Hop til indhold
Guest chris 60

Simone Hadsten i dag + andre steder i DK!

Recommended Posts

Guest Danske Simone
pepper skrev, den 30/11/2016 at 17:28:

Det er altså lige før jeg RØDMER af alle jeres komplimenter :wub:

Men hensyn til Silkeborg har jeg lavet lidt om på mine planer hihi så Silkeborg blir først Tirsdag den 13/12- men ved allerede en vis Herre har booket ;) Glæder mig til at hygge med dig :P

Redigeret af Danske Simone

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Danske Simone skrev, for 7 timer siden:

 

DEN herre tror jeg godt jeg kender. Vi fik jo omarrangeret vores aftale den 20. til den 13 i Silkeborg. Glææææder mig, smukke! Ingen over og ingen ved siden af dig! Så er det sagt - og jeg vil til enhver tid stå ved det! ;-)  Glæder mig osse i den grad til at hygge med dig! :-) Hvis altså det er mig, du mener. Hrmmm.? Men vi ses. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Nå, det var altså mig, der blev hentydet til, så helt retarderet er jeg så ikke, som jeg fik at vide af skønheden! :-):-) Vi havde en go' snak på phonen i går eftermiddag og fik aftalt de nærmere detaljer den 13. Hold-nu-kæft! Sødere quinde finder jeg aldrig! Nu er hun fasttømret i mit "stakkels" hovede. ;-) Men det gør nu ikke noget - det er et dejligt syn på min indre film. :-) Og så er der blevet mulighed igen den 20. hvis altså den dato ikke bliver aflyst - det kan den muligvis godt blive, men det må i selv finde ud af med Simone, hvis i havde set frem til den dag i Hadsten. Go'weekend, folkens.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest pepper

Ja Chris ,jeg kan sagtens følge dig.

For når man først er blevet gode venner med Simone er hun bare så dejlig .

Ja nu flyttede hun desværre til dagen efter ooooog da kan jeg ikke, pis og papir.

Håber sgu ikke at hun dropper den 20 ,for jeg savner hende så meget .

Ha selv en go weekend og nyd hende dobbelt fra mig .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
pepper skrev, for 5 timer siden:

Ja Chris ,jeg kan sagtens følge dig.

For når man først er blevet gode venner med Simone er hun bare så dejlig .

Ja nu flyttede hun desværre til dagen efter ooooog da kan jeg ikke, pis og papir.

Håber sgu ikke at hun dropper den 20 ,for jeg savner hende så meget .

Ha selv en go weekend og nyd hende dobbelt fra mig .

Nyde hende dobbelt!! DET kommer jeg til, kan jeg love dig! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Liderbukken skrev, for 4 timer siden:

Tilbyder Simone fransk uden, eventuelt med afslutning i munden? 

Det må du spørge hende selv om. Jeg fortæller ikke hvilke meget intime detaljer om, hvad hun og jeg gør! Det er af hensyn til hendes egne ønsker, skal siges. Hun gør det ikke uden med alle - så er det sagt, og osse derfor hun ikke reklamerer med det! Ved nogle koster det ekstra og ved nogle gør det ikke. Hun er chefen, når vi besøger hende, så hun bestemmer! Sådan er gamet! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
chris 60 skrev, den 3/12/2016 at 23:09:

Nyde hende dobbelt!! DET kommer jeg til, kan jeg love dig! ;-) 

=g nu skal jeg lige snart afsted til Silkeborg og møde skønheden igen! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke lade være med at blive ret nysgerrig efter at møde Simone som Chris og I andre skriver så begejstret om - vanedannende lyder farligt men spændende.

