Hop til indhold
Bananas

At kneppe nogen som ikke vil

Recommended Posts

Bananas skrev, for 21 timer siden:

Hvis jeg går i biffen, betaler mine penge og opdager at jeg ikke vil se lortet ... skal jeg så tvinge mig selv at sidde der fordi jeg har betalt? Eller bogen jeg købte som jeg ikke kan lide - er jeg nødt at læse den fordi den kostede penge? Hvis det regner på min solferie i Spanien, skal jeg så alligevel ligge på beachen fordi det var hvad jeg forventede?

Latterlige eksempler måske, men alligevel

Tjah, på sin vis skæve analogier. De er alle kendetegnet ved at være ensidige: maden, bogen, filmen osv. har ikke nogen relation til dig, men du har til dem. De minder kun om købesex, hvis du alene ser på, om kunden mister lysten. Men når sælgeren "mister" lysten, så er det noget andet. 

Ville du byde en pige op til dans og så forlade hende på dansegulvet inden musiknummeret sluttede, hvis du ikke brød dig om hendes dansestil eller duft eller ... ? Eller ville du høfligt gennemføre den ene dans, takke og gå videre?

Derudover er der andre - mere eller mindre tabuiserede - mekanismer på spil ved købesex. Som kunde kan man tænde på, at sexsælgeren gennemfører det for pengenes skyld. Det er en slags magt-kick. Og der er reelt et bredt spektrum af signaler om, at sælger ikke "har lyst." Fra bare at være lidt for træt til at have det decideret dårligt med hvad der foregår. Jeg kan kun huske en gang at have været ude for sidstnævnte, og det var helt dræbende. Andre gange er det mere, at hun ikke "har lyst" til at prøve at give mig en god oplevelse - og det er noget andet, som også kan komme i forskellige afskygninger. Men reelt spiller det sikkert sammen med, at hun ikke er o.k. med konceptet. Der har jeg nok oftest alligevel gennemført og bagefter fortrudt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
McQueen skrev, for 11 timer siden:

Ja og desværre også kvinder der udnytter andre i deres funktion som Mutter, udlejer eller mellemmand!

Enig

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 9 timer siden:

Svarene i denne tråd siger en del om menneskerne bag den anonyme pc.....

Jo, og det er jo ikke kun denne tråd. Derfor jeg jo ej heller nogen grund til at forsøge at tegne et rosenrødt billede af branchen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

I en anden tråd i en helt anden kontekst, læste jeg om en der var betænkelig ved ar besøge et sted, for han var bange for at der var et kriminelt netværk bag....jeg har det sådan at, hvis jeg blot formoder at der er en pimp, der skummer kassen, så kommer jeg ikke hos den nok så fristende kvinde, og de steder, hvor der er "døgnåben" der kommer jeg heller ikke mere, har været der, men er stoppet....på den måde håber jeg at jeg ikke støtter kriminelle, og "begår overgreb, mod betaling"

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, den ‎2016‎-‎10‎-‎22 at 10:48:

Du må have et utroligt fattigt sexliv.. :D Hos mig betaler man for mit umådelig fine selskab og intimt samvær, man betaler ikke for selve det at få en udløsning. - Sidstnævnte kan man vel bare give sig selv hjemme i fake lædersofaen, imens man ser True Anal Stories 1. Helt gratis endda! 

Den dag dit fokus ikke længere kun er på din udløsningen, så får du et meget sjovere sexliv. 

Ama'r halshug!

Du skriver stort set altid fantastisk. Du bør overveje at berige verden med flere skriverier.. også andre steder.

(Jeg skriver ikke dette fordi jeg forventer at komme forbi, da jeg bor i den anden ende af landet).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Psyken er en stor del af sex. For mange fungere dominans eller S/M, som en måde at slippe ansvar på. For mig slipper jeg ansvarsfølelsen, hvis hun virker "lidt ligeglad". Altså ikke som om hun ikke kan lide at være i situationen, men som om jeg under ingen omstændigheder kan give hende en seksuel oplevelse. Det giver mig ro for så skal jeg alligevel ikke præstere. Lidt a la "Bored fuck", hvor hun eventuelt læser en bog eller andet tidsfordriv. Med private kvinder er jeg, som alle andre, meget opsat på at "slå til". Dette ansvar kan være fedt at slippe for.
Jeg skriver ikke dette fordi jeg tænker, at det falder ind under TS kategori men i forlængelse af Bebops indlæg, hvor han nævner at der er et bredt spektrum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil da sammenligne sådan et besøg med så mange andre oplevelser i underholdningsindustrien. f.eks. biografen, teateret eller lignende.

Hvis man synes man fik en dårlig oplevelse, kan man jo f.eks lave en anmeldelse om det herinde. 

Men forlange at få penge tilbage? Nej, nej, nej!

Del dette indlæg


Link til indlæg
zommas skrev, for 4 minutter siden:

Jeg vil da sammenligne sådan et besøg med så mange andre oplevelser i underholdningsindustrien. f.eks. biografen, teateret eller lignende.

Hvis man synes man fik en dårlig oplevelse, kan man jo f.eks lave en anmeldelse om det herinde. 

Men forlange at få penge tilbage? Nej, nej, nej!

O.k. Men tråden handler ikke om at man kan have en dårlig oplevelse som kunde, men om hvordan man ser og reagerer på det som kunde, hvis sælgeren viser tegn på at have en dårlig oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 4 minutter siden:

O.k. Men tråden handler ikke om at man kan have en dårlig oplevelse som kunde, men om hvordan man ser og reagerer på det som kunde, hvis sælgeren viser tegn på at have en dårlig oplevelse.

Okay, jeg kan godt se at min vinkel på problemstillingen derfor bliver skæv. Det er jo også et meget mere følsomt område. 

Jeg prøvede det engang for nogle år siden, hvor en ung pige, afrikansk, der betjente mig tydeligvis ønskede at være alle mulige andre steder. 

Jeg må have været halvberuset på det tidspunkt, for de signaler hun udsendte trængte desværre ikke helt igennem. Alt blev gennemført som aftalt, men når jeg tænker tilbage, var begejstringen til at overse. Når jeg så læser nogle af de indlæg der er på denne tråd, bliver jeg faktisk rigtig flov. Jeg kan ikke tilbagevise at den pige jeg var sammen med, var tvunget til at være sammen med mig. Øv....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...