Guest Havnebumsen Skrevet 30. November, 2016 .... så manden ikke skal gentage sig om og om igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 30. November, 2016 Vil nogen mand nogensinde svare en kvinde der spørger ham, om han synes at hendes røv er for stor? Hvis han gør, uanset hvad han svarer vil han så slippe for at få det samme spørgsmål igen. Mon et svar kan være det rigtige, hvis man trænger til et partnerskift, og man foretrækker at ens nuværende tager initiativet Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 30. November, 2016 Jeg siger da af og til, til min kone, at hendes røv er stor, også i nye sko. Det har hun lært at leve med. Jeg kan også få hende til at grine af andet 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 30. November, 2016 (edited) Ha ha.. Som om i er ret meget bedre til at høre efter. Som om vi ikke også er nødsaget til at gentage os. Det er et individuelt problem blandt alle MENNESKER! Nogen høre bedre efter end andre og nogen skal have gentagelser, andre har blot brug for at høre tingene en gang. Redigeret 30. November, 2016 af Baremig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 30. November, 2016 Jeg har lært at når en mand har sagt han nok skal fikse det så skal han nok gøre det.. Der ingen grund til at huske ham på det hvert halve år.. Hahaha.. Der er nok de mænd jeg har mødt igennem mit liv der vil påstår jeg er besværlig og aldrig hører efter.. Men det som regel også dem der med tiden opdager at jeg nok er nemmere end gennemsnittet og derefter prøver at sno sig vej tilbage.. Hahaha.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 30. November, 2016 Dette er vidst en gensidig ting, og man kan desværre ikke generalisere. Nogle mænd og kvinder lytter, og andre gør ikke. Jeg har dog ikke været så uheldig at opleve at de mænd jeg har kendt og kender ikke lytter til mig. Hvis de ikke vil lytte, så løfter jeg da bare op i blusen, og så kommer det helt af sig selv 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 30. November, 2016 Havnebumsen skrev, for 2 timer siden: .... så manden ikke skal gentage sig om og om igen Dagens grin og tak for det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 30. November, 2016 Havnebumsen skrev, for 2 timer siden: .... så manden ikke skal gentage sig om og om igen Halløj allesammen. Her er løsningen. Uanset om det er manden eller kvinden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lowmax Skrevet 30. November, 2016 JenniferRomantica skrev, for 46 minutter siden: Jeg har lært at når en mand har sagt han nok skal fikse det så skal han nok gøre det.. Der ingen grund til at huske ham på det hvert halve år.. Hahaha.. Der er nok de mænd jeg har mødt igennem mit liv der vil påstår jeg er besværlig og aldrig hører efter.. Men det som regel også dem der med tiden opdager at jeg nok er nemmere end gennemsnittet og derefter prøver at sno sig vej tilbage.. Hahaha.. StudineMILF skrev, for 45 minutter siden: Dette er vidst en gensidig ting, og man kan desværre ikke generalisere. Nogle mænd og kvinder lytter, og andre gør ikke. Jeg har dog ikke været så uheldig at opleve at de mænd jeg har kendt og kender ikke lytter til mig. Hvis de ikke vil lytte, så løfter jeg da bare op i blusen, og så kommer det helt af sig selv Jeg trækker ned i bukserne. Så er der ro i fem minutter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 30. November, 2016 Baremig skrev, for 50 minutter siden: Ha ha.. Som om i er ret meget bedre til at høre efter. Som om vi ikke også er nødsaget til at gentage os. Det er et individuelt problem blandt alle MENNESKER! Nogen høre bedre efter end andre og nogen skal have gentagelser, andre har blot brug for at høre tingene en gang. En Mand skal sgu da ikke høre efter! Havnebumsen har god erfaring med det! gør Kvinder meget mere ophidsede end en skvattet tøffelhelt som kan høre efter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 30. November, 2016 Havnebumsen skrev, for 7 minutter siden: En Mand skal sgu da ikke høre efter! Havnebumsen har god erfaring med det! gør Kvinder meget mere ophidsede end en skvattet tøffelhelt som kan høre efter Ja det er utroligt så seje og hårde vi mænd er, når vores koner, kærester ikke kan lytte med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 30. November, 2016 StudineMILF skrev, 1 time siden: Dette er vidst en gensidig ting, og man kan desværre ikke generalisere. Nogle mænd og kvinder lytter, og andre gør ikke. Jeg har dog ikke været så uheldig at opleve at de mænd jeg har kendt og kender ikke lytter til mig. Hvis de ikke vil lytte, så løfter jeg da bare op i blusen, og så kommer det helt af sig selv At kigge og at lytte er ikke det samme.. Men det fanger da opmærksomheden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 30. November, 2016 Havnebumsen skrev, for 3 timer siden: En Mand skal sgu da ikke høre efter! Havnebumsen har god erfaring med det! gør Kvinder meget mere ophidsede end en skvattet tøffelhelt som kan høre efter En mand er mere mand hvis han kan finde ud af at lytte. En kvinde bliver mere ophidset seksuelt hvis manden gør hende glad. Og en sætning som "jeg elsker dig" til hinanden ( såfremt man mener det) gør kun hinanden stærkere. Kvinden skal ikke være manden underdanig men de skal støtte hinanden og holde hinanden oppe. Men hver sin fremgangsmåde og maner. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 1. December, 2016 Baremig skrev, den 30/11/2016 at 19:04: En mand er mere mand hvis han kan finde ud af at lytte. Som i dette eksempel ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Baremig 1142 Skrevet 2. December, 2016 gerog skrev, for 7 timer siden: Som i dette eksempel ? hahaha Det der er jeg fuldt forstående overfor.. Men lykkeligvis er ikke alle kvinder sådan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg