Hop til indhold
llive

Unge piger (suk)

Recommended Posts

Lad mig starte med at slå fast, at jeg godt ved, jeg er en heldig mand. Jeg har ikke svært ved at score damer. Men de seneste måneder er der noget, der har bekymret mig.

Forhistorien er den, at jeg i forsommeren kom ud af et forhold til en kvinde, der er betydeligt yngre end mig. Hende mor var adskillige år yngre end mig (jeg er 49), hvilket vel illustrerer meget godt, at aldersforskellen mellem undertegnede og min ex var stor. Hun var/er en umådelig smuk, ung kvinde. Slank, smukt ansigt og på alle leder og kanter lækker og sprød. Hun var meget glad for sex, gav et forrygende blowjob og ville gerne tit. Desværre var hun psykisk noget ustabil, men det er en anden historie.

Nå, det korte af det lange er, at jeg efter at være blevet single er rimelig ombejlet. Der er et par kvinder i min omgangskreds, der er interesserede, og jeg lavede også en datingprofil (en gennemført ærlig en af slagsen) og blev forbløffet over mængden af breve, der jeg modtog. Lucky me :) Damerne, der meldte sig på banen var 40-55 år, og der er bestemt attraktive kvinder imellem. Så alt burde være godt, men.... problemet er, at jeg ikke tænder på dem. Som i overhovedet.

Mit fokus er - helt instinktivt - på de unge piger. Lad os sige piger først i 20'erne. Det er dem, jeg kigger efter og dem, jeg tænder på. Jeg ved ikke, om det er en besættelse af ungdom, der er tale om, eller hvorfor min seksualitet og lyst går ret så ensidigt i retning af piger, der er meget yngre end mig. Men jeg oplever det efterhånden som et problem, og det bliver næppe mindre i takt med at jeg bliver ældre. Jeg er også godt klar over, at de bliver sværere og sværere at score jo ældre jeg bliver ;)

Anyway, pointen med denne smøre er at høre, om jeg står alene med den her problematik? Er der andre, der har det på samme måde, og hvilke tanker gør I jer om det?

God dag til alle!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stakkels dig, llive :-(

Et råd: glem alt om at score en ungmø, i har intet at snakke med hinanden om (i kan ikke have sex hele tiden). Find en sød kæreste på din egen alder og køb noget ungpige-sex en gang imellem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmand skrev, for 1 time siden:

Ødipus?

Ødipus slog (uvidende) sin far ihjel og avlede (uvidende) børn med sin mor.

Ødipus-kompleks er ubevist, seksuelt betonet kærlighed til forælderen af det modsatte køn (for sønnen er det kærlighed til moderen, og for datteren er det kærlighed til faderen) samt et had til forælderen af samme køn, opstået i en meget tidlig barndom og som regel hurtigt fortrængt til underbevistheden.

Det har intet med Ødipus at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
llive skrev, for 2 timer siden:

Anyway, pointen med denne smøre er at høre, om jeg står alene med den her problematik? Er der andre, der har det på samme måde, og hvilke tanker gør I jer om det?

 

At man seksuelt tænder på ungdommelighed, er der ikke noget unormalt ved. Men at det udelukker at man tænder på personer med alderdomstegn (fx. jævnaldrende), skyldes, at man i sin seksualitet i alt for høj grad fokusere på det fysiske udseende.

Rådet vil være, at man skal øve sig i at få mere at det følelsesmæssige og emotionelle ind i sin seksualitet. Det kan f.eks. gøres ved "seriøs" tantra el.lign., hvor fokus er på intimitet, berøringer, tilstedeværelse, kigge hinanden dybt i øjnene, dinnerdates osv. og hvor den direkte seksuelle tilfredsstillelse (kønsorgan-stimulering og orgasme) er sekundær.

En anden øvelse kan også være, at have sex med bind for øjnene, således fokus flyttes væk fra udseende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 2 timer siden:

Stakkels dig, llive :-(

Et råd: glem alt om at score en ungmø, i har intet at snakke med hinanden om (i kan ikke have sex hele tiden). Find en sød kæreste på din egen alder og køb noget ungpige-sex en gang imellem.

Brutus er inde på noget af det rigtige.

Sexualitetens veje er jo uransagelige, og folk har naturligvis forskellige præferencer, men min egen erfaring er, at man konnekter bedre med dem, som i alder ikke ligger uoverskueligt langt under en selv – hvis det altså ikke kun er en fysisk ind-ud-ind-ud-tømme-funktion, man er ude efter.

