Hop til indhold
Extinguisher

udelukket p.g.a. falske anmeldelser

Recommended Posts

Guest Vestegnen

Kan man overhovedet reelt udelukke folk fra at skrive på eroguide? Man kan slette deres profiler og måske spærring vha. IP logging. Ja.

Kan de ikke bare oprette en ny profil ved f.eks at bruge Tor browseren?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 4 timer siden:

Kan man overhovedet reelt udelukke folk fra at skrive på eroguide? Man kan slette deres profiler og måske spærring vha. IP logging. Ja.

Kan de ikke bare oprette en ny profil ved f.eks at bruge Tor browseren?

Jo.

Men når folk kommer fra Tor-netværket, så skal de udfylde en captcha hvert 5. minut. 

En Tor-ip højner heller ikke seriøsiteten.

 

Int

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest solkongen
Internalizer skrev, for 1 time siden:

Jo.

Men når folk kommer fra Tor-netværket, så skal de udfylde en captcha hvert 5. minut. 

En Tor-ip højner heller ikke seriøsiteten.

 

Int

@KF har tidligere skrevet, at han benytter Tor netværket, så pas lige på med den generalisering kammerat. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
solkongen skrev, for 4 minutter siden:

@KF har tidligere skrevet, at han benytter Tor netværket, så pas lige på med den generalisering kammerat. :D

I aftale med admin, bruger jeg nu VPN istedet. Blot til info.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest solkongen
KF skrev, for 55 minutter siden:

I aftale med admin, bruger jeg nu VPN istedet. Blot til info.

KF.

Jamen VPN er jo også mere seriøst. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
solkongen skrev, 1 time siden:

Jamen VPN er jo også mere seriøst. ;) 

Der er intet useriøst ved Tor, eller VPN for den sags skyld. Mange mennesker ønsker at sikre sig en smule, mod overvågning bla. Særligt efter Snowden.

I mit tilfælde, efter det lykkedes en bruger at finde frem til min identitet.

At EG defacto har lukket for Tor, har bevirket at vi er sluppet for de værste tågehorn. Jeg synes der hersker en rimelig fred og fordragelighed. Selv på politikken, nu hvor McQueen holder ferie  ;-)

KF. 

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og den næste der blander politisk forum ind i den her tråd, holder skrivepause fra EG 

Jeg er henrivende ligeglad hvem der starter og hvem der føler sig berettiget til at svare.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad hvis det er falske positive andmeldelser. Måske er der nogen piger jeg kan ikke udelukke det der skriver i dække af en mand gode ja nærmeste lidt gode andmedelser om sig selv

Der findes mange ufine tricks i denne Branche jeg kan jo også udgive mig for at være Glædespige selvom jeg er en mand så, det er så noget jeg aldrig kunne finde på. men der er nok nogen måske.

Men hvor ved i det egentlig fra at det er korrekte at de er falske, man kan jo bare have en virkelig oplevelse og tænke jeg vil ikke lade andre møde vedkommende. der er altid 2 sider af en sag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, den ‎24‎-‎11‎-‎2016 at 00:38:

Nej.

Hvad hvis man vil dele en fantasi man har digtet oppe i hovedet så er det jo en falsk anmeldelse men bare en fantasi?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...