Hop til indhold
Guest Missxxx

Unge Missxxx Holder GB D.7/11

Recommended Posts

Guest Missxxx
Smuk,  slank dansk  pige på 22 år  som virkelig elsker pik  søger mænd til gb 7 nov i kbh klokken 20.30
Max 10 mænd .
 
Tøsen  er slank,  meget stram  og meget liderlige efter pik...  Lysten driver hende så derfor er det kun 1000 kr for dette. Se billeder i annoncen 
 
Lige lidt praktisk info. 
Knep gerne dybt,  og hårdt.. Hun  elsker det. 
Knep er med kondom men hun  sutter uden . 
Hun elsker sperm i ansigt og mund. 
Ingen anal 
I skal selv medbringe kondomer. 
Det er fra klokken 20.30 og en time frem ved 5 deltagere . ved mere en 5 deltagere så tager vi 90 min
 
Al kommunikation er via manden her og den præcise adresse bliver sendt ud via sms 
 
Krav til mænd. 
 
Max 43 år og ikke tykke eller fede men lidt på sidebenene er helt okay :)
Samt kun skandinavisk oprindelse 
 
Skriv en mail til  [email protected] hvis du har mod på en fræk og dirty aften i selskab med en flot og liderlig ung dansk tøs 
 
Grundet rigtig mange afbud til forrige gb tager vi nu 100 kr i depositum 

WIN_20161031_00_08_16_Pro.jpg

WIN_20161031_00_10_16_Pro.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Ser rigtigt fedt ud :/) lige noget for mig 

men det er en helt ny profil så depositum er lidt risikabelt - ligner kg's setup men det er ny profil 

kan i verificere de 100kr ikke er en dummebøde ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missxxx
anders Jensen skrev, for 4 timer siden:

Ser rigtigt fedt ud :/) lige noget for mig 

men det er en helt ny profil så depositum er lidt risikabelt - ligner kg's setup men det er ny profil 

kan i verificere de 100kr ikke er en dummebøde ?

Der har vidst været en anmeldelse herinde fra første GB, hvor der også blev taget depositum :P Kan lige se om jeg kan finde linket.. Så jeg håber dette er verifcering nok ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Missxxx skrev, for 9 timer siden:

Der har vidst været en anmeldelse herinde fra første GB, hvor der også blev taget depositum :P Kan lige se om jeg kan finde linket.. Så jeg håber dette er verifcering nok ;)

 

Super - linket til annoncelight virker ikke i Rasmus' anmeldelse så det viser ikke som sådan det er dig :)

rasmusL er det samme e-mail ? 

Hvis du kan validere det er det jo ingen tvivl :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missxxx

Det er fordi annoncen er slettet , da den ikke er "åben" mere ... desværre :)

Ved ikke om RasmusL ser opslaget ... 
Men ihvertfald ved jeg ikke hvordan jeg ellers skal validerer jeg er den jeg er :P 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Vi krydser fingre - lyder som en mega fræk deal  

måske kan man tage chancen alligevel - er bare blevet snydt en gang og man føler sig 100 procent naiv bagefter :) 

mvh Anders 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan i hvert fald genkende mailadressen, og har kun haft super gode oplevelser - og håber også på at min mandag ender med ikke at være booket :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missxxx

Det er aldrig sjovt når man når til punkt at man bliver snydt ;)
Det er også grunden til vi har valgt at tage depositum .. udelukkende grundet manglende seriøsitet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
anders Jensen skrev, for 18 timer siden:

Super - linket til annoncelight virker ikke i Rasmus' anmeldelse så det viser ikke som sådan det er dig :)

rasmusL er det samme e-mail ? 

Hvis du kan validere det er det jo ingen tvivl :) 

Det ser i hvert fald ud til, at det er et specielt "skræv", hun har Anders !

Bemærk hvordan huden på billede nr. 1 er trukket helt ud og ser helt spændt ud, for enden af hendes fisse.

Så jeg tror hun er så stram som bare fanden.

Bare hun ikke revner, når I jager pikken i hende ?

God fornøjelse ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders Jensen skrev, den 2. november 2016 at 07:12:

Ser rigtigt fedt ud :/) lige noget for mig 

men det er en helt ny profil så depositum er lidt risikabelt - ligner kg's setup men det er ny profil 

kan i verificere de 100kr ikke er en dummebøde ?

