Hop til indhold
Høvdingen

Frække Ida .....

Recommended Posts

I fredags tilbragte jeg en legestund med Ida; og hold-da-helt-op; hvor er hun sublim på alle kanter. Masser af karisma, autentisk, frækhed, forførende, nydende, m.m.

På ALLE parametre giver jeg Ida-frækkerten 10+

Klart Ida er mega-vanedannende; jeg er allerede klar til næste legestund;;;;;

 

mvh. den rigtige Høvding;

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Høvdingen skrev, 1 time siden:

I fredags tilbragte jeg en legestund med Ida; og hold-da-helt-op; hvor er hun sublim på alle kanter. Masser af karisma, autentisk, frækhed, forførende, nydende, m.m.

På ALLE parametre giver jeg Ida-frækkerten 10+

Klart Ida er mega-vanedannende; jeg er allerede klar til næste legestund;;;;;

 

mvh. den rigtige Høvding;

hej Høvding er det ida i Nordjylland du skriver om ?  måske der er flere Ida er her i landet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Grenå skrev, for 4 timer siden:

Hvad med hendes udseende? 

Det hedder, hvordan er hendes udseende, det er altså et menneske du taler til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Frodige Ida skrev, for 34 minutter siden:

Nix...

Du gir den bare max gas Ida :) du er dejlig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 13 timer siden:

Der opstår meget forvirring når man ikke linker til en annonce, efter som der findes en del Ida'er! "Frække Ida" er den jyske Blondine med store kasser, ok! 

:D

https://www.eroguide.dk/profile/Frække+Ida

 

 

Der findes kun en der kalder sig frække Ida, og hun kan bestemt ikke forveksles med de/den anden Ida!!! Frække Ida lever helt op til hendes navn, det viser billederne jo og alle de lækre anmeldelser af hende beviser det jo :) lidt ligesom at køre i en gammel udbrændt Skoda også en lækker Mercedes (frække Ida) venter spændt på om hun gæstevisitter i Nordjylland.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 12 minutter siden:

Der findes kun en der kalder sig frække Ida, og hun kan bestemt ikke forveksles med de/den anden Ida!!! Frække Ida lever helt op til hendes navn, det viser billederne jo og alle de lækre anmeldelser af hende beviser det jo :) lidt ligesom at køre i en gammel udbrændt Skoda også en lækker Mercedes (frække Ida) venter spændt på om hun gæstevisitter i Nordjylland.

Ok :)

mvh Claire/Ida sunshine/skoda'en :D 

  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson

det er flere der kalder sig frække IDA i Nordjylland ihvertfald 2 kvinder

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 9 timer siden:

Der findes kun en der kalder sig frække Ida, og hun kan bestemt ikke forveksles med de/den anden Ida!!! Frække Ida lever helt op til hendes navn, det viser billederne jo og alle de lækre anmeldelser af hende beviser det jo :) lidt ligesom at køre i en gammel udbrændt Skoda også en lækker Mercedes (frække Ida) venter spændt på om hun gæstevisitter i Nordjylland.

Måske du henviser til dem hun selv har skrevet? Altså anmeldelserne. ;)

Jeg er ganske sikker på at Frække Ida er er en dejlig dame . Men at blive bortvist fra EG i 6 mdr for at have x antal profiler der roser hende selv blive bliver svær at bortforklare. 

Skoda/Mercedes . hvad mener du med det?

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 5 minutter siden:

Måske du henviser til dem hun selv har skrevet? Altså anmeldelserne. ;)

Jeg er ganske sikker på at Frække Ida er er en dejlig dame . Men at blive bortvist fra EG i 6 mdr for at have x antal profiler der roser hende selv blive bliver svær at bortforklare. 

Skoda/Mercedes . hvad mener du med det?

 

 

Jeg tvivler på at det er første gang at en kvinde har gjort den slags :D 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo jo men syntes lige at jeg ville oplyse Klinikfuckers om at han ikke skal tro på alt han læser. Måske han har overset det.

Og så vil jeg mene at han har svær ved at udtale sig om nogen han endnu ikke har besøgt.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
klinikfuckers skrev, for 9 timer siden:

gammel udbrændt Skoda også en lækker Mercedes

Det kan godt være du er glad for Fække Ida kære klinikfuckers, men det er da vildt ucharmerende at nedgøre de andre piger. Virkelig ikke imponeret. Du tiltrækker også dårlig opmærksomhed over på Frække Ida. Ikke særlig galant.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 9 minutter siden:

Jo jo men syntes lige at jeg ville oplyse Klinikfuckers om at han ikke skal tro på alt han læser. Måske han har overset det.

Og så vil jeg mene at han har svær ved at udtale sig om nogen han endnu ikke har besøgt.

Generelt skal man desværre lige trække 10% fra når man læser herinde...

Den med at udtale sig uden at have besøgt glædes pigen, den ses da ofte og uden brok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Playful skrev, for 9 minutter siden:

Det kan godt være du er glad for Fække Ida kære klinikfuckers, men det er da vildt ucharmerende at nedgøre de andre piger. Virkelig ikke imponeret. Du tiltrækker også dårlig opmærksomhed over på Frække Ida. Ikke særlig galant.

Det er absolut ikke min mening at skabe dårlig opmærksomhed på Frække Ida men Klinikfuckers har endnu ikke besøgt Ida så jeg syntes ikke hans indlæg kan bruges til en pind. Han har en ustyrlig trang til at kæfte op når han ser navnet Ida. Aner ikke hvorfor.

Han har aldrig besøgt mig og kommer aldrig til det, det tror jeg godt jeg og ham kan blive enig om. Han er ikke velkommen da jeg i bund og grund ser ham som en ubehagelig/uhøflig person.

Jeg er stadig sikker oå at Frække Ida en er skøn sild at besøge ;)og ønsker hende held og lykke fremover.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
Frodige Ida skrev, for 1 minut siden:

Det er absolut ikke min mening at skabe dårlig opmærksomhed på Frække Ida men Klinikfuckers har endnu ikke besøgt Ida så jeg syntes ikke hans indlæg kan bruges til en pind. Han har en ustyrlig trang til at kæfte op når han ser navnet Ida. Aner ikke hvorfor.

Min kommentar var nu ikke til dig Ida, men mere generelt. Når jeg læser ros af én person og så kontrastet med nedgørelse af andre, så vil jeg automatisk se rosen i negativ lys. Jeg har hellere ikke en negativ mening om Frække Ida... og for den sags skyld alle dejlige Idaer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Underlig afsporende drejning denne tråd har taget....

Kan en moderator bekræfte om der er hold i beskyldningerne om at Frække Ida selv har fabrikeret sine anmeldelser?

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har ikke fabrikeret dem jeg har givet hende. Jeg synes hun er fandens dejlig og lækker.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Det er absolut ikke min mening at skabe dårlig opmærksomhed på Frække Ida men Klinikfuckers har endnu ikke besøgt Ida så jeg syntes ikke hans indlæg kan bruges til en pind. Han har en ustyrlig trang til at kæfte op når han ser navnet Ida. Aner ikke hvorfor.

Han har aldrig besøgt mig og kommer aldrig til det, det tror jeg godt jeg og ham kan blive enig om. Han er ikke velkommen da jeg i bund og grund ser ham som en ubehagelig/uhøflig person.

Jeg er stadig sikker oå at Frække Ida en er skøn sild at besøge ;)og ønsker hende held og lykke fremover.

 

Er der en moderator der lige kan flette næbet på hende her!!! 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 11 timer siden:

Ok :)

mvh Claire/Ida sunshine/skoda'en :D 

Sorry Claire - du er i hvert fald en toplækker model baseret på dine billeder på profilen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 8 minutter siden:

Sorry Claire - du er i hvert fald en toplækker model baseret på dine billeder på profilen.

Tak tak, jeg drillede også bare søde @klinikfuckers:P 

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...