Hop til indhold
sommerhus.sexfest@gmail.co

SEXFEST/GANGBANG - i sommerhus ved Ebeltoft - med 4 toplækre DANSKE piger lørdag den 29. okt.

Recommended Posts

[email protected] skrev, den 21/10/2016 at 17:39:

ja, i et eller andet omfang, havde vi vel ventet at der ville komme kommentare fra diverse moralister omkring sex uden kondom, så lad os en gang for alle konstatere, at vi ved godt, at der er modstandere af det, og lad os også fastslå, at vi har overvejet diverse risici ved sex uden kondom. Når det så er sagt, så er det faktisk helt frivilligt om man vil deltage eller ej, og ligeledes om man vil bruge kondom eller ej. Beslutningen om at tilbyde sex uden kondom, er sjovt nok ikke taget for at genere modstanderne af det, men for at imødekomme “tilhængerne” - så kan vi ikke godt høfligst anmode om at videre debat føres under emnet DEBAT - og ikke i vores tråd

hilsen sommerhus-sexfest teamet 

Helle for at begynde med Sandra - hvis jeg skulle med. - Desværre ikke muligt, men rigtig god fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vi har fået en henvendelse fra en mand, der spørger om vi måske vidste om der var andre fra Sjælland, der gerne ville afsted til arrangementet på lørdag - og spørger om vi kunne hjælpe med at arrangere noget fælleskørsel.
 
Det er ikke noget som vi ellers vil blande os i, men skulle der være en eller 2 som kunne tænkes at benytte sig af idéen - så formidler vi gerne kontakt.
 
send en mail på mail adressen i annoncen: https://annoncelight.dk/showad/216866
 
så ser vi på det!
Redigeret af [email protected]
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
[email protected] skrev, for 3 timer siden:
Vi har fået en henvendelse fra en mand, der spørger om vi måske vidste om der var andre fra Sjælland, der gerne ville afsted til arrangementet på lørdag - og spørger om vi kunne hjælpe med at arrangere noget fælleskørsel.
 
Det er ikke noget som vi ellers vil blande os i, men skulle der være en eller 2 som kunne tænkes at benytte sig af idéen - så formidler vi gerne kontakt.
 
send en mail på mail adressen i annoncen: https://annoncelight.dk/showad/216866
 
så ser vi på det!

He he - hvorfor kommer i ikke til Kbh en weekend ? Det kunne sgu være helt vildt fedt :))))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
KraceiYaw skrev, for 23 timer siden:

Tja. Måske er det ikke dyrt i Danmark, men i Tyskland koster det samme ca. 100€ også hvor det er uden gummi (AO), HIV-test og buffet nok til mindst et måltid:

Hold kæææft mand, der er da godt nok forsynede dernede syd for grænsen.

Den kunne vi andre heroppe dæleme godt lære noget af ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Hold'da op. Det ser ud til at der ikke kommer ret mange, med alle dem der har travet med at oplyse at de desværre ikke kan komme.

Jeg melder mig sgu' til og får alle pigerne for mig selv hææææ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 9 timer siden:

Hold'da op. Det ser ud til at der ikke kommer ret mange, med alle dem der har travet med at oplyse at de desværre ikke kan komme.

Jeg melder mig sgu' til og får alle pigerne for mig selv hææææ

Du skal da være velkommen, men du bliver nu ikke alene ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
Gaffer skrev, for 15 timer siden:

Hold'da op. Det ser ud til at der ikke kommer ret mange, med alle dem der har travet med at oplyse at de desværre ikke kan komme.

Jeg melder mig sgu' til og får alle pigerne for mig selv hææææ

Det går sku ikke kære Gaffer ...

For jeg forsøger naturligvis også at komme (mere end én gang ...)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
[email protected] skrev, for 14 timer siden:

næsten også ærgerligt hvis du ikke kan komme 4 gange... hvem vil du snyde ;o)

Hæ hæ hæææ, det var en god pointe !

Ja, hm ... hvem skulle det mon være .......:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris
[email protected] skrev, for 8 minutter siden:

når bare du ikke snyder dig selv for oplevelsen, så er det nok det vigtigste

FULDSTÆNDIG enig !

Det bliver ÅRETS FEST ...

Man snyde kun sig selv, hvis ikke man kommer !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så vil jeg hoppe under dynen, nyvasket, nybarberet og med kriller i maven, nogen her glæder sig nemlig til i morgen;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det heldigvis snart tid til af sadle og få svømmet over sundet til Ebeltoft......kan KUN tilslutte mig Sarah D tanker.....nogen her glæder sig ;)

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
salgshans skrev, for 5 timer siden:

Så er det heldigvis snart tid til af sadle og få svømmet over sundet til Ebeltoft......kan KUN tilslutte mig Sarah D tanker.....nogen her glæder sig ;)

 

 

 

 

 

Flad så godt svømme med :)))) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Synes jeg vågnede op en smule øm i kroppen idag;) men tusinde tak til de fantastiske mænd der tog kampen op med os 4 piger igår, det gjorde i da meget godt;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Sarahdelicia skrev, for 26 minutter siden:

Synes jeg vågnede op en smule øm i kroppen idag;) men tusinde tak til de fantastiske mænd der tog kampen op med os 4 piger igår, det gjorde i da meget godt;)

He he - kommer der en anmeldelse at dette formodentligt helt fantastiske event :))) helst en gundig en så os der ikke kunne være med kan få en til fantasien alligevel :))))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vist på sin plads, at starte men et STORT TAK til alle de fremmødte fyre fra nær og fjern - der var flot fremmøde, og det blev efter vores mening en fantastisk dag/aften, med masser af dejlig sex, hygge og munterhed.
De første 10-12 stykker var klar fra starten og resten kom løbende til - og da de sidste 2 ankom kl. godt 21.00 - var vi et solidt stykke over de 20 deltagere vi havde forventet..


