Hop til indhold
Guest Missxxx

Unge Missxxx Holder GB D.7/11

Recommended Posts

Erikson skrev, for 2 minutter siden:

Nu skal du sku holde op.

Du skrev ellers selv:

Erikson skrev, for 2 timer siden:

Gu vil jeg da ej det er en side hvor man kan kome med sine meninger du skal ikke tryne mig ihvertfald  

Og nu skriver du:

Erikson skrev, for 3 minutter siden:

Du kan ikke tåle  at andre har andre synspunkter

Jo, det kan jeg. Dine er bare irrelevante. Det er det jeg prøver på at forklare dig. Det går ikke så godt, åbenbart. Det er jeg ked af - måske andre kan bedre. Jeg skal nok stoppe. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Bebop skrev, Lige nu:

Du skrev ellers selv:

Og nu skriver du:

Jo, det kan jeg. Dine er bare irrelevante. Det er det jeg prøver på at forklare dig. Det går ikke så godt, åbenbart. Det er jeg ked af - måske andre kan bedre. Jeg skal nok stoppe. :-)

Minekomentar  kan være fuld ud lige så relevante  som dine  men du er yngre end mig så mener du at dine sex erfaringer eller moral er det rigtige  men nu stopper vi dette mudder her ikke jeg tør sku skriv hva der tænder mig det er det siden er til ikke hvad der sker i Føtex eller i børnehaven fortsat god dag du

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL
anders Jensen skrev, den 2/11/2016 at 21:10:

Super - linket til annoncelight virker ikke i Rasmus' anmeldelse så det viser ikke som sådan det er dig :)

rasmusL er det samme e-mail ? 

Hvis du kan validere det er det jo ingen tvivl :) 

Har være lidt off og ikke fået  fulgt så meget med herinde :-( 

 

Kan kun anbefales!!! dejlig tøs, det plejer at være et frækt arrangement. Har betalt forud hver gang og der har aldrig været noget :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, den 11/2/2016 at 06:12:

Ser rigtigt fedt ud :/) lige noget for mig 

men det er en helt ny profil så depositum er lidt risikabelt - ligner kg's setup men det er ny profil 

kan i verificere de 100kr ikke er en dummebøde ?

Det er ikke et af mine arrangementer nej. Men hun skal da være velkommen til at prøve mine en dag ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...