Hop til indhold
Guest Sweex

Natalia amager

Recommended Posts

Guest Sniper123

Du har ret - der er ikke så mange nutidige anmeldelser; men anmeldelser er der fx denne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lækker dame,  hvis hun stadig er på fredag besøger jeg hende - er der nogen der ved hvor hun nogenlunde holder til på Amager? Og hva med prisniveau - regner med en halv time. I ska nok få en anmeldelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joey skrev, for 2 timer siden:

Lækker dame,  hvis hun stadig er på fredag besøger jeg hende - er der nogen der ved hvor hun nogenlunde holder til på Amager? Og hva med prisniveau - regner med en halv time. I ska nok få en anmeldelse 

Ikke så langt fra Amagerbrogade/Englandsvej

Del dette indlæg

Link til indlæg

Takker B X - ka læse mig til at det foregår i  en lejlighed -er indgangen nogenlunde diskret? Og hva med naboer?  Ka man støde ind i dem? Eller rettere sagt er der stor risiko for at møde dem på trappen?

Redigeret af Joey

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv så er Natalias annonce pillet af.

Hvem ska jeg så besøge fredag - gerne en blondine med pagehår - a la Natalia

kom frisk - ska nok komme med en anmeldelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joey skrev, for 18 timer siden:

Øv så er Natalias annonce pillet af.

Hvem ska jeg så besøge fredag - gerne en blondine med pagehår - a la Natalia

kom frisk - ska nok komme med en anmeldelse

Hun veksler lidt mellem Vanløse og Amager. Hun arbejder typisk 1-2 uger og er så væk 1-2 måneder. I skrivende stund er hendes annonce aktiv og hun er i Vanløse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Converge skrev, for 51 minutter siden:

Hun veksler lidt mellem Vanløse og Amager. Hun arbejder typisk 1-2 uger og er så væk 1-2 måneder. I skrivende stund er hendes annonce aktiv og hun er i Vanløse

Er det ikke noget nyt? Hun har da altid været først på Amager.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fedt nok - igår var den væk og nu er den tilbage - er der nogen der ka fortælle hvor i Vanløse - bare nogenlunde hvor? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 8 timer siden:

Er det ikke noget nyt? Hun har da altid været først på Amager.

Tror hun startede med Vanløse for et halvt år siden, i hvertfald der jeg lagde mærke til det i hendes annonce.

Joey skrev, for 4 timer siden:

Fedt nok - igår var den væk og nu er den tilbage - er der nogen der ka fortælle hvor i Vanløse - bare nogenlunde hvor? 

Har kun besøgt hende på Amager desværre, men skriv til hende, hun er flink til at svare.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...