Hop til indhold
Romantikeren

En almindelig date med en glædespige

Recommended Posts

Clairevoyance på stoffer? Beklager din grotte har jeg ej besøgt - hvor kommer den ide fra? Vær ej flov over dit hverv - duften her i Esbjerg er som de indfødte ved blot duften af penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 3 minutter siden:

Clairevoyance på stoffer? Beklager din grotte har jeg ej besøgt - hvor kommer den ide fra? Vær ej flov over dit hverv - duften her i Esbjerg er som de indfødte ved blot duften af penge.

Fortsat god aften, håber du en dag finder noget værdi i dit liv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 33 minutter siden:

Clairevoyance på stoffer? Beklager din grotte har jeg ej besøgt - hvor kommer den ide fra? Vær ej flov over dit hverv - duften her i Esbjerg er som de indfødte ved blot duften af penge.

NoBS - drop No - bare BS 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej Claire du sælger ikke din krop du er ikke et hylster eller et etui. det kan godt være nogen tænker sådan også pigen selv. det du sælger er ydelser og fornøjelser og sælger fantasier og omsorg og hjælper trængende mænd.

Jeg kan godt forstå at du ikke vise hele dit ansigt og dine øjne hvor sjælen sidder. Øjnene smiler, øjne kan være skræmte kede af det eller tomme. Det vil du ikke vise folk det kan jeg godt forstå, Og nogen kunne jo genkende dig og du ville komme i problemer.

Dine billeder starter fantasien og lysten og akten giver prikken over i et og gæsten går glad der fra, eller med forløsning eller en drøm han havde der blev opfyldt. der er mange facetter lige så mange facetter som der er gæster og ikke kunder jeg vil hellere være en gæst end en kunde. Nogen har sikkert også Bizarre og måske uhyggelig forestilling. Måske har en en pædofil tendens og da du formentlig er ung og sprød så ja, tænkt hvis det gik ud over en mindreårige hvis du ikke tilbød din service.

Men husk nu for guds skyld stop mens legen er god. som prostitutionskunde eller gæst burde jeg havde stoppet for længe siden.

ja sikke en ubehagelig drejning som startede med en uskyldig drømmeforelskelse   

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 26 minutter siden:

 Nogen har sikkert også Bizarre og måske uhyggelig forestilling. Måske har en en pædofil tendens og da du formentlig er ung og sprød så ja, tænkt hvis det gik ud over en mindreårige hvis du ikke tilbød din service.

Men husk nu for guds skyld stop mens legen er god. som prostitutionskunde eller gæst burde jeg havde stoppet for længe siden.

ja sikke en ubehagelig drejning som startede med en uskyldig drømmeforelskelse   

 

Uh. Det er muligt at der er folk med pædofile tendenser, der nøjes med GP'er, tror ikke jeg henvender mig til dét publikum og fik jeg nogensinde mistanken om at en gæst havde de tanker, røg han ud på hoved og røv. Muligt at der er andre piger, der har det anderledes. Jeg kan ikke forestille mig noget mere ubehageligt, end en gæst der kommer, med fantasien om at være sammen med en mindreårig. 

Og pas nu på søde Romantikker, at du ikke pådutter andre dine fortolkninger og fantasier om deres person, som skulle det være sandheden -eller bare i nærheden af sandheden :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja du har ret i det du siger. jeg tænker bare lidt for meget nogen gange. Jeg påstår ikke at jeg har sandheden, jeg er faktisk lige så meget i tvivl. jeg kan bare ikke lade være og det får mig i problemer indimellem. drømmeren, fantasten, romantikeren jeg elsker det smukke, sådan er jeg skruede sammen, nogen gange går det over gevind ligesom her med hende pigen. som jeg ikke vil nævne idet det er i min privatsfære det kommer ingen andre ved i hvert fald hvem det er.

Men Pigen har vist gennemskuede det hele hun har et godt hoved, og har været så sød og forstående ikke nogen primadonnanykker her.

det er godt nok være en mystisk omgang.

kvinder er gådefulde væsner, de har en magisk tiltrækningskræft, hos nogen falder det helt naturligt også selvom billederne er en skygge af dem selv.  

