Hop til indhold
Guest Havnebumsen

Tænkt sig hvis kvinder begyndte at høre efter...

Recommended Posts

Vil nogen mand nogensinde svare en kvinde der spørger ham, om han synes at hendes røv er for stor?

Hvis han gør, uanset hvad han svarer vil han så slippe for at få det samme spørgsmål igen.

Mon et svar kan være det rigtige, hvis man trænger til et partnerskift, og man foretrækker at ens nuværende tager initiativet :huh:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg siger da af og til, til min kone, at hendes røv er stor, også i nye sko. Det har hun lært at leve med. Jeg kan også få hende til at grine af andet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ha ha.. Som om i er ret meget bedre til at høre efter. Som om vi ikke også er nødsaget til at gentage os. Det er et individuelt problem blandt alle MENNESKER! 

Nogen høre bedre efter end andre og nogen skal have gentagelser,  andre har blot brug for at høre tingene en gang. 

Redigeret af Baremig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lært at når en mand har sagt han nok skal fikse det så skal han nok gøre det.. Der ingen grund til at huske ham på det hvert halve år.. Hahaha.. Der er nok de mænd jeg har mødt igennem mit liv der vil påstår jeg er besværlig og aldrig hører efter.. Men det som regel også dem der med tiden opdager at jeg nok er nemmere end gennemsnittet og derefter prøver at sno sig vej tilbage.. Hahaha.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dette er vidst en gensidig ting, og man kan desværre ikke generalisere. Nogle mænd og kvinder lytter, og andre gør ikke. Jeg har dog ikke været så uheldig at opleve at de mænd jeg har kendt og kender ikke lytter til mig. Hvis de ikke vil lytte, så løfter jeg da bare op i blusen, og så kommer det helt af sig selv :lol: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 2 timer siden:

.... så manden ikke skal gentage sig om og om igen

IMG_0038.JPG

Halløj allesammen. Her er løsningen. Uanset om det er manden eller kvinden :)

15170891_10211823140442730_2830659650884

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lowmax
JenniferRomantica skrev, for 46 minutter siden:

Jeg har lært at når en mand har sagt han nok skal fikse det så skal han nok gøre det.. Der ingen grund til at huske ham på det hvert halve år.. Hahaha.. Der er nok de mænd jeg har mødt igennem mit liv der vil påstår jeg er besværlig og aldrig hører efter.. Men det som regel også dem der med tiden opdager at jeg nok er nemmere end gennemsnittet og derefter prøver at sno sig vej tilbage.. Hahaha.. 

StudineMILF skrev, for 45 minutter siden:

Dette er vidst en gensidig ting, og man kan desværre ikke generalisere. Nogle mænd og kvinder lytter, og andre gør ikke. Jeg har dog ikke været så uheldig at opleve at de mænd jeg har kendt og kender ikke lytter til mig. Hvis de ikke vil lytte, så løfter jeg da bare op i blusen, og så kommer det helt af sig selv :lol: 

Jeg trækker ned i bukserne. Så er der ro i fem minutter:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Baremig skrev, for 50 minutter siden:

Ha ha.. Som om i er ret meget bedre til at høre efter. Som om vi ikke også er nødsaget til at gentage os. Det er et individuelt problem blandt alle MENNESKER! 

Nogen høre bedre efter end andre og nogen skal have gentagelser,  andre har blot brug for at høre tingene en gang. 

En Mand skal sgu da ikke høre efter! 

Havnebumsen har god erfaring med det! gør Kvinder meget mere ophidsede end en skvattet tøffelhelt som kan høre efter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 7 minutter siden:

Havnebumsen har god erfaring med det! gør Kvinder meget mere ophidsede end en skvattet tøffelhelt som kan høre efter

Ja det er utroligt så seje og hårde vi mænd er, når vores koner, kærester ikke kan lytte med :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen
StudineMILF skrev, 1 time siden:

At kigge og at lytte er ikke det samme..

Men det fanger da opmærksomheden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 3 timer siden:

En mand er mere mand hvis han kan finde ud af at lytte. En kvinde bliver mere ophidset seksuelt hvis manden gør hende glad. Og en sætning som "jeg elsker dig" til hinanden ( såfremt man mener det) gør kun hinanden stærkere. Kvinden skal ikke være manden underdanig men de skal støtte hinanden og holde hinanden oppe. Men hver sin fremgangsmåde og maner. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...