Hop til indhold

Recommended Posts

Ned Flanders skrev, den 1/3/2017 at 14:08:

 

naturligvis spørger man ikke  om en kvindes alder ........ ca. hvo gamle er Linda og Monica?

 

Hej NF

Linda og Monica er 50 og Jenny lige godt 30...

Del dette indlæg


Link til indlæg
AndrewR skrev, for 5 timer siden:

Jeg syns det er kivinderne der er 40+ som leverer best service ;)

There you go.

You've seen the light.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blev nysgerrig på dette sted, da jeg alligevel var i Valby. Troppede uanmeldt op og håbede jeg kunne betale med mobilepay, men nej, den lille buttede i ret kort kjole ville kun have kontant, så jeg måtte over i Brugsen og hæve penge. Da jeg så kom tilbage, spurgte hun om jeg havde bestilt tid, og det havde jeg jo ikke,hun var så desværre optaget nu,  men så kom der en anden i en endnu mindre kjole og ingen bh, lidt ældre men meget søde er de nu de to. Hun spurgte så om jeg ville betale med mobilpay. altså nogengange snakker de ikke sammen de thaipiger. Jeg spurgte om toilet før vi gik i gang og det var så ned i kælderen, hvor der også er bad. Gjorde hvad jeg skulle og udenfor sad hende der skulle massere mig og ventede, det var tydeligt hun synes jeg skulle have et bad først, have været i bad om morgenen men lod mig overtale, var lidt genert over at skulle smide tøjet foran hende og ind i den lille brusekabine, men hun grinte og begyndte selv at tage mit tøj af....også underbukser. Et klap i numsen. spøjst. Men med smil på læben. Dejligt med et varmt bad og så op igen til massagerummet. Jeg kom med rygproblemer, men det var lidt for blødt til mig. Sagde dog ikke noget, det var nemlig lige før det var B2B, hånklæde over numsen og så satte hun sig på mig så jeg kunne mærke hendes skød køre rundt på mine baller, mens hun brugte hænder, albuer, hendes krop ja hun lå meget på mig. Meget nærværende og lidt pirrende. Efter dette satte hun sig ved mit hoved, der var ikke hul til hovedet, så hendes skød var pludselig lige ud for min næse. hun drejede så mit hoved til siden og grinte frækt. men hun sad der i lang tid og massere mine skuldre og min næse på hendes inderlår..mener jeg kunne dufte hendes skød. Spøjst, men meget øh...behageligt. lidt træls efter et stykke tid, fordi jeg fil lyst at række ud efter hendes baller og bare bore  min tunge ind i hendes ...hun maserede også længere ned af ryggen til ballerne og da rejste hun sig op - tænkte hvis jeg havde ligget med næsen i vejret så havde jeg fået hendes skød lige hen over hovedet....arme og hænder fik en ordentlig tur og min hånd skulle gerne ligge i hendes skød og på hendes lår og mere...ja hun "gjorde sig til" gjorde hun. Snakkede svensk ,men det forstod jeg ikke så godt. 
Om på ryggen ja så var det bare den sædvanlige tur, masser af olie på bryst og ben, strejfe lillemand så han ligger og vipper, aftale pris for Hj. fik aftalt en lav pris og resultatet var også derefter, skulle bare overståes...jeg måtte ikke røre. 

Efter dette kom den anden ind igen og sagde hun så gerne ville have masseret mig og jeg skulle komme tilbage og få tantra og b2b ...og jeg fik knus og kys af den begge da jeg gik...ja altså servicen og humøret fejlede ikke noget...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogle der hved, om der er en pige som hedder Pah på dette sted? Har mødt Linda,Jennie og Monica og så har jeg mødt en køn ældre dame , men fik ikke hendes navn, da jeg var på vej ud af døren, efter at jeg havde modtaget dejlig massage af Monica .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej xxx69.