Det er ikke et KG-arrangement.

Det var tidligere profilen Kongo, der annoncerede disse GBs på Roskildevej. Hvorfor det ikke er Kongo længere, ved jeg ikke.

Har været med en gang, vistnonk forrige gang, de holdt det, og det var bestemt godkendt.

Søgning på Kongo, giver lidt links til tidligere arrangementer.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 52 minutter siden:

Det var tidligere profilen Kongo, der annoncerede disse GBs på Roskildevej. Hvorfor det ikke er Kongo længere, ved jeg ikke.

Her et af de tidligere opslag, hvor samme mailadresse fremgår: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Her et af de tidligere opslag, hvor samme mailadresse fremgår: 

 

Super tak for detektiv arbejdet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Her et af de tidligere opslag, hvor samme mailadresse fremgår: 

 

Super tak for detektiv arbejdet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Missxxx skrev, den 3/11/2016 at 14:49:

Det er aldrig sjovt når man når til punkt at man bliver snydt ;)
Det er også grunden til vi har valgt at tage depositum .. udelukkende grundet manglende seriøsitet :)

Alle tiders :) autensiteten er afklaret :) jeg kan sgu desværre ikke alligevel - håber i får et fedt GB :) synes klart det er ok med depositum når man bare ved "hvem det er" 

mvh Anders 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
anders Jensen skrev, den 2/11/2016 at 07:12:

Ser rigtigt fedt ud :/) lige noget for mig 

men det er en helt ny profil så depositum er lidt risikabelt - ligner kg's setup men det er ny profil 

kan i verificere de 100kr ikke er en dummebøde ?

det er ikke ret store bryster og er det tegnet med en speedmarker eller er hun tatoveret der over missen ?? det er da heldigvis glatbarberet men træls med den aldersgrænse står manden så og ser på eller deltager han ham man skal   kontakte ?? vi i noget om det  ?+

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erikson skrev, for 9 timer siden:

det er ikke ret store bryster og er det tegnet med en speedmarker eller er hun tatoveret der over missen ?? det er da heldigvis glatbarberet men træls med den aldersgrænse står manden så og ser på eller deltager han ham man skal   kontakte ?? vi i noget om det  ?+

Du skal nok bare springe over. Det er nok ikke noget for dig med den attitude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Erikson skrev, for 11 timer siden:

det er ikke ret store bryster og er det tegnet med en speedmarker eller er hun tatoveret der over missen ?? det er da heldigvis glatbarberet men træls med den aldersgrænse står manden så og ser på eller deltager han ham man skal   kontakte ?? vi i noget om det  ?+

He he - jeg synes hun er en steg :))) og ville klart have taget med hvis jeg havde haft tid. 

Det er da fair nok hun sætter en aldres grænse hvis hun ikke tænder på mænd der er meget ældre end sig selv

personligt tænder jeg heller ikke på kvinder der er tyve år ældre end mig selv endnu :) jeg foretrækker nogenlunde jævnaldrende eller yngre :) 

derudover er der heller ingen der vil have gæste med der omtaler kvinden med manglende respekt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

jeg vil give dig delvis ret man skal da kunne svinge  med dem man skal lege men hende p å det foto har da ikke meget at byde på det har jeg da lov til at mene kan stadig ikke fatte at der er nogen mænd der  tænder på  at der har lige været en anden mand der har  kneppet eller  slikket ej helle hvis kvinden  slikker pik på en  uden kondom men det må i jo om det tænder på den slags

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Erikson skrev, for 58 minutter siden:

jeg vil give dig delvis ret man skal da kunne svinge  med dem man skal lege men hende p å det foto har da ikke meget at byde på det har jeg da lov til at mene kan stadig ikke fatte at der er nogen mænd der  tænder på  at der har lige været en anden mand der har  kneppet eller  slikket ej helle hvis kvinden  slikker pik på en  uden kondom men det må i jo om det tænder på den slags

Det er da helt fint men så lad da være med at kommentere på event siden :) eller brokke dig over hun ikke tager folk over 43 når du alligevel ikke vil med :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

Gu vil jeg da ej det er en side hvor man kan kome med sine meninger du skal ikke tryne mig ihvertfald  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @Erikson formår du egentligt bare at skrive en lille sætning, hvori der udelukkende er positivitet.

