Hop til indhold
Guest 7inches

Sofia i Hornsyld

Recommended Posts

Guest 7inches

Besøgte Sofia (https://www.eroguide.dk/forum/profile/29000-sofiala/) i Hornsyld forleden - igen.

Vi havde aftalt en halv times kærestesex. Jeg havde dog mulighed for at komme en god time tidligere, så skrev og spurgte om hun kunne før planlagt.
Det kunne hun heldigvis, så troppede op og blev mødt af den mest fantastiske søde, dejlige 21 årige pige, du kan tænke dig.

Penge skiftede hænder, og jeg tog et hurtigt bad. Inde i sengen ventede den sødeste, labre sild.

Jeg havde besøgt hende kort forinden, så vi var allerede (relativt) fortrolige med hinanden og lagde os da også på sengen og kyssede og kælede. Efter lidt tid fik jeg lyst til at smage på hende og fik lirket trusserne af hende og kyssede mig vej ned til hendes dejlige mis, der straks blev våd, da tungen legede med hende elskovsgrotte. Hendes åndetræt blev tungere og hurtigere. En orgasme var på vej. Vi skiftede plads og hun fik gummiet på plads inden hun begyndte et lækkert, vådt og intenst blowjob. Sofia lå, så jeg kunne lege med hendes mis mens hun suttede løs - lækkert at mærke hendes våde mis, mens pikken blev bearbejdet af hendes bløde læber.

Hendes elsker doggie, så vi legede i forskellige stillinger inden vi sluttede med doggie. Jeg havde dog svært med at komme - og det var ikke Sofias skyld (!!), så hun gav mig en lækker omgang håndjob med creme. Lysten kom igen, så på med gummiet og hun red mig endnu engang, mens vi kyssede hinanden..

Bagefter havde hun ikke travlt - jeg kom jo før tid, så vi lå i et godt stykke tid og bare snakkede om al muligt, mens vi kælede og kyssede indimellem.

Desværre skulle jeg videre i teksten - kunne ellers godt have blevet længere..

Pas godt på denne smukke, dejlige pige. Hun er fantastisk og elsker sit bijob.

Sofia: 10 af 10. Utrolig sød og indlevende

Sted: 8 af 10. Er ikke særlig diskret, men naboerne ved nok, hvad der foregår.

Sexen: 10 af 10: Mere ægte kærestesex finder du ikke (ikke når der skal bruges kondom!),

Gentagelsesfaktor: 11 af 10: Skal bestemt besøge Sofia igen, det ved hun også godt!! @Sofiala du er en ener!! <3 <3

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 7inches

Hun er 21.  Kroppen er slank ,  flotte bryster ,  en fantastisk dejlig røv. 

Hun er et besøg værd ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd

Bor hun alene, eller bor hun stadig hjemme, billederne antyder både og voskne på adr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hun til at fange? 

Har prøvet at skrive til hende via mobil men ingen respons :(

andre for hvem det er lykkedes at lave aftaler med hende udover 7inches? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhussyd skrev, for 49 minutter siden:

Bor hun alene, eller bor hun stadig hjemme, billederne antyder både og voskne på adr. 

Den adresse hun er på i Hornsyld mener jeg er et lejet værelse hvor der har været en anden pige før. Og ja der bor nogen andre men jeg har været der og der mødte jeg kun pigen jeg besøgte Og nej jeg fortæller ikke hvem da jeg ikke vil udleverer nogen

Del dette indlæg


Link til indlæg
7inches skrev, den ‎26‎-‎10‎-‎2016 at 12:11:

Hun er 21.  Kroppen er slank ,  flotte bryster ,  en fantastisk dejlig røv. 

Hun er et besøg værd ! 

Det er jo som øjnene ser det.... Hun er bestemt ikke slank, brysterne er små, hun ville ikke ride, hun ville ikke massere kugler, stedet var slidt, sengen faldefærdig... pigen såmænd sød og smilende, men ikke nogen god oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 7inches

Slank ? Det synes jeg nu nok. Hun er ikke mager hvis det er det du søger . . 