Nu vejret er lidt halvkedeligt i dag vil jeg give mig selv en forsinket julegave og besøge omtalte Simone. Jeg kan se hun er i Støvring - så kan jeg kun håbe hun er så fræk og lækker som du skriver Chris

Ind til videre er jeg meget positiv og mere spændt for SMS'erne med Simone er varme og pirrende - så har booket en time da jeg har på fornemmelsen at alt under en time vil være dumt af mig :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Love long hair skrev, for 52 minutter siden:

Jeg kan ikke lade være med at blive ret nysgerrig efter at møde Simone som Chris og I andre skriver så begejstret om - vanedannende lyder farligt men spændende.

Nu vejret er lidt halvkedeligt i dag vil jeg give mig selv en forsinket julegave og besøge omtalte Simone. Jeg kan se hun er i Støvring - så kan jeg kun håbe hun er så fræk og lækker som du skriver Chris

Ind til videre er jeg meget positiv og mere spændt for SMS'erne med Simone er varme og pirrende - så har booket en time da jeg har på fornemmelsen at alt under en time vil være dumt af mig :-) 

Du bli'r ikke skuffet - ellers betaler jeg! Love Long Hair.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hold da op en oplevelse. Ja Chris jeg  fristes til at lyve og skrive det var en dårlig oplevelse at besøge Simone - så du gav mig  bedre råd til at besøg hende igen, når kræfterne er genvundet :-)
Sjældent har jeg mødt en mere sød og naturlig pige. Naturlige frække tungekys der bare gav lyst til mere. Simone har en flot forførende krop og er naturlig fræk at være sammen med. Hun virker helt igennem ægte og til at nyde sit bierhverv. 
Jeg nød min alt for korte time i denne gudindes selskab og lur mig om jeg ikke kigger forbi hende snart igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Love long hair skrev, for 29 minutter siden:
Hold da op en oplevelse. Ja Chris jeg  fristes til at lyve og skrive det var en dårlig oplevelse at besøge Simone - så du gav mig  bedre råd til at besøg hende igen, når kræfterne er genvundet :-)
Sjældent har jeg mødt en mere sød og naturlig pige. Naturlige frække tungekys der bare gav lyst til mere. Simone har en flot forførende krop og er naturlig fræk at være sammen med. Hun virker helt igennem ægte og til at nyde sit bierhverv. 
Jeg nød min alt for korte time i denne gudindes selskab og lur mig om jeg ikke kigger forbi hende snart igen 

Jamen, jeg har jo en god smag! Og det har du åbenbart osse! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Simone
chris 60 skrev, for 21 timer siden:

Du bli'r ikke skuffet - ellers betaler jeg! Love Long Hair.

Søde skønne Chris60- Tusind tak for de fine ord :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Simone
Liderbukken skrev, for 21 timer siden:

Jeg tror ikke du kommer til at blive skuffet, Love long hair!

I er da helt FANTASTISKE :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Simone
Love long hair skrev, for 15 timer siden:
Hold da op en oplevelse. Ja Chris jeg  fristes til at lyve og skrive det var en dårlig oplevelse at besøge Simone - så du gav mig  bedre råd til at besøg hende igen, når kræfterne er genvundet :-)
Sjældent har jeg mødt en mere sød og naturlig pige. Naturlige frække tungekys der bare gav lyst til mere. Simone har en flot forførende krop og er naturlig fræk at være sammen med. Hun virker helt igennem ægte og til at nyde sit bierhverv. 
Jeg nød min alt for korte time i denne gudindes selskab og lur mig om jeg ikke kigger forbi hende snart igen 

Tusind tak for en super skøn anmeldelse Love long hair :wub:  og tak for et dejligt besøg ;) og på forhåbentlig gensyn ;) Jeg NYDER mit bijob og jeg NYDER at yde en special Simone oplevelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Danske Simone skrev, for 59 minutter siden:

Tusind tak for en super skøn anmeldelse Love long hair :wub:  og tak for et dejligt besøg ;) og på forhåbentlig gensyn ;) Jeg NYDER mit bijob og jeg NYDER at yde en special Simone oplevelse ;)

Hehe. JA, DET gør du, smukke! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...