Hop til indhold
Peter69

SugarPappa Scam eller

Recommended Posts

Oprettede en profil her, men kan ikke læse svar til den uden at betale... Så har sat den i kategorien Scam, nogen der har erfaringer med den ??

 

Gode som dårlige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja men har fået 17 beskeder og disse kræver betaling jeg ikke vil give... Så hvis der er nogen der har betalt ville jeg vide om det var robotsvar eller hvordan,.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter69 skrev, for 1 time siden:

Ja men har fået 17 beskeder og disse kræver betaling jeg ikke vil give... Så hvis der er nogen der har betalt ville jeg vide om det var robotsvar eller hvordan,.

Der er - for så vidt jeg ved - ikke robotter. Men der er MANGE fake profiler....rigtig mange. Og halvdelen af landets ludere har også profiler derinde, for at se om ikke de kan få et par tusinde i timen der, isf 800 på klinikken :-)

Men bortset har jeg haft nogle super oplevelser derinde. Det er meget tidskrævende, men hvis man har tiden så...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig med Slambert. Man kan få nogle super gode oplevelser fra SD, men det kræver tid, tålmodighed og sund fornuft :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyn67 skrev, for 2 timer siden:

Jeg er helt enig med Slambert. Man kan få nogle super gode oplevelser fra SD, men det kræver tid, tålmodighed og sund fornuft :)

 

Men hvordan finder man sund fornuft?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicolai97 skrev, for 14 minutter siden:

 

Men hvordan finder man sund fornuft?

Det er ikke noget du finder. Nogen af født med den, andre opøver den over tid. Og så er der en rest kategori der desværre aldrig får lært sund fornuft. Forhåbentlig tilhører du ikke sidste kategori. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, for 4 minutter siden:

Det er ikke noget du finder. Nogen af født med den, andre opøver den over tid. Og så er der en rest kategori der desværre aldrig får lært sund fornuft. Forhåbentlig tilhører du ikke sidste kategori. 

Tak for svaret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyn67 skrev, for 2 timer siden:

Jeg er helt enig med Slambert. Man kan få nogle super gode oplevelser fra SD, men det kræver tid, tålmodighed og sund fornuft :)

Nu var det ikke SD men sugarPAPPA jeg spurgte til... ved godt at SD er ok hvis man har tid ect....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter69 skrev, for 4 timer siden:

Nu var det ikke SD men sugarPAPPA jeg spurgte til... ved godt at SD er ok hvis man har tid ect....

Min fejl - beklager

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...