Hop til indhold
Guest chris 60

Simone Hadsten i dag + andre steder i DK!

Recommended Posts

Guest chris 60

Her har i luksuselskerinden, hvis i vil have en sådan, logebrødre!! https://annoncelight.dk/showad/204352

Billederne yder hende bestemt ikke retfærdighed, men er osse taget med mobil, så er det ude af verden. Vi havde, efter en halv dags sms'er - det var mange! - fået aftalt halvanden time sidst på dagen i dag. Det kom jeg IKKE til at fortryde, skulle det vise sig!! :-) 

Ind ad døren, dør lukket, våd mig (øsregnvejr, men heldigvis kun udenfor), af med hat og våde briller og SÅ!! Et kæmpedejligt, vådt kys til velkommen. SÅ fik jeg lige taget hende ud i strakte arme (Nej, jeg gav ikke slip!) Lækker quinde, skal jeg lige love for med det yndigste ansigt med de smukkeste øjne, som så direkte, smilende ind i mine! og iklædt noget meget sexet ikke-ret-meget *Fnis*!

Nåmenøh, jeg fik smidt alt overtøjet og varmet/vasket hænder (pissekoldt udenfor!), og så lagde vi os og SÅmtog "sludrechatollet" ellers over. Hendes altså, hehe. Nå, men hvad hun havde at fortælle var nu ikke uinteressant, så mit personlige sludre-ditto fulgte med. Der var fra start god kemi, kunne jeg mærke - det syntes hun så osse. fik jeg senere at vide - men det var mærkbart for os begge. Snakke, grine, nusse osv i en 45 minutters tid, men ikke spildtid efter min/vores mening!

SÅ gik vi stille og roligt, som "stille og roligt" til det noget sjovere, men helt uden hastværk. Vi følte os nærmest ind på hinanden med kys, tunge på kroppen og nedefter. Lad det være slået fast med syvtommersøm! Simone sutter/slikker FANTASTISK! Et fast greb om skaftet - helt nede - og så gør tunge og læber resten. Jeg fortalte hende, at jeg nu var død! Et spørgende blik? Jo, jeg kunne høre englene synge! Stort fnis, og ellers videre. Hun kunne "køre" mig liiiige til grænsen indtil flere gange - såmvar det vist min tur med hendes lækre krop og fyldige, MEGET indbydende lår og mis! Mis fik lov at vente pænt længe, mens jeg tog mig af de omliggende områder. Heftig vejrtrækning fra skønheden og hendes øjne sagde det hele! Det duede!! ;-) 

Nå, men adskillige gensidige suttelege, ridning og missionær, som er Simones foretrukne, efter en cowgirl, hvor hun jo bestemmer tempo og det hele, så sluttede det. Troede jeg! Næhnæ!

Vi havde sms'et omkring god tid og at en time er en time osv - men som hun sagde - "det bestemmer jeg"! Og det er jo så sandt så sandt! Men altså efter "seancen" så begyndte sludrechatollerne og nusse-kysseriet igen at tage styringen. Så de halvanden time endte med godt to timer til vores begges fornøjelse, blev vi enige om, inden jeg fandt mit tøj spredt rundt i hele værelset! Vi blev osse enige om at mødes igen, når hun om 14 dage kommer igen, udvekslede e-mail og hvordan det gerne må blive fremadrettet. Ingen af os er egentlig interesserede i en fast kæreste, men dette kunne muligvis udarte til noget, der minder om det. Som de personer, vi nu er. Og selvfølgelig stadig mod betaling, meeen nok til nogle anderledes tariffer end normalt. :-) Det snakker vi os frem til hen ad vejen.

Til de af jer, der finder på at sige "daw" til Simone - vær gode ved hende - det kommer mangefold tilbage. Hun er sød, begavet og aldeles lækker. Sagde jeg flere gange, så hun næsten rødmede! :-) Simone har fuldtidsjob osse, så er ikke "på" så tit.

Nåmenøh - det var så min seneste "roman"! ;-) Men altså hun er en skøn quinde med stort Q! Hun kommer med mig i seng om lidt - i skøn erindring og en stor glæde over, at vi ses igen om 14 dage.

Når/hvis du læser dette Simone - så TAK! Fordi jeg endelig fik taget mig sammen til en aftale og for din måde at være på! Natnat allesammen.

HM linket virker ikke, kan jeg se. Men kopier det, så måske.

Redigeret af chris 60

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chris 60
bigfoot skrev, for 3 timer siden:

Flot anmeldelse :) !

Tak, og hun har fortjent den til fulde, kan jeg love dig! ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chris 60
Frisk skrev, for 13 timer siden:

Endnu en flot anmeldelse Chris :-)

Har du vundet i Lotto med alt den PFP aktivitet ?

Haha, næh - det handler lidt om prioriteter. Men nu er Simone min førsteprioritet en god lang tid frem. Skal møde hende igen om 13 dage - and still counting down! ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun lyder også dejlig.

Kan du så ikke sende den mindste af rumænerne til det sydligste Jylland ?Begge 2 ville også være OK ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chris 60
Frisk skrev, for 3 timer siden:

Hun lyder også dejlig.

Kan du så ikke sende den mindste af rumænerne til det sydligste Jylland ?Begge 2 ville også være OK ;-)

Nu er Simone jo pæredansk! Og hun har sit program, så det bliver svært at sende hende sydpå. Hun kommer kun på Sjælland og Støvring, Hadsten af og til. Men ofte nok, næsten!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var jo IKKE Simone jeg bad om at få herned selvom jeg er sikker på hun er rigtig sød. Det var Arianne (eller noget i den retning) som du havde besøg af tidligere - som en del af en duo. Men jeg HAR set at de er taget til Kbh. i stedet - der er nok også flere kunder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chris 60
Frisk skrev, den 16/11/2016 at 21:49:

Det var jo IKKE Simone jeg bad om at få herned selvom jeg er sikker på hun er rigtig sød. Det var Arianne (eller noget i den retning) som du havde besøg af tidligere - som en del af en duo. Men jeg HAR set at de er taget til Kbh. i stedet - der er nok også flere kunder.

Flere kunder er der nok, men dæleme osse større konkurrence! :-):-) Og i øvrigt er de ikke rumænere - de er fra Barcelona. Men det kan de jo ikke gøre for! Hehe.Og i øvrigt, frisk, så hører din kommentar vist inde under en anden tråd, jeg har skrevet. Men svaret bliver det samme. ;-) 

Redigeret af chris 60

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Danske Simone

Tak søde Chris 60

Jeg er helt rørt på den fede måde - af hjertet tusind tak for den fine anmeldelse ;)  Jeg var i øvrigt ret spændt på at møde dig efter de mange sms'er fnis for det var jo ved at ryge i vasken men heldigvis var du nysgerrig nok :P:-)

Ind af døren og kys fik du ;) KYS skal der altid til ;);- det jo det der gør det så dejligt ikk ;-)

Tiden fløj afsted ALT ALT for hurtigt :wub: og GLÆDER mig til vi ses SNART igen :wub:

Tak for dig FRÆKKE FYR ;)

<3 KYS Simone

Del dette indlæg

Link til indlæg
chris 60 skrev, for 19 timer siden:

Flere kunder er der nok, men dæleme osse større konkurrence! :-):-) Og i øvrigt er de ikke rumænere - de er fra Barcelona. Men det kan de jo ikke gøre for! Hehe.Og i øvrigt, frisk, så hører din kommentar vist inde under en anden tråd, jeg har skrevet. Men svaret bliver det samme. ;-) 

Jamen jeg er da sikker på spanske piger er lige så søde og sexede som rumænske eller danske :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chris 60
Danske Simone skrev, for 17 timer siden:

Tak søde Chris 60

Jeg er helt rørt på den fede måde - af hjertet tusind tak for den fine anmeldelse ;)  Jeg var i øvrigt ret spændt på at møde dig efter de mange sms'er fnis for det var jo ved at ryge i vasken men heldigvis var du nysgerrig nok :P:-)

Ind af døren og kys fik du ;) KYS skal der altid til ;);- det jo det der gør det så dejligt ikk ;-)

Tiden fløj afsted ALT ALT for hurtigt :wub: og GLÆDER mig til vi ses SNART igen :wub:

Tak for dig FRÆKKE FYR ;)

<3 KYS Simone

Tak søde Simone. Og tak for at du findes. Det var jo godt, vi fik løst vores lille kontrovers.  Det har jeg ikke fortrudt eet sekund, som du jo ved! Jeg har aldrig sms'et og ringet så meget sammen med nogen siden første møde.

Du er superdejlig og jeg glæder mig enormt til næste tirsdag. Nu hvor jeg kender dig meget bedre, så ved jeg jo osse hvad vi gerne skal sammen næste gang!

Og det er du jo helt med på, sagde du jo i aften lidt tidligere.

Tak for dig. Glad for at vi endelig mødtes! Jeg havde luret på dig længe, som jeg osse fortalte sidst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Danske Simone
chris 60 skrev, for 2 timer siden:

Tak søde Simone. Og tak for at du findes. Det var jo godt, vi fik løst vores lille kontrovers.  Det har jeg ikke fortrudt eet sekund, som du jo ved! Jeg har aldrig sms'et og ringet så meget sammen med nogen siden første møde.

Du er superdejlig og jeg glæder mig enormt til næste tirsdag. Nu hvor jeg kender dig meget bedre, så ved jeg jo osse hvad vi gerne skal sammen næste gang!

Tak for dig. Glad for at vi endelig mødtes! Jeg havde luret på dig længe, som jeg osse fortalte sidst.

