Hop til indhold
McLovin

Positiv oplevelse med Emily, Amager

Recommended Posts

Jeg besøgte igår aftes Emily tæt på Øresundsvej på Amager. 

Jeg skrev én kort SMS til hende i løbet af de sene eftermiddagstimer og fik hurtigt svar og en aftale i hus. Selvom jeg tidligere havde læst anmeldelser af hende, så først efter aftalen var lavet, slog det mig at jeg nok hellere lige måtte genopfriske min hukommelse. Og de tidligere anmeldelser er jo lidt en blandet landhandel, alt fra de guddommelige lovprisninger, til ALERT! ALERT! Don't go there!  

De sidste nævnte gjorde selvfølgelig et vist indtryk og fra jeg begyndte at gøre mig klar til cykelturen der over, løb det mange gange igennem mit hovede om jeg ikke burde aflyse og bruge de 1.000 kr. på en anden eller andet. 

Men det er jeg nu glad for at jeg ikke gjorde. Den Emily som mødte mig havde vist en af de gode dage og kemien var fin i mellem os. Hun var glad og smilende, hun så drøn godt ud. Selvom mit private moral kodex og erfaring fraråder mig at finde en kæreste som er 9-10 år yngre end jeg, så hvis jeg havde været på samme alder som Emily og omstændighederne havde været nogle andre, så havde jeg gerne fundet slagsværdet frem for at nedfægte andre singlefyre som ville ha hendes gunst.  

Uden at gå i detaljer så var der ikke noget negativt at sige om sexen. Hun virkede ret opmærksom og med mine oralske færdigheder fik hun vist også noget ud af det, hvilket så gav endnu mere fra hendes side efterfølgende. Desuden efterlevede hun annoncen vedr. to gange udløsning.

Derudover så virkede hun overfor mig rigtig sød (især imellem de to udløsninger) og kulturelt begavet.  

Det eneste der var en smule negativt, var at man kunne kunne hører hendes kollegaer tale og grine inde ved siden af. Det skal man kunne abstrahere fra imens man er sammen med Emily eller en af de andre piger.  

Og så var den orange farve på det lille håndklæde som jeg fik til badet, nu også ret kikset. ;) Men ellers var det en god times underholdning uden stress og ur-kiggeri.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fin andmelelse @McLovin.

Jeg syntes det er interesant at den samme pige kan gøre så vidt forskellig intryk, ikke overraskende da alle har forskellig personlighed og den berømte kemi spiller ind. Der er kun ganske få I branchen som kan leverer top presentationer hver gang - og selv de bedste af de bedste kan have en dårlig dag.

Jeg har da også oplevet med en "fast" GP som jeg ser ofte og kender godt - hun kan da også have en dag hvor englene ikke kommer helt op og synge - det er vel bare at være meneske?

Redigeret af GrayNinja

Del dette indlæg


Link til indlæg
McLovin skrev, den 30/11/2016 at 10:42:

Og så var den orange farve på det lille håndklæde som jeg fik til badet, nu også ret kikset. ;) Men ellers var det en god times underholdning uden stress og ur-kiggeri.

Så fint og roligt du beskriver det :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt at høre, at Emily er på toppen igen. Jeg husker hende som virkelig smuk og sød, og jeg ville have været tilbage, hvis ikke der var begyndt at dukke halvdårlige anmeldelser af hende op. Hun minder mig i øvrigt meget om en pige jeg kender professionelt, men ikke har  en "kinamands" chance for at score, og det gør ikke oplevelsen dårligere :twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...