Hop til indhold
Guest 7inches

Sofia i Hornsyld

Recommended Posts

Guest stifinder
reknas skrev, den Thursday, October 27, 2016 at 22:51:

Vi talte fint sammen , hun er sød og rar, men det trækker ned når der så pludselig er mange ting hun ikke vil

Er det hende her du har besøgt se link . For så er det ikke den samme vi snakker om , hun har lige skiftet navn fra katje love var før i Vildbjerg ved Herning , til Sofie 10,km Syd Horsens .

Pigen jeg snakker om er Sofia i Hornsyld .                       Hun har lukket hendes annonce ned så har ikke en link på Sofia i Hornsyld .

LILLE FRÆKKE SOFIE 10 KM SYD FOR HORSENS. MØD MIG IDAG TIL FRÆKT HYGGE, TILBUD IDAG ;-) - Annoncelight

https://annoncelight.dk/showad/214837

 

 

Redigeret af stifinder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er hende du henviser til jeg har besøgt, så hvis der er 2 piger med stort set det samme navn, skal jeg omgående beklage misforståelsen, og give SOFIA en undskyldning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
reknas skrev, for 2 timer siden:

Det er hende du henviser til jeg har besøgt, så hvis der er 2 piger med stort set det samme navn, skal jeg omgående beklage misforståelsen, og give SOFIA en undskyldning

Med dybt respekt for det og hvis der er 2 Sofia i en radios af 10 km Syd for Horsens, må jeg give reknes ret, så er det sku ikke nemt :) 

Go aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stifinder
reknas skrev, den Thursday, October 27, 2016 at 22:51:

 

Så kan jeg bedre få det til at passe katje love har aldrig fået gode anmeldelser  , men hun virker til at være en sød pige .

Men nok os der for hun skifter navn og sted Sofie 10km Syd Horsens .

God dag .

Redigeret af stifinder

Del dette indlæg


Link til indlæg
7inches skrev, den 6/11/2016 at 11:47:

Hun annoncerer ikke pt. Der er en Sofie ,  der annoncerer på Annoncelight .  Måske du forveksler hende med Sofia? 

Ja, der er vist også en Sofie på samme sted en gang imellem. Jeg kender hende ikke, men jeg kan da godt forstå, hvis nogen bliver forvirrede :) 

Men vi er altså to forskellige personer :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 15 timer siden:

Det er hende du henviser til jeg har besøgt, så hvis der er 2 piger med stort set det samme navn, skal jeg omgående beklage misforståelsen, og give SOFIA en undskyldning

Undskyldning accepteret reknas :) Jeg forstår godt du blev forvirret over det. Du er stadig velkommen til at besøge mig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...