Hop til indhold

Recommended Posts

Nadialille skrev, for 3 minutter siden:

Der godt nok gang i jer:-) I er velkommen til at skrive til mig, og vi kan find ud af noget:-), jeg har sagt ja til at der bliver skrevet en anmeldes om mig herind fordi mange tror jeg er en faker!OG DET ER JEG IKKE ! Som sagt vil jeg gerne ha det bliver holdt diskret som meget som muligt! Tak til jer og håber at møde nogen af jer! I må ha en rigtigt dejlig dag. Knus og varme fra Nadia<3 

Hey lækkermås. Nå så er du her også. ;)

Du hører fra mig på mailen. Er det ikke diskret nok det jeg har skrevet eller hvad? For det synes jeg da du sagde at det var. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Nadialille skrev, for 5 timer siden:

Der godt nok gang i jer:-) I er velkommen til at skrive til mig, og vi kan find ud af noget:-), jeg har sagt ja til at der bliver skrevet en anmeldes om mig herind fordi mange tror jeg er en faker!OG DET ER JEG IKKE ! Som sagt vil jeg gerne ha det bliver holdt diskret som meget som muligt! Tak til jer og håber at møde nogen af jer! I må ha en rigtigt dejlig dag. Knus og varme fra Nadia<3 

Jeg havde ikke behov for at anmelde dig, da jeg jo ved du er real ;-) 

Håber du ikke er helt "dizzy" som lige efter vi begge havde fået den store tur, du virkede lidt "groggy" hehe :-)

Men, det var skønt lige at møde dig, efter vi måtte aflyse første gang, pga. "den tid på mdr" 

Vi ses nok igen, tror jeg :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, den 23/11/2016 at 12:01:

Nå så tog jeg da lige på et besøg igen. Denne gang fra en annonceside jeg ikke har kendt til før end jeg oprettede mig herinde.

Det var hos søde lille Nadia, https://annoncelight.dk/showad/218247 som kun er er (som hun skriver) 159 høj. Så ja hun var en sød lille slank nips i forhold til mine 196cm. Altså højde.

Jeg sendte hende en mail og der gik ikke andet en knap et kvarter, så ringede hun. Vi fik aftalt at jeg kunne komme så hurtigt jeg kunne. Jeg holdte på Vesterbro, så det tog ikke så lang tid at køre til Valby.

A sted kom jeg og fandt stedet og kom op i lejligheden. Der står så nok den sødeste pige med sydlandsk udseende og tager imod mig (hun er fra Yemen men snakker pære dansk). Jeg får taget det traditionelle bad og vi får lagt os på sengen. Og FUCK nogle sillibabser på den lille krop. Jeg kysser hende nlidt over hele kroppen og ender mellem hendes ben, det var tydeligt at det nød hun. Ikke noget fake her. Jeg fik lov at fingrekneppe hende, endda så meget at hun blev så våd at bad hun mig ikke om at stoppe, så ville hun squirte.

Hun begynder så at sutte mig, og der gik sq et eller andet galt det. For der var SLET INGEN kontakt fra hoved til pik. Han forblev slatten, pisse pinligt. Men så jeg sagen i egen hånd og spurgte om hun ville lege lidt med sig selv. Og det var ok. Snart var han rank og flot og jeg bad hende sætte sig på mig. DET ville hun gerne. Så spørger hun om jeg har lyst til at ta hende bagfra. OM JEG HAR!!!!!! Selvfølgelig med den der lille røv. Jeg tog fat i hende, og ja....... Så gik der sq ikke lang tid før jeg kom.

Så kontakt hende og besøg hende. Men pas på hende, for hun er sq for dejlig.

hvordan er hendes fisse? fik du taget hende uden eller med gummi på dyret :P? 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe. Det må du sq selv spørge hende om. ;):lol:

For det er jo også spørgsmålet om str på dillerdalleren. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

@TboneDK ja hun er sq for sød. Måtte også lige et smut forbi her i formiddags. :lol: Hehe.....

Hun fortalte så at efter jeg har skrevet det her indlæg, har der været en forbi hende. Han MÅTTE bare se om jeg talte sandt. Dejligt at det kan spredes sådan. Det er jo kun en fordel for hende. Og alle de andre GP'er der bliver anmeldt herinde. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Varmemester skrev, for 2 minutter siden:

@TboneDK ja hun er sq for sød. Måtte også lige et smut forbi her i formiddags. :lol: Hehe.....

Hun fortalte så at efter jeg har skrevet det her indlæg, har der været en forbi hende. Han MÅTTE bare se om jeg talte sandt. Dejligt at det kan spredes sådan. Det er jo kun en fordel for hende. Og alle de andre GP'er der bliver anmeldt herinde. :)

Jeg havde en aftale allerede før du anmeldte hende, som vi desværre måtte aflyse i sidste øjeblik (jeg var faktisk lige "omkring" Valby Station, men hun havde fået sin menstruation, og jeg var ikke indstillet på "kun" blow, så vi udsatte (no hard feelings) så jeg var forbi en lille uge efter, da det passede med job osv. og så kunne jeg lige "straffe" hende for første omgang, der ikke blev til noget, hahah 

Nej, hun er meget nem- og ligetil :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
qwerty3spam skrev, for 1 minut siden:

Annoncen virker ikke længere? :/

Nej hun har valgt at slette den. Desværre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yemen, Yemen, Yemen? Nope....det ville første gang for undertegnede :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blev i andre også om at maile et billede af jer til hende? Det havde jeg ikke lyst til så det stoppede korrespondancen....

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg spurgte om 20  min sex, bad var indenfor de 20 min. Sådan noget fis gider jeg ik! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klumb skrev, for 21 timer siden:

Jeg spurgte om 20  min sex, bad var indenfor de 20 min. Sådan noget fis gider jeg ik! 

Så det ikke mig du skal kontakt! Kan du ikke holde dig inden for tiden skal du nok sæt mere tid af. Det tag lige så meget min tid og mine andre aftaler med mine kunder! 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovedk2016 skrev, den 21/5/2017 at 18:48:

Blev i andre også om at maile et billede af jer til hende? Det havde jeg ikke lyst til så det stoppede korrespondancen....

 

 

Så skal du lad vær med at kontakt mig.. 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...