Hun har en B-skål hvilket hun også skriver i annoncen.  

Hun ville gerne ride ,  da jeg besøgte hende ,  så du har måske ramt en dårlig dag . 

Jeg er ikke færdig med hende.  Synes hun er mere ægte end mange af de udenlandske piger du møder . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 6 timer siden:

Det er jo som øjnene ser det.... Hun er bestemt ikke slank, brysterne er små, hun ville ikke ride, hun ville ikke massere kugler, stedet var slidt, sengen faldefærdig... pigen såmænd sød og smilende, men ikke nogen god oplevelse

Med det jeg læser her, er der noget der fortæller mig, at I to ikke havde god kemi sammen.

Du er ikke tilfreds med pigens krop.

Du fokuserer på at stedet er slidt 

Hun ville ikke som du ville.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rubert skrev, 1 time siden:

Med det jeg læser her, er der noget der fortæller mig, at I to ikke havde god kemi sammen.

Du er ikke tilfreds med pigens krop.

Du fokuserer på at stedet er slidt 

Hun ville ikke som du ville.

Vi talte fint sammen , hun er sød og rar, men det trækker ned når der så pludselig er mange ting hun ikke vil

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 9 timer siden:

Det er jo som øjnene ser det.... Hun er bestemt ikke slank, brysterne er små, hun ville ikke ride, hun ville ikke massere kugler, stedet var slidt, sengen faldefærdig... pigen såmænd sød og smilende, men ikke nogen god oplevelse

Jeg kan desværre ikke genkende den oplevelse eller dig, men jeg er da ked af, hvis du skulle føle dig snydt - Hvis det skulle have været sket :)

Jeg tror faktisk ikke, at det var mig du har besøgt. Mit sted er ok hyggeligt (hverken luksus hus eller værelse men average) sengen er aldeles ikke faldefærdig! Det samme gælder bad og resten af hvad der skal bruges til formålet :) 

Det er muligt, at du ikke er tilfreds med min krop, men jeg har ikke løjet med hverken alder, vægt eller billeder. Desuden kunne du have sagt nej, hvis du synes jeg var så grim! 

Det jeg tilbyder er det jeg vil, når vi mødes. Og så er jeg sådan set ligeglad med, om du tror du kan snyde mig til mere end vi har aftalt - det kan du ikke! 

Jeg husker ikke at have sagt nej til hverken ridning eller andre stillinger, men sig da endelig til, hvis du er sikker på, det var mig! 

 

 

Redigeret af Sofiala

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
reknas skrev, for 9 timer siden:

Det er jo som øjnene ser det.... Hun er bestemt ikke slank, brysterne er små, hun ville ikke ride, hun ville ikke massere kugler, stedet var slidt, sengen faldefærdig... pigen såmænd sød og smilende, men ikke nogen god oplevelse

Jeg bliver næsten nødt til at kommenterer, altså som mine øjne ser på billederne, så er pigen mega slank, hvor vidt hendes Bryster er store eller ej kan dog ikke ses så tydelig på billederne,  men som 7inches skrev, flotte Bryster (han skrev ikke store) dertil kommer, hvordan kan man overhovedet vurderer om Bryster er smukke ifht. Str.? De fleste Bryster har deres charme og ikke mindst deres skønhed :) hvordan kan man være så naiv at tro at skønheden på Bryster er afhængig af størrelsen, i min Verden er det sygt :/ 

Hvad det ang. Stedet og sengen, så lyder det nærmest som om du skulle være blevet hjemme?