Har fået at vide at jeg meget indsigt, men jeg er ikke ufejlbarlig.

Pigen ved godt hvad jeg har på hjertet, så det afsluttes nu. det rinder stille og rolig ud i sandet. Måske kan jeg bruge denne erfaringer til nogen fortælling digtning eller når jeg improvisere på mit klaver. HUn har på denne måde være en muse. Det må være en af de største anerkendelser man overhoved kan få. Så har jeg også fundet ud af vi er dybt forskellige vi er så fjernt fra hinanden, som vi overhoved kan være idet vi kradsede en smule overfladen jeg for aldrig at vide hvad der rigtigt gemmer sig det er også okay. Men et smil er den korteste vej mellem 2 mennesker, det er der noget om... eller her nogen søde ord og smileys.

tak fordi du er til... og husk nu at gøre det du er bedst til... :)

Venligst

Romantikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 16 timer siden:

Nej Claire du sælger ikke din krop du er ikke et hylster eller et etui. det kan godt være nogen tænker sådan også pigen selv. det du sælger er ydelser og fornøjelser og sælger fantasier og omsorg og hjælper trængende mænd.

Et godt valgt alias Romantiker...... Når man ikke sælger sin krop - er det så sjælen man sælger? Hvem er det der køber sjæle? Som vi siger herovre - hvis det der moms på et tidspunkt bliver en succes, skal vi nok indføre det. Indtil da er alt til salg for den rette pris. Lad dig ej narre af dit gode hjerte - nyd at du kan købe sex, og hold det ved det. Pigerne vil gerne have dine penge - ikke dig, og den kontrakt bør respekteres.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke, hvad man sælger det er en underlig gråzone det her måske sælger de fantasier kom her til mig og få din drøm opfyldt. Eller kom her for jeg kan give dig omsorg du kan ligge dig til rette og uden filter og uden fordomme og du vil få noget du vil have svært ved at få i hverdagen af forskellige årsager, sælger omsorg. Jeg tror det er meget mere nuanceret end at man sælge sin krop. det kan godt være at nogen piger siger det, så skal man nok hellere ikke forvente det helt stor nærvær. 

en krop et hylster det er det kan man ser hos langt de fleste af pigerne et hylster et etui. fordi man er bange for et blive genkendt fordi det er sådan et stort tabu. det er også et stort tabu at være kunde jeg har endnu ikke stødt på nogen herinde med et sandt profilbillede.

Om man sælger sin sjæl, det gør man nok i en eller anden omfang det har du ret i. Gæsterne sælger også sin sjæl, dog uden penge. Det korte og lange er man uanset om man er glædespige eller gæst så påvirker det en på forskellige vis.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, Lige nu:

Jeg ved ikke, hvad man sælger det er en underlig gråzone det her måske sælger de fantasier kom her til mig og få din drøm opfyldt. Eller kom her for jeg kan give dig omsorg du kan ligge dig til rette og uden filter og uden fordomme og du vil få noget du vil have svært ved at få i hverdagen af forskellige årsager, sælger omsorg. Jeg tror det er meget mere nuanceret end at man sælge sin krop. det kan godt være at nogen piger siger det, så skal man nok hellere ikke forvente det helt stor nærvær. 

en krop et hylster det er det kan man ser hos langt de fleste af pigerne et hylster et etui. fordi man er bange for et blive genkendt fordi det er sådan et stort tabu. det er også et stort tabu at være kunde jeg har endnu ikke stødt på nogen herinde med et sandt profilbillede.

Om man sælger sin sjæl, det gør man nok i en eller anden omfang det har du ret i. Gæsterne sælger også sin sjæl, dog uden penge. Det korte og lange er man uanset om man er glædespige eller gæst så påvirker det en på forskellige vis.  

krop eller sjæl?
Jeg sælger sex. Hvad er det min massør sælger mig? Hans krop? Hans Sjæl? Når jeg ligger der under hans varme stærke hænder og drømmer mig væk.

Husk at kom op til overfladen efter vejret en gang i mellem. Nu vil jeg rende ned og købe et stykke af ekspedientens sjæl. ses.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Claire skrev, for 2 timer siden:

Jeg sælger sex. Hvad er det min massør sælger mig? Hans krop? Hans Sjæl? Når jeg ligger der under hans varme stærke hænder og drømmer mig væk.

You funny !!  :D De sidste par indlæg havde sneget en forvirring ind i mit hoved. Du fik den ud af verden med dit humorfyldte indlæg. Slevfølgelig er det SEX.

Redigeret af Playful

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Romantikeren skrev, den 11/11/2016 at 16:01:

Hej Kamille K

Jeg blev ikke fornærmet over det du siger. det er meget sjældent jeg synes folk er idioter, jeg synes hellere ikke at pigen er en idiot eller smålige eller hvad man nu kan finde på af betegnelser.

Også det med manglende intelligent, nu er intelligent jo mange ting. Jeg er da i de fleste tilfælde velformuleret. Du er ikke den første der mener dette med lav intelligent det er så ikke tilfældet, jeg er lynende intelligent. Men når du er så velmene kan jeg ikke blive fornærmet over dine udtalelser. du skriver i respekt for mig.

Du vil ruske i mig vågn op tilbage til verden, jorden kalder...  det er bare det faktum jeg har ikke har lyst til at komme tilbage til virkeligheden. Der er noget i min fortid, min voksenliv der er gået meget skævt, barske realiteter, så derfor bedøver jeg mig med drømme til at holde tingene ud i en hver dag jeg ikke kan flygte fra i hvert fald meget svært. til alt held er det ikke stoffer og alkohol jeg bedøver mig med.

sådan ligger landet.  det er det der holder mig oprejst, alternativet tør jeg ikke tænke på. Ja du fik rusket op i mig.

Min kommentar til dig var bestemt heller ikke andet end velment fra min side, selvom  den måske var skrevet en anelse hårdt.

Det kan jeg godt se nu, hvor jeg læser den , uden at have lyst til at ruske i dig .(jeg er for træt i dag, til at gide at ruske nogen :P )  

Jeg beklager dybt for mine ordvalg i den kommentar,

men jeg er rigtig glad for, at du godt kunne se at det ikke var grumt ment:wub:  .<3

 

Uanset hvad, så skal du skide på hvad jeg og alle andre herinde på EG synes og mener !!

Du skal i hvert fald ALDRIG gøre andet, end at tage det du synes gavner dig og så smide resten af alle vores ord og kommentar overbords.

 

Jeg skider altid på hvad andre synes og mener om mig og mine handlinger,meninger og så videre,

hvis ikke det er noget jeg kan bruge til noget (konstruktivt)

Det gør vi forhåbentlig allesammen  ? 
 

Den eneste sikkerhed man har i livet er, at man skal leve med sig selv HVER dag resten af sit liv. 

 Så stol på dig selv. Og elsk dig selv for den du er

Ikke den som andre gerne vil , at du er. 

 Det er DIT liv .DINE valg. Og DIG der er kaptajnen ved dit ror. 

Husk det <3

 

 

 

Redigeret af Kamilla K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, den 8/11/2016 at 11:16:

Det er ikke en datingside det her, hvad er det egentlig for en side? En side med lyster fantasier en side hvor alle skjuler sig bag et alias, en side hvor man kan møde en smuk pige på distræt ejendom, med en telefonpiger der er mellemledet, og skulle man føle interesse for pigen eller måske sympati eller måske endda forelsket, så skal man følge normen, penge, penge, penge. det er jo i grunden magt  

Jeg har snakkede med en herinde, som jeg synes var noget særligt "måske drømmeforelsket" og tænkte hvordan mon hun var i virkeligheden ude i virkeligheden, på en normal date ude i byen på en cafe en resturant, eller bare en tur Frederiksberg have. som rigtig mange møder kvinder på og kvinder møder mænd. det hører alligevel til minioteten af man møder med store summer penge under bordet til nærvær, men er den nærvær ægte?

Men hende her jeg vil ikke nævne hende navn ville jeg så gerne møde ude i virkeligheden en blinddate det kunne jeg godt hvis jeg vil betale endnu flere penge for en dinnerdate. jøsses jeg tænker måske bliver det den dårligste date ever, måske bliver det bare en fantastisk date, eller bare en hyggelig date og vi kommer måske aldrig til at se hinanden men vi begge har været godt selskab, måske var der en gnist der tændte. 

er der nogen Glædespiger der tager på almindelig date uden timebetaling og uden sex ikke nødvendigvis i hvert fald, og måske gerne vil møde vedkommende igen uden penge under bordet, eller måske endda bruge penge på ham. hun kunne være den næste der betalte middagen på Jensens bøfhus, eller biografbilletter. er der nogen oprigtig tør dette?

Hvor jeg dog savner det selv  og hvis en dag fandt en glædespige vil jeg 7-9-13 ikke blande mig i hvad hun laver i weekenden bare jeg ved hun laver det hvornår. Det ville være dobbeltmoralsk andet fra min side  

Den romantiske date der ikke vil blande sig i hendes weekend luder job. Hmm, er det ægte romantisk?

De piger og mænd der bilder sig selv ind at romantikken lever i weekenden og sælger sig selv eller manden lever med det, er ikke romantik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men det jo fantastisk hjernen er i stand til at bilde egen-fortolkninger af romantik ind i selvbedraget.

Overlevelse, vil nogle kalde det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nora ES skrev, for 3 minutter siden:

Men det jo fantastisk hjernen er i stand til at bilde egen-fortolkninger af romantik ind i selvbedraget.

Overlevelse, vil nogle kalde det.

Jeg ved ikke om jeg misforstår, men siger du, at en pige ikke kan ha et romantisk forhold ved siden af sit arbejde? Altså personligt er det svært for mig, men jeg ved da, at der er andre der gør det. :) og jeg elsker da også en, selvom jeg er prostitueret..

Eller siger du, at en pige ikke ka ha et romantisk forhold med en kunde? For det er jeg enig i..

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 1 minut siden:

Jeg ved ikke om jeg misforstår, men siger du, at en pige ikke kan ha et romantisk forhold ved siden af sit arbejde? Altså personligt er det svært for mig, men jeg ved da, at der er andre der gør det. :) og jeg elsker da også en, selvom jeg er prostitueret...

Claire

Selvfølgelig er det svært for dig med et romantisk forhold ved siden af, det samme gælder mig og alle de piger der fornægter. Det kan godt være andre GØR og HAR et romantisk forhold, men der findes et falsk og sandt øjeblik. Dog siger jeg ikke, at vi ikke kan elske, det ved jeg vi kan. Der er meget stor forskel på at elske og føle romantik, så selvfølgelig er din følelse i at elske ægte. Men romantikken vil også tilhøre den du elsker og dermed opstår en falsk romantik for de piger der nægter den følelse.

Jeg håber du forstår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nora ES skrev, for 20 minutter siden:

Claire

Selvfølgelig er det svært for dig med et romantisk forhold ved siden af, det samme gælder mig og alle de piger der fornægter. Det kan godt være andre GØR og HAR et romantisk forhold, men der findes et falsk og sandt øjeblik. Dog siger jeg ikke, at vi ikke kan elske, det ved jeg vi kan. Der er meget stor forskel på at elske og føle romantik, så selvfølgelig er din følelse i at elske ægte. Men romantikken vil også tilhøre den du elsker og dermed opstår en falsk romantik for de piger der nægter den følelse.

Jeg håber du forstår.

Ah jeg tror nok vi er enige. Altså man kan ha romantik med den man elsker, men ikke med en kunde..?! :) Eller ihvetfald skulle det opstå romantik mellem en kunde og jeg, kunne vi ikke bebeholde et "kunde forhold" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 9 minutter siden:

Ah jeg tror nok vi er enige. Altså man kan ha romantik med den man elsker, men ikke med en kunde..?! :) Eller ihvetfald skulle det opstå romantik mellem en kunde og jeg, kunne vi ikke bebeholde et "kunde forhold" 

Helt enig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg føler måske ikke jeg har fået udtrykt mig tydeligt i denne tråd. jeg mener IKKE det er en idiotisk ide at date en glædespige, eller forelske sig i een... (selv om det ofte ender i fisk pga glansbilledet i har dannet jeres forelskelse på :) )

jeg syntes dog det er HELT 100 % IDIOTI, at gå herind med det formål at finde en lækker kæreste der lyder pisse sød på skrift og har flotte pat-billeder, som er klar på sex i alle afskygninger 365 dage om året (naturligvis oveni det obligatoriske morgenblowjob til forstående kæreste) ...  og som en selvfølge kan se det fornuftige i, at tilbyde gratis dinnerdates med muligheden for efterfølgende at måtte få lov til at betale for biografturen ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, 1 time siden:

Ah jeg tror nok vi er enige. Altså man kan ha romantik med den man elsker, men ikke med en kunde..?! :) Eller ihvetfald skulle det opstå romantik mellem en kunde og jeg, kunne vi ikke bebeholde et "kunde forhold" 

Det kommer nok lidt an på hvordan man definere ordet romantik. Umiddelbart vil jeg da mene, at en længere diner-date med en GFE vil fordre at begge parter kan bidrage til at der skabes en romantisk stemning. men.... nu mener jeg så heller ikke at romantik er betinget af hverken forelskelse eller dyb kærlighed, for mig benytter jeg mere ordet til at beskrive en stemning

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

Det kommer nok lidt an på hvordan man definere ordet romantik. Umiddelbart vil jeg da mene, at en længere diner-date med en GFE vil fordre at begge parter kan bidrage til at der skabes en romantisk stemning. men.... nu mener jeg så heller ikke at romantik er betinget af hverken forelskelse eller dyb kærlighed, for mig benytter jeg mere ordet til at beskrive en stemning

Jeg tillader mig og skrive men ved Claire og jeg er ens lige her. Romantik er betinget af den råstyrke kærlighed som er fri for købesex.

Købe romantik, det findes ikke. Jeg må erklærer hvis I bildes ind, at romantik hænger sammen med 2 lys på et bord og et vandtæt forhold mellem 2 mennesker der ønsker hinanden, så lever hinanden i det romantiske bånd til penge / mønter kun i købeverden.

Der findes substans for den ægte romantik uanet hvor meget vi ønsker og bilde os det ind. 

Kun ægte kærlighed

Love :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nora ES skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tillader mig og skrive men ved Claire og jeg er ens lige her. Romantik er betinget af den råstyrke kærlighed som er fri for købesex.

Købe romantik, det findes ikke. Jeg må erklærer hvis I bildes ind, at romantik hænger sammen med 2 lys på et bord og et vandtæt forhold mellem 2 mennesker der ønsker hinanden, så lever hinanden i det romantiske bånd til penge / mønter kun i købeverden.

Der findes substans for den ægte romantik uanet hvor meget vi ønsker og bilde os det ind. 

Kun ægte kærlighed

Love :-)

 

Det tillader mig blot at påpege, at folk måske anvender ordet og tillægger det forskellig betydning. Jeg er selvfølgelig med på, at man ikke kan købe kærlighed og forelskelse m.v

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

Det tillader mig blot at påpege, at folk måske anvender ordet og tillægger det forskellig betydning. Jeg er selvfølgelig med på, at man ikke kan købe kærlighed og forelskelse m.v

Enig.

Men ordet romantik....er blødt. dejligt, og elskværdigt.

Smukke ord som romantik, elskov, kærlighed kan ikke tillægges forskellige værdier medmindre man er dum. Ergo, er de bløde værdier smukke, dejlige, og familie værdigt.

Jeg er single og selvfølgelig har de ord stor betydning for mig, men du har ret, det er ordets værdi. 

Hvordan læser du de ord?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...