Hop til indhold
LineandYou

Dagens værste gæst

Recommended Posts

Kom sent afsted så kom først til Hvidovre kort før min første aftale kl. 13. Han kom naturligvis lidt før aftalt tid så manglede lige at få det frække outfit på. Havde dog støvler og silke slåom på. Åbnede og bad ham ind og viste til soveværelset, sagde mens at jeg lige skulle smutte i noget frækt og ville være tilbage om 2 min. Nåede lige ind ved siden af, så sagde manden at han lige skulle tjekke om han havde låst sin cykel og væk var han. Seriøst ... Man må gerne fortryde, og gå igen, men hallo du behøver ikke komme med en løgnhistorie . Tænker det måske er en af dem der IKKE har læst tekst, alder mm. 

Redigeret af LineandYou
Lidt ekstra info

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 7inches

Fair nok, at man fortryder, men ja - må da godt sige pænt nej tak, hvis man har fortrudt. Det kaldes pli...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Måske fandt han på sin lille hvide løgn for ikke at skabe en dårlig stemning. Der er jo ikke nogen, som synes, at det er fedt  at blive valgt fra.

Havde jeg været gæsten, så havde jeg bare lynet ned og beriget Line med mit lem. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Vestegnen skrev, for 20 minutter siden:

Måske fandt han på sin lille hvide løgn for ikke at skabe en dårlig stemning

Ikke godt nok. Havde han læst annoncen ordentligt, så burde selve mødet ikke have overrasket ham. Var der noget der ikke var med i annoncen, men som virkelig overraskede ham, så skylder han Line at fortælle hende det. Hvis han dukker op uden at have læst annoncen, så burde han have taget den som en mand og blevet der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, Jeg ved der kan være lidt vrøvl med pigens aktuelle alder og den annoncerede alder.

Men er der stor forskel på billeder og pigens nuværende udseende har jeg sagt det, og sagt at jeg fortrød.

Det er blevet taget pænt - 4 gange er det sket for mig.

Mange af pigerne forbeholder sig jo også ret til at sige nej tak og fair nok synes jeg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LineandYou skrev, den ‎20‎-‎11‎-‎2016 at 13:27:

Kom sent afsted så kom først til Hvidovre kort før min første aftale kl. 13. Han kom naturligvis lidt før aftalt tid så manglede lige at få det frække outfit på. Havde dog støvler og silke slåom på. Åbnede og bad ham ind og viste til soveværelset, sagde mens at jeg lige skulle smutte i noget frækt og ville være tilbage om 2 min. Nåede lige ind ved siden af, så sagde manden at han lige skulle tjekke om han havde låst sin cykel og væk var han. Seriøst ... Man må gerne fortryde, og gå igen, men hallo du behøver ikke komme med en løgnhistorie . Tænker det måske er en af dem der IKKE har læst tekst, alder mm. 

Jeg bruger " Undskyld jeg er nervøs !!! så har jeg ikke trådt forkert også over for mig selv "for bliver det hvis jeg er gået forkert

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

Haha! Glemt og låse sin cykel..... Jeg dør!

Troede jeg havde hørt det meste :lol:

Op med humøret, det ikke sidste gang du får stukket en plade, bare smil pænt til dem og vis dem døren, og kod dem ind i mobilen bagefter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Playful skrev, den 20. november 2016 at 15:23:

Hvis han dukker op uden at have læst annoncen, så burde han have taget den som en mand og blevet der.

Nix bix, ingen skal blive og tage det som en mand, hvis de ikke tænder på pigen, det kommer der aldrig noget godt ud af ;-) Men det er da dejligt, når folk siger "Du er ikke lige min type" fremfor at de har glemt at låse cyklen eller stille p-skiven, skal hæve penge og hvad vi ellers må høre af røverhistorier ;-) Jeg har fornyligt haft en der sagde, at han havde forventet en højere pige, højere?? Jeg er 158 cm, det står i alle annoncer, hvordan kan man forvente en høj pige? ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Liv skrev, for 35 minutter siden:

Nix bix, ingen skal blive og tage det som en mandopkørsele ikke tænder på pigen, det kommer der aldrig noget godt ud af ;-) Men det er da dejligt, når folk siger "Du er ikke lige min type" fremfor at de har glemt at låse cyklen eller stille p-skiven, skal hæve penge og hvad vi ellers må høre af røverhistorier ;-) Jeg har fornyligt haft en der sagde, at han havde forventet en højere pige, højere?? Jeg er 158 cm, det står i alle annoncer, hvordan kan man forvente en høj pige? ;-) 

 

Efter at have tænkt over det, så er jeg Enig med dig. Blev sku bare irriteret over hans opfærsel...Tak søde:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 timer siden:

Nix bix, ingen skal blive og tage det som en mand, hvis de ikke tænder på pigen, det kommer der aldrig noget godt ud af ;-) Men det er da dejligt, når folk siger "Du er ikke lige min type" fremfor at de har glemt at låse cyklen eller stille p-skiven, skal hæve penge og hvad vi ellers må høre af røverhistorier ;-) Jeg har fornyligt haft en der sagde, at han havde forventet en højere pige, højere?? Jeg er 158 cm, det står i alle annoncer, hvordan kan man forvente en høj pige? ;-) 