Det var blot min vurdering ud fra Indlægget :) 

Go Aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Julieman skrev, for 15 minutter siden:

Jeg bliver næsten nødt til at kommenterer, altså som mine øjne ser på billederne, så er pigen mega slank, hvor vidt hendes Bryster er store eller ej kan dog ikke ses så tydelig på billederne,  men som 7inches skrev, flotte Bryster (han skrev ikke store) dertil kommer, hvordan kan man overhovedet vurderer om Bryster er smukke ifht. Str.? De fleste Bryster har deres charme og ikke mindst deres skønhed :) hvordan kan man være så naiv at tro at skønheden på Bryster er afhængig af størrelsen, i min Verden er det sygt :/ 

Hvad det ang. Stedet og sengen, så lyder det nærmest som om du skulle være blevet hjemme?

Det var blot min vurdering ud fra Indlægget :) 

Go Aften

I øvrigt kan jeg slet ikke se formålet med at chikanerer 7inches med en gode oplevelse han har haft med den smukke pige :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man ikke kan huske hvem man præcist har besøgt, bør man også afholde sig fra at skrive anmeldelser.

Håber da at @reknas vil give os andre her på EG en forklaring. Har han forvekslet to piger er jeg sikker på at han er voksen nok til at give den fejl bedømte pige en undskyldning i denne tråd :-)

God dag derude...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej hende har jeg ikke besøgt, jeg skrev blot at min oplevelse var anderledes end tidligere anmeldelser, jeg skrev også at pigen var sød og rar at tale med, men at selve akten ikke levede op til det ønskede, fint at andre har haft gode oplevelser.

Redigeret af reknas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den unge kvinde på billederne i annoncen er helt bestemt slank og har en flot krop. Det ser også ud som om hun har søde bryster men det er svært ar være helt sikker når hun har en top på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, den 29/10/2016 at 08:05:

Nej hende har jeg ikke besøgt, jeg skrev blot at min oplevelse var anderledes end tidligere anmeldelser, jeg skrev også at pigen var sød og rar at tale med, men at selve akten ikke levede op til det ønskede, fint at andre har haft gode oplevelser.

Det er da fair nok, hvis du har besøgt mig og ikke har haft en god oplevelse! Jeg siger ikke nej til nogen stillinger - med mindre det skulle gøre ondt på mig - og ridning er jeg helt sikker på, at jeg ikke har sagt nej til!

Jeg tænker måske, at det kunne være fordi, jeg var gået for hurtigt videre til en anden stilling så, og at du ikke har sagt det til mig så? (Jeg blamer dig ikke, men det er jo ikke altid lige let at se på en, man ikke har mødt før) 

Jeg vil da gerne vide det, hvis jeg gjorde noget galt, for det er også vigtigt/frækkest for mig at gøre mine gæster glade - det er jo også en del af glæden ved det for os piger :) 

Tak for de støttende svar, men alle har ret til at komme med konstruktiv kritik. Hvis jeg har været dårlig, vil jeg gerne forbedre mig til en anden gang, for jeg elsker branchen, og jeg bliver her nok længe endnu..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stifinder
reknas skrev, den Thursday, October 27, 2016 at 22:51:

Vi talte fint sammen , hun er sød og rar, men det trækker ned når der så pludselig er mange ting hun ikke vil

Da du kom snakke du ikke med sofia om hvad du ønsker , ellers kan hun jo ikke vide hvad du har af ønsker / behov af ydelser . Snakkede du ikke efterfølgende med  sofia om at du var utilfredse med de ting . det mindste man kan gøre er at snakke med sofia om det hvis man er utilfreds , i stedet for bare skrive det her på siden , så er det jo for sent for sofia at rette det , du er utilfreds med .Det er jo os synd for sofia at læse det her på siden , hvis du virker tilfreds når du går og ikke har sagt til hende at du er utilfreds med de forskellige ting .

Jeg ved sofia vil gøre alt for at hendes kunder er tilfredse kunder ...

Redigeret af stifinder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 7inches
kalle skrev, for 39 minutter siden:

Glem det :)

 

Det er mig der er for hurtig :)

Har fundet dem

Hun annoncerer ikke pt. Der er en Sofie ,  der annoncerer på Annoncelight .  Måske du forveksler hende med Sofia? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...