Det er korrekt at det her er en side hvor man må ytre sine holdninger, men når man gør på den måde som du, så bliver man bare så træt :lol:. Du skriver som en sur gammel vrissen mand.....

Tænk positivt @Erikson så går tingene lidt lettere.

Til sidst lige et hint om udløsning og orgasme, tror vi alle herinde kender din holdning til det, du behøver ikke kommentere på den del længere. Mange herinde har ikke brug for at dele de saftige detaljer i en anmeldelse, respekter det :)

God søndag derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Rubert skrev, for 8 minutter siden:

Kære @Erikson formår du egentligt bare at skrive en lille sætning, hvori der udelukkende er positivitet.

Det er korrekt at det her er en side hvor man må ytre sine holdninger, men når man gør på den måde som du, så bliver man bare så træt :lol:. Du skriver som en sur gammel vrissen mand.....

Tænk positivt @Erikson så går tingene lidt lettere.

Til sidst lige et hint om udløsning og orgasme, tror vi alle herinde kender din holdning til det, du behøver ikke kommentere på den del længere. Mange herinde har ikke brug for at dele de saftige detaljer i en anmeldelse, respekter det :)

God søndag derude.

Ja jeg eren moden mand men god appetit på sexlivet og har en del erfaringer  menbliver sur når man ikke bliver respekteret det er vel ikke dine erfaringer eller holdninger der er de rigtige du er ikke int i orgasme det er sku bare ærgeligt og detaljer ja det er da fame en sexchat og efaring side ikke famliliejournalen eller billedbladet denne Euroside  så tag en igen og god søndag til dig trods alt også

Del dette indlæg


Link til indlæg
Erikson skrev, for 1 time siden:

Gu vil jeg da ej det er en side hvor man kan kome med sine meninger du skal ikke tryne mig ihvertfald  

Dine meninger er i dette tilfælde bare værdiløse for andre. Alle er ligeglade med dine præferencer for udseende og setups. De kan ikke bruges til noget som helst konstruktivt af nogen. Det hjælper ikke nogen med noget, at få at vide, at du åbenbart har en seksualitet,hvor kvinden skal have store bryster for at du kan overvinde din impotens. Men hvis du vil have gode råd til selvudvikling på det område, så skal du være velkommen til at spørge i et relevant forum.

Formålet med et forum om købesex, hvor folk kan komme med holdninger er at dele information. Informationsværdien i de holdninger, du kommer med her, er kun forbundet til din person. Den er der nok ikke så mange der er interesseret i på dette forum. Hvis du vil dele din undren over folks præferencer, så prøv i Generel Debat. Der er jævnligt folk, der laver opslag med undren over det ene eller det andet, knyttet til købesex.
 

Erikson skrev, den 5/11/2016 at 10:13:

er det tegnet med en speedmarker eller er hun tatoveret der over missen

Prøv at kigge på billedet - det er ikke så svært at se vel? Det virker udelukkende som om du hælder galde ud over, at alle ikke tænker og føler ligesom dig. Det er derfor vi er flere der reagerer kritisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Bebop skrev, Lige nu:

Dine meninger er i dette tilfælde bare værdiløse for andre. Alle er ligeglade med dine præferencer for udseende og setups. De kan ikke bruges til noget som helst konstruktivt af nogen. Det hjælper ikke nogen med noget, at få at vide, at du åbenbart har en seksualitet,hvor kvinden skal have store bryster for at du kan overvinde din impotens. Men hvis du vil have gode råd til selvudvikling på det område, så skal du være velkommen til at spørge i et relevant forum.

Formålet med et forum om købesex, hvor folk kan komme med holdninger er at dele information. Informationsværdien i de holdninger, du kommer med her, er kun forbundet til din person. Den er der nok ikke så mange der er interesseret i på dette forum. Hvis du vil dele din undren over folks præferencer, så prøv i Generel Debat. Der er jævnligt folk, der laver opslag med undren over det ene eller det andet, knyttet til købesex.
 

Prøv at kigge på billedet - det er ikke så svært at se vel? Det virker udelukkende som om du hælder galde ud over, at alle ikke tænker og føler ligesom dig. Det er derfor vi er flere der reagerer kritisk.

Nu skal du sku holde op Du kan ikke tåle  at andre har andre synspunkter så hold nu op og og knep nu den naivetør men tuss teksten over fjamsen god fornøjelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...