Et frugtbart samvær – forstå mig nu her helt rigtigt – er altså langt mere end denne funktion. Man skal have nogle fælles referencerammer. Det nytter jo ikke meget, at jeg gerne vil ligge og tale om min deltagelse på vestfronten i 1. verdenskrig, mens min partner født 75 år senere hellere vil tale om de sidste nye discodrenge på den lokale.

Det er vist ingen større hemmelighed, at jeg i et par år kom fast hos en pige, der var i sidste halvdel af tyverne og altså en del yngre end jeg. Selvom det slet ikke føltes sådan, kunne jeg nu alligevel ikke lade være at drille hende med, at jeg ville se frem at møde hende på lagnet som 40-årig. Hun gik desværre så på pension inden da.

Men tilbage står for mit eget vedkommende, at jo tættere piger ligger på min egen alder, jo bedre. Min målgruppe i dette univers ligger således på dem, der minimum er midt i 30'erne.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Filosoffen har fat i noget, når han siger, det er noget man må arbejde med på forskellige måder.

Jeg kan godt genkende dét at "jagte" ungdommen, jeg mærker det selv ind imellem...mit grundlag er blot lidt anderledes.

Da jeg var i tyverne, havde jeg alt for travlt med gamle tunede biler og når jeg endelig var i byen, drak jeg mig fra sans og samling, så pigerne var sekundære for mig på daværende tidspunkt - muligvis også derfor at jeg aldrig fik stiftet familie...

Da jeg endelig "vågnede" og synes at det var tid til en kæreste blandt jævnaldrende, ramte jeg panden mod en mur hver gang jeg syntes godt om en pige. Ingen var interesserede og de fleste var direkte nedladende i deres afvisninger. Jeg holdt op med at interessere mig for kvinder efter en årrække, da jeg simpelthen ikke kunne klare flere nederlag. 

For godt et år siden (som 44 årig), følte jeg mig klar igen til at "vove pelsen". Jeg har flere venner som har fundet kærester via datingsider, og jeg er færdig med at gå i byen - det siger mig intet mere. Så jeg indrykkede en profil, hvori jeg skrev en lidt humoristisk profiltekst, og vedhæftede et par gode billeder af mig selv. Jeg føler mig ikke grim af udseende, og mange af mine venner er misundelige på mig, fordi jeg ser en del yngre ud end jeg er. Jeg har faktisk det problem at flere af mine kvindelige venner, begynder at ville kysse med mig, når de får lidt at drikke, og det er ikke venskabelige kys på kinden jeg mener...problemet er jo for det meste bare at de altid er den ene halvdel af et vennepar, og dén vej går jeg bare ikke!

Min erfaring med jævnaldrende kvinder på datingsiderne, er så en gentagelse af hvad der skete da jeg var i trediverne....afvisning på afvisning....og igen ofte nedladende. Jeg skriver pænt og høfligt, med et gran humor hist og her, når jeg skriver til kvinder jeg er interesseret i på datingsiderne. HVIS jeg overhovedet får et svar, bliver jeg overvejende mødt af: "Du er slet ikke et match for én som mig!" "Jeg ved ikke hvorfor du skriver, jeg er slet ikke interesseret i én som dig!" 

Jeg ved tekst kan tolkes på mange måder, men når personerne ikke engang gider at uddybe yderligere, hvorfor de ikke synes vi har noget til fælles, tolker jeg det, som at jeg er for ligegyldig til at spilde tid på, så noget alvorligt må være galt med mig i forhold til dem.

Dette har fået mig til at opgive det fuldstændigt at finde en kvinde på min egen alder - der må være noget ved mig som virker som gift på dem. Jeg har faktisk udviklet en form for fobi overfor kvinder på min egen alder, fordi jeg kun møder modgang og harske kommentarer.

Jeg kan godt lide at flirte, og gør det ofte, hvis jeg er ude at handle eller til en sammenkomst hvor en eller flere kvinder tiltaler mig, og jeg må sige at i det seneste år er det de unge piger, der tager imod og flirter lidt igen, hvorimod min egen aldersgruppe nærmest giver mig "Hvad fanden bilder du dig ind?" looket...

Så dermed er kvinder på 40+ sat af på perronen, mens mit tog kører videre. Jeg gider ikke spilde mere tid på dem.

