

Præcis.!!! You get me.!! Mange andre kalder mig skør.. Især når jeg engang i mellem kommer rendende med mit vaterpas efter at have hilst på dem.. Hahaha..

Vaterpas??? :shock:

Der er da både nogle, der stritter lige op i vejret, andre der hænger nedad... du vil måske kun have dem, der er i vater? :D:lol::P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...