Hop til indhold

Recommended Posts

Nå så tog jeg da lige på et besøg igen. Denne gang fra en annonceside jeg ikke har kendt til før end jeg oprettede mig herinde.

Det var hos søde lille Nadia, https://annoncelight.dk/showad/218247 som kun er er (som hun skriver) 159 høj. Så ja hun var en sød lille slank nips i forhold til mine 196cm. Altså højde.

Jeg sendte hende en mail og der gik ikke andet en knap et kvarter, så ringede hun. Vi fik aftalt at jeg kunne komme så hurtigt jeg kunne. Jeg holdte på Vesterbro, så det tog ikke så lang tid at køre til Valby.

A sted kom jeg og fandt stedet og kom op i lejligheden. Der står så nok den sødeste pige med sydlandsk udseende og tager imod mig (hun er fra Yemen men snakker pære dansk). Jeg får taget det traditionelle bad og vi får lagt os på sengen. Og FUCK nogle sillibabser på den lille krop. Jeg kysser hende nlidt over hele kroppen og ender mellem hendes ben, det var tydeligt at det nød hun. Ikke noget fake her. Jeg fik lov at fingrekneppe hende, endda så meget at hun blev så våd at bad hun mig ikke om at stoppe, så ville hun squirte.

Hun begynder så at sutte mig, og der gik sq et eller andet galt det. For der var SLET INGEN kontakt fra hoved til pik. Han forblev slatten, pisse pinligt. Men så jeg sagen i egen hånd og spurgte om hun ville lege lidt med sig selv. Og det var ok. Snart var han rank og flot og jeg bad hende sætte sig på mig. DET ville hun gerne. Så spørger hun om jeg har lyst til at ta hende bagfra. OM JEG HAR!!!!!! Selvfølgelig med den der lille røv. Jeg tog fat i hende, og ja....... Så gik der sq ikke lang tid før jeg kom.

Så kontakt hende og besøg hende. Men pas på hende, for hun er sq for dejlig.

  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Fra hendes egen annonce:

" så vil jeg gerne ha det forgår diskret og holdes diskret.! Og vi udtaler heller ikke om hinanden til andre! "

Måske ikke ligefrem det du gør, ved denne anmeldelse når hun beder om IKKE at blive anmeldt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 1 time siden:

Fra hendes egen annonce:

" så vil jeg gerne ha det forgår diskret og holdes diskret.! Og vi udtaler heller ikke om hinanden til andre! "

Måske ikke ligefrem det du gør, ved denne anmeldelse når hun beder om IKKE at blive anmeldt?

Jeg har spurgt om jeg måtte. Og hun har læst det igennem inden jeg lagde det op. Så hun ved at der er en anmeldelse herinde a hende.

Og jeg ville ikke ha gjort det hvis hun IKKE ville ha det.

Redigeret af Varmemester
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 7 minutter siden:

Jeg har spurgt om jeg måtte. Og hun har læst det igennem inden jeg lagde det op. Så hun ved at der er en anmeldelse herinde a hende.

Og jeg ville ikke ha gjort det hvis hun IKKE ville ha det.

@TboneDK Har ret men du har fået lov " hun vil gerne have reklamen " alt ok"

Del dette indlæg


Link til indlæg

@jp ja det vil jeg også mene. Specielt når hun nu har læst det igennemnog godkendt det. Ellers ville jeg ikke gøre det.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dressmann skrev, for 3 minutter siden:

Når det så er sagt, så er det vel et "køber"-forum vi befinder os i... ;-) 

Dressmann

Du har ret og mange GP misforstår denne sides hensigter og blander sig unødigt ?

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Så længe, Nadia selv har "sagt god for det" - så er der jo ingen problemer, men syntes at hvis en GP specifikt skriver at hun IKKE vil have man omtaler hende, eller anmelder hende, så bør man vel respekterer det?

Jeg forventer da heller ikke, at en GP poster mit mobil nummer her inde, efter mine besøg, det ligger vel implicit i "hensynet" til kunden ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@TboneDK så sandt så sandt. Ta bare IV's annoncer, der skriver hun klart og tydeligt at hun ikke vil anmeldelse NOGEN steder. Hende ville jeg ikke en gang spørge, for jeg kender svaret på forhånd.

@GrayNinja jeg synes hun er en sød lille pige. Og tænderne sidder pænt hvor de skal. Ja hun taler pære dansk (står også i anmeldelsen). Rigtig velplejet, hun gør noget ud a sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 3 timer siden:

Du har ret og mange GP misforstår denne sides hensigter og blander sig unødigt ?

Meget enig

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 7 timer siden:

Du har ret og mange GP misforstår denne sides hensigter og blander sig unødigt ?

Denne her forstår jeg ganske enkelt ikke. Har vi GPer ikke lov til at komme med vores meninger på EG ?

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 minut siden:

Jo jo, så længe de får ret og helst ingen modstand får. :P

Så så IV. Ikke så bestemt i din tone. :P:D

Redigeret af Varmemester

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 13 minutter siden:

Jo jo, så længe de får ret og helst ingen modstand får. :P

Det har du helt ret i IV :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 8 timer siden:

Du har ret og mange GP misforstår denne sides hensigter og blander sig unødigt ?

Hvis dette forum ikke havde pigernes kommentarer og input, ville det afgå ved døden pga kedsomhed og ensidig lummerhed. Thank god for at fx Claire og IV holder det i live med deres input. 

jp skrev, for 8 timer siden:

Du har ret og  GP misforstår denne sides hensigter og blander sig unødigt ?

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal det vel ikke til at være sådan, at de dårlige GP bare kan frabede sig at blive anmeldt?

Jeg kan godt respektere en god GP ønske om ikke at blive anmeldt, for jeg ved hun levere varen. . . En dårlig plattenslager skal da altid anmeldes.

Dette forum er jo til for at vi brugere kan vælge skridtet fra og koncentrere os om kanelet. 

Så jeg er ikke tilhænger af at pigen kan vælge om hun vil anmeldes.. skidt trend... 

Redigeret af Blue man
  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Blue man skrev, for 4 timer siden:

Nu skal det vel ikke til at være sådan, at de dårlige GP bare kan frabede sig at blive anmeldt?

Jeg kan godt respektere en god GP ønske om ikke at blive anmeldt, for jeg ved hun levere varen. . . En dårlig plattenslager skal da altid anmeldes.

Dette forum er jo til for at vi brugere kan vælge skridtet fra og koncentrere os om kanelet. 

Så jeg er ikke tilhænger af at pigen kan vælge om hun vil anmeldes.. skidt trend... 

Jeg må sku sige at i dag er det vel sådan at hvis man tager penge for noget så er dyrt at blive anmeldt et sted en mulighed man ikke kan sige man ikke vil være med til. 

Dette er vel en slags trustpilot 

men er enig i at det virker underligt at anmelde en god oplevelse hvor pige har frabedt sig anmeldelse :) det vil jeg aldrig selv kunne FInde på

og de dårlige anmeldelser er jo totalt guld vær :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der godt nok gang i jer:-) I er velkommen til at skrive til mig, og vi kan find ud af noget:-), jeg har sagt ja til at der bliver skrevet en anmeldes om mig herind fordi mange tror jeg er en faker!OG DET ER JEG IKKE ! Som sagt vil jeg gerne ha det bliver holdt diskret som meget som muligt! Tak til jer og håber at møde nogen af jer! I må ha en rigtigt dejlig dag. Knus og varme fra Nadia<3 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...