 

Jeg skrev denne kommentar blot for at uddybe, at det behøver ikke kun at være seksuel tiltrækning der får mænd til at gå efter unge piger - der kan være helt andre og meget dybere grunde, som ligger under overfladen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 2 timer siden:

Ødipus slog (uvidende) sin far ihjel og avlede (uvidende) børn med sin mor.

Ødipus-kompleks er ubevist, seksuelt betonet kærlighed til forælderen af det modsatte køn (for sønnen er det kærlighed til moderen, og for datteren er det kærlighed til faderen) samt et had til forælderen af samme køn, opstået i en meget tidlig barndom og som regel hurtigt fortrængt til underbevistheden.

Det har intet med Ødipus at gøre.

Du må gerne læse indenad

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi lever i en seksualiseret verden og det er uhyre svært at forholde sig ubesmittet. Især er jo kvindevæsenet seksualiseret og vi mænd mades med idealiserede billeder hele tiden. Vores forestillinger om hvad sensualitet og passion er bliver forvrængede og pigerne bliver anorektiker og køber plasticbryster.

Jeg har det ikke rigtigt på samme måde som dig, men er alligevel rammet. Jeg lokkes ikke af ungdommen, men af kvinder i fysiskt god form. De må gerne være 50+ hvis det er, men de skal være naturlige - ikke plastic eller botox - og må ikke have givet slip på sine kroppe. Det er mit problem og jeg skammer mig over at være så fast i en idé om hvordan kvinder skal se ud for at tænde mig.

Filosoffen er inde på noget, og jeg har mange gange tænkt at nu skal jeg altså gøre noget ved det - à la tantriske øvelser etc. Lære mig at det at ge og få nydelse ikke har et visuelt fortegn. Det er sgu på høje tid ved min alder at få styr på det.

Vedrørende Ilive's problematik: ja, du bliver altså nødt at arbejde med det der. På ingen måde vil du nogensinde få et godt og lykkeligt liv, hvis du bliver fast i ungpigedrømmen. Meget få har mulighed at leve Simon Spies-liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville være fuld af løgn, hvis jeg sagde jeg ikke interesserer mig for unge piger.

Der er sgu da ikke noget så frækt som sådan en sprød lille sag, hvor det hele bare sidder fast og lækkert, og strammer de helt rigtige steder :P

Men jeg tror ikke jeg ville klare et forhold til en ung pige ret længe. Der skal meget mere end en lækker krop til.
De unge piger har jo slet ingen livserfaring. Hvad i alverden skal man dog tale med dem om når man har fået prustet færdigt? :wacko:

Jeg kunne sikkert sagtens have et forhold til en lidt yngre model, men ikke til en af de helt unge. Nej tak, desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se, denne tråd er jo blevet interessant. Jeg takker for de gode indspark, der er kommet hidtil. Og jeg er enig. Jeg er nødt til at arbejde med den "besættelse" af de unge piger. For jeg ved jo godt, at jeg næppe får et ligeværdigt forhold med god dybde - også intellektuelt og følelsesmæssigt -  med en pige på 22. Især tak til Filosoffen - dit svar kan jeg bruge til noget, og jeg kan mærke indeni, at du har ret. Jeg vil følge dit råd og tage på nogle dates, hvor den bare står på hygge og god snak. Og så tage den med ro.

Jeg længes jo også efter den samhørighed, man kan finde med en kvinde, der er på nogenlunde samme sted i livet som en selv. Jeg tror bestemt, det kan lykkes, men som alt andet i livet, er det en proces. Men jeg er slet ikke ked af det eller opgivende. Mit sind er forholdsvis lyst.

Jeg har også læst s#rens indlæg med stor interesse. Og jeg forstår ikke helt, at du er løbet ind i alle de afvisninger fra jævnaldrende kvinder? Du kan jo formulere dig på skrift, og dit indlæg vidner også om, at du er et menneske med noget at byde på. Så hvad det er, der går galt, kan jeg ikke svare på. Men jeg kan da ikke forestille mig, at der ikke er voksne kvinder, der vil være interesseret i dig? Hvad tænker I andre?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror skal arbejde lidt med sig selv, hvis man udelukkende fokusere på sex med et meget yngre menneske når man overvejer et kæresteforhold. Sagt lidt forenklet, så et det en sexrelation man søger og ikke et kæresteforhold, hvilket er fair nok.

Forøvrigt et det altid en god øvelse, når man er den ældre, at prøve at vende problematikken, når man også selv føler sig som ung teenager. Mand 40 år kvinde 65 på vej på pension - hmm .....  To mennesker hver sit sted i livet, simplet ik :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...