Hop til indhold

Recommended Posts

Smuttur til Århus i weekenden. Fik et møde med FritidsQ, på trods af lidt logistiske udfordringer fra min side.

Hun er en virkelig smuk dame med en fantastisk barm! Hun var supersød, varm og smilende. Stedet er rimelig diskret, meget pænt og der er toppoint for hygiejne. Hun duftede fantastisk, en blanding af parfume og lidenskab. Jeg vil spare jer for detaljerne.. kort fortalt fik vi smagt grundigt på hinanden, efterfulgt af berusende penetration. Det var en supergod oplevelse.

Jeg forstår godt at hun er populær. En kvinde som hende kan virkelig gøre mænd bløde i knæene :) Jeg var i hvert fald besnæret af hende da jeg gik derfra, og jeg håber på at nyde hende igen næste gang jeg kommer til Århus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rubert skrev, for 13 timer siden:

Hun annoncerer herinde på EG :-)

Herinde? I hvilken landsdel? Jeg har lige prøvet at søge i Østjylland, og her kommer hun ikke frem, det gør til gengæld piger i "Hele landet" og "Sydsjælland" bl.a.

Ikke særlig brugbart. Når jeg søger i en bestemt landsdel, er jeg ikke interesseret i at se nogen fra "Hele landet". Det må I kunne gøre bedre EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bigtitlover

Det burde fremgå tydeligt af titlen på denne tråd, at Fritidsq hører hjemme i Aarhus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bigtitlover skrev, for 8 minutter siden:

Det burde fremgå tydeligt af titlen på denne tråd, at Fritidsq hører hjemme i Aarhus.

Netop. Og hvis hun annoncerer her på EG, bør man kunne finde hende ved søgning i Østjylland. Det kan jeg ikke. Til gengæld kan jeg finde piger i "Hele landet" ved at søge i Østjylland, hvilket for mig er ganske uinteressant ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Okay, min fejltagelse så. Beklager meget. Kunne du - evt på PB - give mig et link, hit, tlf nr? Jeg er jo ikke uinteresseret! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BTL

Nej. Jeg kan kun bekræfte, at billederne rent faktisk er af Fritidsq, som virkelig er et besøg værd. Krokodils beskrivelse passer fuldstændig på mine egne oplevelser med hende. Så hvis du er til rigtig store bryster, så tag kontakt til hende. Det vil du ikke fortryde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev bare at jeg synes billederne har været bragt før. Det kunne jo være at FritidsQ havde haft et andet nick og genbrugte billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I starten af december havde jeg lejlighed til at besøge denne dejlige kvinde. I juletravlheden forputtede den anmeldelse sig - måske var det nisserne ? Nå, men her er den.

 

Adressen er diskret og privat, og uden ventetid bliver døre åbnet. En lækker kvinde i sin bedste alder åbner straks og byder indenfor. Hurtigt bliver jeg budt ind i det store lyse værelse, og jeg får lov til at klæde den spændende dame af. Efterhånden som det minimale lingeri ryger af, afsløres mere og mere af de meget kvindelige former. En fantastisk flot og indbydende barm er nu tilgængelig for mig. Hun har heldigvis ikke det mindste imod at man kæler for de flotte bryster. På sengen kæler vi videre, og snart mærker jeg hvor lækker, våd og åben hendes pelsfrie mis er.

 

Er man babsoman er FritidsQ selvfølgelig et godt valg, men de smukke bryster overstråler måske i grunden lidt resten at denne indbydende babe. Det er i grunden lidt synd, for hun har derudover et ret så attraktivt udseende med et smukt ansigt, en kort og frisk frisure og i det hele taget et look, mange mænd vil kigge lystigt efter. Sammenholdt med hendes villige og imødekommende væsen lægger hun automatisk op til et genbesøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Babsfan

Jeg havde også fornøjelsen mellem jul og nytår. En fantastisk sød og lækker kvinde med gode former og skøn, skøn sex. 

Jeg "kommer" 120% igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Babsfan skrev, for 19 timer siden:

Jeg havde også fornøjelsen mellem jul og nytår. En fantastisk sød og lækker kvinde med gode former og skøn, skøn sex. 

Jeg "kommer" 120% igen. 

Tak for flere fine ord - velkommen tilbage :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville også prøve en tur med FritidsQ i juleferien. Hun har nemlig god omtale.

Ikke nogen større succes må jeg sige, efter at have undersøgt sagerne. Alderen tiltalte mig men 45 er hun ikke - nok nærmere 54. Appelsinhud og passivitet er vist  ikke min kop the. Tusind for 30 min? Jeg betaler 400 og ikke en krone mere. Sådan er det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BTL

Sådan har jeg aldrig oplevet et besøg hos FritidsQ. Hun er altid sød og imødekommende og har hver gang givet fuld valuta, så jeg kommer gerne igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Meier skrev, for 14 timer siden:

Ville også prøve en tur med FritidsQ i juleferien. Hun har nemlig god omtale.

Ikke nogen større succes må jeg sige, efter at have undersøgt sagerne. Alderen tiltalte mig men 45 er hun ikke - nok nærmere 54. Appelsinhud og passivitet er vist  ikke min kop the. Tusind for 30 min? Jeg betaler 400 og ikke en krone mere. Sådan er det

Man får hvad man betaler for. For 400 må du vist nøjes med at se billeder. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 5 timer siden:

Man får hvad man betaler for. For 400 må du vist nøjes med at se billeder. ;-)

Så må du føle dig rigtig snydt. For 400 kr får jeg fuld monty med ubegrænset skud.

Over and out.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BTL

Jeg ved ikke, om Weber føler sig snydt, men det gør jeg i hvert fald ikke. FritidsQs medleven og helt utroligt dejlige bryster er så rigelig de 1000 kroner værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BTL skrev, for 57 minutter siden:

Jeg ved ikke, om Weber føler sig snydt, men det gør jeg i hvert fald ikke. FritidsQs medleven og helt utroligt dejlige bryster er så rigelig de 1000 kroner værd. 

Fint, hvis du er glad. Hvis jeg kan få det til halv pris så er det endnu bedre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...