Vi havde gjort klar i husets store Køkken/alrum/stue der var ud i et - så der kunne stå 2 store sofaer, en dobbeltseng og 2 enkelt senge - samt en anden lille sofa gruppe i et hjørne - og der blev leget alle steder - Sarah og Katrine lå på dobbeltsenge og legede med hinanden og Sandra sad blindfoldet i den ene sofa og ventede på at blive klædt af, men Caroline var blevet lænket til loftet til fri afbenyttelse.

Tingene tog hurtigt fart, og der var næppe gået 10 minutter før de første orgasmer og udløsninger, og selvom  en deltager måske ikke lige selv var i gang, så var der masser at se på, og masser af støn og skrig at høre på - ingen af deltagerne var det fjerneste i tvivl om at alle 4 piger her nød det.

Efter et par timers tid blev der fyldt vand i Spa-badet - og der gik ikke lang tid før det var fuldt 1 pige og 1, 2, 3 fyre - det var et 2 persones, men der kunne sagtens være 4 i det - og  så kan man jo ligge på knæ i badet og blive kneppet bagfra mens man sutter pik på en som står foran badet og der var også tændt op i saunaen - selvom det nu ikke var nødvendig at smutte der ind for at få varmen. - til gengæld så havde vandforbruget til de startenes brusebade samt til Spa’en  drænet den ellers temmelig store vandvarmer - så der var nogle stakler der fik et “lunkent” brusebad - men mon ikke de hurtigt fik varmen igen.

Vi havde smurt stakke af sandwiches, der var slik og chokolade, champagne og rødvin, sodavand og øl, og ingen måtte gå hjem uden at være på alle måder mætte.

Stemningen var virkelig igennem hele dagen rigtig dejlig, det var afslappet, der blev sludret, grinet og bollet, det var nogle virkelig søde og dejlige fyre som dukkede op, vi blev behandlet respektfuldt og smadder sødt, og det var vores indtryk at deltagerne var glade og tilfredse på alle områder, og vi håber og tror at alle, på alle måder  fik det de havde regnet med og var kommet efter.

Selvfølgelig var der tid til en lille pause ind i mellem til “team-deltagerne” så vi også kunne få lidt at spise og drikke eller en cigaret (hvis naboerne kunne se påklædningen på denne aftens rygere - så havde de nok gjort store øjne - men det var heldigvis en god lukke have).

Et par af os fik også en lille interne konkurrence kørende om hvem der skulle hygge sig med fyrene, med det resultat, at vi begyndte at “stjæle” fyre fra hinanden, hen på aftenen, da der ikke var så mange kræfter tilbage ved de resterende Herrer.

Vi skal ikke til at skrive en masse om de enkelte deltagere, men der var alliigevel et par fyre som fortjener en speciel omtale, det var et par relativt unge fyre, som ankom sammen, og det vilde ved dem, var at den ene af dem ganske enkelt var blevet slæbt med af sin ven, uden at ane det fjerneste om hvor han skulle hen eller hvad han skulle foretage sig - det synes vi sgu var et usædvanligt frisk initiativ - hvor mange har mon fået sådan en fødselsdags-surprise - så “thumbs up” til jer gutter - i var sgu rigtigt søde og dejlige begge 2.

Vi kan kun sige, at det bliver ikke sidste gang et sådan arrangement skal på programmet -

Dette her er som vi oplevede det, men vi vil da meget gerne have kommentarer fra nogen af deltagerne omkring arrangementet, hvis i har tid og lyst til at ofre det et par linier her på Eroguide.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Hermed en lille anmeldelse som ønsket....

Ankom som en af de første herrer, startede op med at hygge mig med Katrine og Sarah i dobbeltsengen, kunne mærke de allerede var dejligt våde, herefter gik turen til Sandra, som jeg tog tørklædet af, så kunne hun jo også se hvad der foregik, herefter til Caroline som ikke mere var spændt op.

Herefter gik det fra pige til pige i løbet af 2 timer (vi skulle dog lige en tur ud og vaske os ved hvert pigeskift)

På et tidspunkt som skrevet ovenfor, blev der serveret drikkevarer og lidt og spise, det gav samtidig en god mulighed for lige at snakke med de smukke og søde piger som også trængte til lidt forfriskninger.

Jeg kan kun rose hele arrangementet.. Synes herrerne gav plads til hinanden, smukke og søde piger der kunne lide sex og en god tilrettelæggelse af arrangementet..

4 piger på samme tid og i samme rum, er nu streget på min to do liste :-)

 

Redigeret af GMB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...