Hop til indhold
Chr95

Cougar/Cub forhold

Recommended Posts

Godaften i forummet:)

Jeg har i en længere periode gået med fantasien om, at opsøge et cugar/cub forhold. Altså et forhold, hvor at en moden kvinde er sammen med en yngre fyr. Idéen er endnu ikke blevet realiseret, men stadig på fantasi-plan ;-)..

Formålet med denne tråd er, at høre erfaringer el. tanker fra brugere, der tidligere - eller nu er i et sådan et forhold. Selv er jeg i starten af tyverne, men synes at tanken om at være sammen med en kvinde ældre end mig selv er utrolig pirrende. Der ligger noget mystisk og sanseligt i aldersforskellen.

Lad os få gang i debatten; hvordan forholder I jer på emnet? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chr95 skrev, for 41 minutter siden:

Godaften i forummet:)

Jeg har i en længere periode gået med fantasien om, at opsøge et cugar/cub forhold. Altså et forhold, hvor at en moden kvinde er sammen med en yngre fyr. Idéen er endnu ikke blevet realiseret, men stadig på fantasi-plan ;-)..

Formålet med denne tråd er, at høre erfaringer el. tanker fra brugere, der tidligere - eller nu er i et sådan et forhold. Selv er jeg i starten af tyverne, men synes at tanken om at være sammen med en kvinde ældre end mig selv er utrolig pirrende. Der ligger noget mystisk og sanseligt i aldersforskellen.

Lad os få gang i debatten; hvordan forholder I jer på emnet? ;)

Har du prøvet at være sammen med en glædespige der er ældre? Så kan du se om det med ældre kvinder har din interesse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er den gensidige tiltrækning vigtig. Penge indblandet tror jeg ville ødelægge idéen, da tankerne så ville vandre hen imod; "Gør hun kun dette for pengene?"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chr95 skrev, for 8 minutter siden:

For mig er den gensidige tiltrækning vigtig. Penge indblandet tror jeg ville ødelægge idéen, da tankerne så ville vandre hen imod; "Gør hun kun dette for pengene?"

Jeg har ellers fra pålidelig side hørt, at pigerne kun gør det indtil de scorer drømmejobbet som cyklende postbud :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...