Hop til indhold

Natalia amager

Featured Replies

Skrevet

Du har ret - der er ikke så mange nutidige anmeldelser; men anmeldelser er der fx denne

Skrevet

Lækker dame,  hvis hun stadig er på fredag besøger jeg hende - er der nogen der ved hvor hun nogenlunde holder til på Amager? Og hva med prisniveau - regner med en halv time. I ska nok få en anmeldelse 

Skrevet
Joey skrev, for 2 timer siden:

Lækker dame,  hvis hun stadig er på fredag besøger jeg hende - er der nogen der ved hvor hun nogenlunde holder til på Amager? Og hva med prisniveau - regner med en halv time. I ska nok få en anmeldelse 

Ikke så langt fra Amagerbrogade/Englandsvej

Skrevet

Takker B X - ka læse mig til at det foregår i  en lejlighed -er indgangen nogenlunde diskret? Og hva med naboer?  Ka man støde ind i dem? Eller rettere sagt er der stor risiko for at møde dem på trappen?

Redigeret af Joey

Skrevet

Øv så er Natalias annonce pillet af.

Hvem ska jeg så besøge fredag - gerne en blondine med pagehår - a la Natalia

kom frisk - ska nok komme med en anmeldelse

Skrevet
Joey skrev, for 18 timer siden:

Øv så er Natalias annonce pillet af.

Hvem ska jeg så besøge fredag - gerne en blondine med pagehår - a la Natalia

kom frisk - ska nok komme med en anmeldelse

Hun veksler lidt mellem Vanløse og Amager. Hun arbejder typisk 1-2 uger og er så væk 1-2 måneder. I skrivende stund er hendes annonce aktiv og hun er i Vanløse

Skrevet
Converge skrev, for 51 minutter siden:

Hun veksler lidt mellem Vanløse og Amager. Hun arbejder typisk 1-2 uger og er så væk 1-2 måneder. I skrivende stund er hendes annonce aktiv og hun er i Vanløse

Er det ikke noget nyt? Hun har da altid været først på Amager.

Skrevet

Fedt nok - igår var den væk og nu er den tilbage - er der nogen der ka fortælle hvor i Vanløse - bare nogenlunde hvor? 

Skrevet
Borende X skrev, for 8 timer siden:

Er det ikke noget nyt? Hun har da altid været først på Amager.

Tror hun startede med Vanløse for et halvt år siden, i hvertfald der jeg lagde mærke til det i hendes annonce.

Joey skrev, for 4 timer siden:

Fedt nok - igår var den væk og nu er den tilbage - er der nogen der ka fortælle hvor i Vanløse - bare nogenlunde hvor? 

Har kun besøgt hende på Amager desværre, men skriv til hende, hun er flink til at svare.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.