Ja der er røget nogle sms'er afsted fra det jyske til min mobil :P  men alt med måde ikk :P 

Ha en lækker Onsdag aften :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chris 60
chris 60 skrev, den 16/11/2016 at 10:54:

Haha, næh - det handler lidt om prioriteter. Men nu er Simone min førsteprioritet en god lang tid frem. Skal møde hende igen om 13 dage - and still counting down! ;-) 

Still counting down. ;-) Nu er der pænt under et døgn til jeg møder hende igen tirsdag aften! :-) Det bliver skønt, ved jeg.Vi har jo kommunikeret lidt sammen i mellemtiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
chris 60 skrev, den 23. november 2016 at 13:15:

Hej Chris,

fik du besøgt Simone igen, lad os høre om dit besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chris 60
hotshot skrev, for 8 timer siden:

Hej Chris,

fik du besøgt Simone igen, lad os høre om dit besøg.

Nej, ØV! Lidt hen på eftermiddagen i går fik jeg et forbandet maveonde, som bevirkede at jeg opholdt mig mere på/ved toilettet en inde på sofaen. :-( Da det stoppede ved 18-tiden var jeg totalt udmattet.

Men heldigvis kommer hun tilbage den 20. og så ses vi da. :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chris 60
hotshot skrev, for 1 time siden:

okay, det var uheldigt:)

har selv tænkt på at møde hende:)

Det kan du roligt gøre, hotshot. Hun er ekstremt sød, nærværende og kærlig, blot du behandler hende ordentligt og med respekt, så får du dit livs oplevelse! ;-) Hun er i Cph nu, men hendes vagter har jeg ikke lige present. Hun har osse et alm. arbejde at passe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest pepper

ja ja Chris har beskrevet Simone rigtig fint ,jeg har også haft fornøjelsen at besøge hende.

Hun er bare så dejlig ,nærværende ,varm ,lækker .

Hun giver dig alt hvad du ønsker blot hun ved besked ,og du skal minimum afse 1 time til turen til himmeriget som hun skriver .

Simone er også dejlig at snakke med om det du i skulle have behov at tale om for hun er meget seriøs .

Jeg ved at hun kommer til Silkeborg 12december som hun selv har skrevet .

Jeg håber også at få tid til himmerigeturen  her i december .

Pepper

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay, mange tak for info, jeg vil prøve at finde en tid med Simone:)

Holder hendes beskrivelse af hvad hun selv beskriver mht. høje og drøjde! jeg tænker mere om hun er slank eller buttet? Er hun 35 som der står i hendes annonce, eller er hun ældre, ikke at det gør det store for mig, kvinder i 40´erne er jo også lækre:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest pepper
hotshot skrev, for 22 minutter siden:

Holder hendes beskrivelse af hvad hun selv beskriver mht. høje og drøjde! jeg tænker mere om hun er slank eller buttet? Er hun 35 som der står i hendes annonce, eller er hun ældre, ikke at det gør det store for mig, kvinder i 40´erne er jo også lækre:)

Hun er en høj flot pige med gode hofter til at tage fat i ,og alder  tror jeg på .

Er der udseendet der betyder meget for dig!!!!skal du søge de unge piger ,men er det oplevelsen du er ude efter går du absolut ikke forkert i byen.

Så besøg du Simone og så kan du skrive om det hvordan hun er .

ja ja Chris har beskrevet Simone rigtig fint ,jeg har også haft fornøjelsen at besøge hende.

Hun er bare så dejlig ,nærværende ,varm ,lækker .

Hun giver dig alt hvad du ønsker blot hun ved besked ,og du skal minimum afse 1 time til turen til himmeriget som hun skriver .

Simone er også dejlig at snakke med om det du i skulle have behov at tale om for hun er meget seriøs .

Jeg ved at hun kommer til Silkeborg 12december som hun selv har skrevet .

Jeg håber også at få tid til himmerigeturen  her i december .

Pepper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest pepper

Hun er en høj flot pige med gode hofter

Er der udseendet der betyder meget for dig!!!!skal du søge de unge piger ,men er det oplevelsen du er ude efter går du absolut ikke forkert i byen.

Så besøg du Simone og så kan du skrive om det hvordan hun er .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chris 60
hotshot skrev, den 30/11/2016 at 21:20:

Hun er lidt ældre, men aldeles lækker efter min smag! Flotte bryster, lækre brede hofter og fyldige, smukke faste lår. Slank talje. Lidt af en drømmekvinde for mig! ;-)  Hun er meget seriøs, indlevende og har let til smil og grin, men vil osse gerne snakke alvorligt. Under en time vil være det rene sjusk - så får du ikke den fulde oplevelse, som jeg fik! Jeg svævede hjem og kan ikke få hende ud af hovedet igen, simpelthen. Har aldrig oplevet lignende med en GP! Men som sagt skal vi heldigvis mødes igen den 20. Hvis jeg da ikke evt. ku få en aftale i stand i Silkeborg. Nu må vi se.

Redigeret af chris 60

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest pepper

Fuldstændig enig med dig Chris ,

hun er meget vanedannende , uhhh  hvor jeg savner hende 

Håber at få tid når hun kommer tilbage 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...