Der er en 'pige', der hedder Par eller Pah på stedet... Hun er der normalt i weekenden, fra sidst på fredagen til søndag eftermiddag..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Etter gode anbefalinger herfra besøkte jeg Woraya i dag. Hadde bestilt på sms. Linda åpnet døren - en kjempesøt thai milf. Ble vist inn til et rom hvor jeg fikk vann. Etter en stund kom Monika - vi ble enige om hva som skulle gjøres.

Fikk en tip top massasje i en drøy time som virkelig var dyptvirkende. Etterpå ble det litt samtaler og kos.

Jeg er godt fornøyd med Woraya - og kommer mer enn gjerne tilbake. Kanskje jeg prøver dem begge neste gang?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja, jeg måtte give mig selv en fornuftig trøstepræmie da vi nu har tabt til Ungarn i håndbold.Samtidig med at jeg vågnede i morges med smerter i nakke og ryg, og jeg er generelt modstander af forbrug af smertestillende midler, så hellere massage, så jeg tænketvat bu er der gået så langt tid at i gen hos Woraya kan (gen)kende mig. Så kursen vlev sat, og bil parkeret på landlystvej, herefter ringede jeg for at høre moder var tid til mig, og det var der. Da jeg kom ind pointerede jeg at jeg ikke havde bestilt tid, og jeg ønskede ikke at en bror her i guiden bliver sprunget over, mne der var tid, det var Linda der tog i mod mig.

jeg fik værelset ud mod Vigerslevvej, ok, og fik betilet en time + HE, et godt blæs, den aftalte og optalte kapital skiftede hænder.

jeg fim en rigtig god massage i et kvarter 20 minutter, så kom Lindas aftale og en anden kom til, syntes hun kaldte sig "soda" eller "Suda" den gode massage forsatte, og Linda havde gjort mig opmærksom på at hun altså havde en anden aftale, fint hun holdet den og i ca 5 minutter var det ern firehændig massage, alt helt ok, grundig dyb, og på de rigtige let smertelige. 

Aflutning var som aftalt og meget fin, og jeg blev helt og aldeles tømt, lettet mere end tre gange gik jeg glad fra stedet, 1.lettet for muskelsmerter i ryg og skulder samt lænd, 2. lettet for penge, men godt rigtig godt givet ud, 3. lettet i kronjuvelerne, hvilket som alle mænd ved også er en kær lettelse...

Alt i alt et forrygende god besøg.

Vh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja inspireret af alle de gode anmeldelser blev det så min tur - og jeg må erkende at pengene for gårdsdagens massage blev givet godt ud.

Bestilte en gang oliemassage som både var varieret og godt for de ømme muskler så tænker den rammer et rent 10 tal - og til info er der rig mulighed for ekstraydelser.

Kommer jeg igen - JA da, tror det bliver mit nye favoritsted efter de tidligere er faldet lidt af på serviceniveauet

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet
Bukken skrev, for 2 timer siden:

Tja inspireret af alle de gode anmeldelser blev det så min tur - og jeg må erkende at pengene for gårdsdagens massage blev givet godt ud.

Bestilte en gang oliemassage som både var varieret og godt for de ømme muskler så tænker den rammer et rent 10 tal - og til info er der rig mulighed for ekstraydelser.

Kommer jeg igen - JA da, tror det bliver mit nye favoritsted efter de tidligere er faldet lidt af på serviceniveauet

 

 

Lyder som en lækker oplevelse....

Hvem blev du serviceret af ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet
Bukken skrev, for 4 timer siden:

Ved det ikke for jeg spurgte ikke efter navnet - beklager

No worries :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er så mange gode indlæg i denne tråd, at jeg simpelthen var nødt til at se, om jeg kunne genfinde ånden i jeres beskrivelser - og ja, det kunne jeg bestemt forleden!
Smittende glæde, charme, kompetent massage, ingen snyderi med tid og ydelser. Og charmen og smilene er lige store ved afgang som ved ankomst ;)

En time med Sofie gjorde dagen lys....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...