 

He den med at hæve penge har jeg prøvet IRL det var yderst pinligt, kørte til automat og kom tilbage " Idiot MIG "

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 1 minut siden:

He den med at hæve penge har jeg prøvet IRL det var yderst pinligt, kørte til automat og kom tilbage " Idiot MIG "

Hehe, jeg har faktisk også haft en der kom tilbage, jeg blev meget overrasket og glad ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 2 timer siden:

Jeg har fornyligt haft en der sagde, at han havde forventet en højere pige, højere?? Jeg er 158 cm, det står i alle annoncer, hvordan kan man forvente en høj pige? ;-) 

 

Well du ved ... herinde har vi jo lært at lægge moms oveni. Hvis en pige siger hun er 30 så forventer vi os 40. Hvis hun siger hun vejer 50 kg så forventer vi os 60. Og hvis hun siger hun er 158 cm så forventer vi os 185.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 6 minutter siden:

Well du ved ... herinde har vi jo lært at lægge moms oveni. Hvis en pige siger hun er 30 så forventer vi os 40. Hvis hun siger hun vejer 50 kg så forventer vi os 60. Og hvis hun siger hun er 158 cm så forventer vi os 185.

HA HA HA den var fin go værksteds humor fra den friske banan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 3 timer siden:

Nix bix, ingen skal blive og tage det som en mand, hvis de ikke tænder på pigen, det kommer der aldrig noget godt ud af ;-) Men det er da dejligt, når folk siger "Du er ikke lige min type" fremfor at de har glemt at låse cyklen eller stille p-skiven, skal hæve penge og hvad vi ellers må høre af røverhistorier ;-) Jeg har fornyligt haft en der sagde, at han havde forventet en højere pige, højere?? Jeg er 158 cm, det står i alle annoncer, hvordan kan man forvente en høj pige? ;-) 

 

Nej du  jeg er enig  med dig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Nanna

Selvfølgelig skulle han ikke blive, hvis det ikke var noget for ham. Men jeg vil altså vove at påstå der ikke opstod den slags misforståelser og tidsspilde hvis mændene gad læse hele teksten igennem :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 7 timer siden:

Hehe, jeg har faktisk også haft en der kom tilbage, jeg blev meget overrasket og glad ;) 

Du er nu også altid så sød og rar og vil sikkert ikke tage en det ilde op, om det skulle være om man havde glemt at låse cyklen - selvom man nok ikke behøver låse cyklen, om man igen kom helt til Ringsted :D

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 8 timer siden:

Well du ved ... herinde har vi jo lært at lægge moms oveni. Hvis en pige siger hun er 30 så forventer vi os 40. Hvis hun siger hun vejer 50 kg så forventer vi os 60. Og hvis hun siger hun er 158 cm så forventer vi os 185.

Er 47 og det står i annoncen. Der står jeg vejer 62, men pt siger vægten 58 så ikke altid der er  MOMS på : - )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er egentligt lidt sjovt med den adfærd, for alle er jo enige om, at man bare sige tingene som de er. Når vi selv efterlyser et konkret svar, ja så ønsker vi jo det, men..... er vi nu også selv gode til at give det ???

Hm....jeg er nu ikke så sikker. Mange tager nok afsæt i "jamen jeg vil helst i såre nogen" eller personen burde jo nok selv kunne regne det ud. I den konkrete sag med cyklen, kan pigen jo godt selv regne resultatet ud. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

Måske han slet ikke havde nogen intention om at blive? 

Måske han bare lige skulle lires lidt op til håndtrolden derhjemme? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal lige ud og hæve eller Jeg glemte at stille p-skiven er mest brugt herinde.. Jeg har som to andre i tråden prøvet en gang hvor gæsten faktisk kom tilbage efter at han havde hævet.. Men der havde han også allerede været ved mig i 2 timer men mente han skulle have lidt mere tid.. Hahaha.. Vi var meget overrasket både mig og telen over at han kom tilbage.. Tilgengæld hører vi den faktisk også fra de mænd der bare "vindueskigger".. Dem der fra start ikke har intentioner om at blive eller købe noget plejer dog at være rimelig gode til at sige argh det var ikke lige hvad jeg havde tænkt mig altså efter de har brugt 10-20 min på at snakke og glo.. Hvis jeg fornemmer den mindste smule vaklen skynder jeg mig at sige med et smil og en let tone i stemmen at jeg vist ikke lige helt er hvad han søger eller havde forventet.. Så plejer de at være ærlige og sige at jeg da vist har ret og undskylder for ulejligheden..

Jeg kan fortælle dig det ikke er sidste gang du kommer til at hører lignende pladder.. Desværre.. Vil dog rose ham for hans kreativitet.. Hahaha.. Tænker hvis han seriøst var på cykel så få jeg et sjovt billed af en der der hjuler derud af for at flygte fra åstedet.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...