Hop til indhold
Høvdingen

Frække Ida .....

Recommended Posts

Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Jo jo men syntes lige at jeg ville oplyse Klinikfuckers om at han ikke skal tro på alt han læser. Måske han har overset det.

Og så vil jeg mene at han har svær ved at udtale sig om nogen han endnu ikke har besøgt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 14 minutter siden:

Tak tak, jeg drillede også bare søde @klinikfuckers:P 

 

Du driller bare løs, claire/Ida Skoda, vi har taget den i PB smukke :) 

Redigeret af klinikfuckers
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Playful skrev, for 2 timer siden:

Det kan godt være du er glad for Fække Ida kære klinikfuckers, men det er da vildt ucharmerende at nedgøre de andre piger. Virkelig ikke imponeret. Du tiltrækker også dårlig opmærksomhed over på Frække Ida. Ikke særlig galant.

Der tager du fejl, jeg er glad for DinaG som er min faste glædespige og jeg hygger mig max i hendes selvskab, men kunne godt tænke mig at prøve frække Ida. At du mener jeg nedgør andre piger ved navn Ida må stå for egen regning. Heldigvis vidste jeg ikke at claire vist nok også hedder Ida, men den har jeg taget med hende i PB. Efter hvad jeg kan se på frække Idas billeder så er hun lækker og falder i min smag, at der er nogen der føler sig truffet over det er deres problem. Efter at have læstctråden igennem kan jeg se personen der gang på gang blander sig i de andre pigers tråde igen er på banen. Det eneste jeg kan gøre ved det er at ryste på hovedet også er der skrevet til moderator. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...