Hop til indhold
sommerhus.sexfest@gmail.co

SEXFEST/GANGBANG - i sommerhus ved Ebeltoft - med 4 toplækre DANSKE piger lørdag den 29. okt.

Recommended Posts

ja, i et eller andet omfang, havde vi vel ventet at der ville komme kommentare fra diverse moralister omkring sex uden kondom, så lad os en gang for alle konstatere, at vi ved godt, at der er modstandere af det, og lad os også fastslå, at vi har overvejet diverse risici ved sex uden kondom. Når det så er sagt, så er det faktisk helt frivilligt om man vil deltage eller ej, og ligeledes om man vil bruge kondom eller ej. Beslutningen om at tilbyde sex uden kondom, er sjovt nok ikke taget for at genere modstanderne af det, men for at imødekomme “tilhængerne” - så kan vi ikke godt høfligst anmode om at videre debat føres under emnet DEBAT - og ikke i vores tråd

hilsen sommerhus-sexfest teamet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gad jeg eddermane godt med til... Alene Sarah er turen fra Sønderborg værd :-)

men jeg har lidt "præsentations angst" tror jeg. Så skal lige arbejde lidt med mig selv her  :|

men godt initiativ piger!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Storpik33

Øv med den korte tidsfrist, da dagen er fyldt op desværre og bedre en fredag aften da klart Sent arbejde i ved nok:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja lørdag er en umulig dag

Men god fest til de som kan være med

Bare det var mig

Det Er også i den dyre ende

Del dette indlæg


Link til indlæg
KraceiYaw skrev, 1 time siden:

Er jeg den eneste, der synes det er mega dyrt?

Sammenligning med Flagskibet Seduction Girls i Rødovre: Der giver man 2600 kr. for 4 timer, medens Ebeltoft-modellen koster 3500 kr. for 4 timer. - I Rødovre er alt med kondom. I Ebeltoft kan alt gøres uden kondom. Det anser nogle nok for en luksus, som man gerne betaler lidt mere for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man synes at f.eks 2000 kr. For 2 timer med kondom for 4 piger er dyrt og oral er uden, hvor man må komme i munden.

Det er, hvad man betaler hos de fleste glædespiger for en time med 1 pige. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KraceiYaw skrev, for 2 timer siden:

Er jeg den eneste, der synes det er mega dyrt?

Hmmmm.

Er glasset halvtomt eller er det halvfyldt.

For 2000kr. kan du få sex i 2 timer med 4 kvinder.

Hvis du kender andre steder man kan få det, må du gerne smide et link på det!  8-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes det er en yderst rimelig pris for sex med 4 underskønne kvinder 

den ene dejligere end den anden! 

Fuck jeg er træt af ikke at kunne deltage! 

Håber de er knald klar en anden dag også 

håber alle deltagere får en fed dag 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er det flotteste arg. jeg nogen sinde har set !!! God skruet sammen helt pro anonce, foto og set up! Fantastisk

Del dette indlæg


Link til indlæg
KraceiYaw skrev, den 10/22/2016 at 11:57:

Er jeg den eneste, der synes det er mega dyrt?

Næ det er slet ikke dyrt, hvor du regner på det forholdsmæssigt !

Del dette indlæg


Link til indlæg
[email protected] skrev, den ‎21‎-‎10‎-‎2016 at 16:15:

Kære alle  :-D

Så er der dømt løvfalds sexfest i Ebeltoft i et spa sommerhus med 4 toplækre kvinder. I 7 timer skal festen vare, med alle mulige former for at lave noget frækt og socialt sammen :-D

Hvem skal med ?

Hilsen

Fra teamet

https://annoncelight.dk/showad/216866

Mit problem er transport og færge men fristende ud over alle grænser kan måske lave en lille ferie (7 timer er jo også en arbejds dag) så ser på sagen !

Hvis den bliver top så har Sjælland også fine sommerhuse el lig. ? tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa!

Da vi faktisk har 6 ekstra sengepladser  - har vi besluttet som en lille ekstra service, at der er mulighed for overnatning fra lørdag til søndag - hvis nogen kunne have brug for det, og samtidig, så har vi også fået mulighed for at afhente deltagere både ved Ebeltoft Rutebilstation og Tirstrup Lufthavn, hvis nogen måtte have behov for det - vi vil bare gerne vide det på forhånd

Del dette indlæg


Link til indlæg
[email protected] skrev, 1 time siden:

gtHejsa!

Da vi faktisk har 6 ekstra sengepladser  - har vi besluttet som en lille ekstra service, at der er mulighed for overnatning fra lørdag til søndag - hvis nogen kunne have brug for det, og samtidig, så har vi også fået mulighed for at afhente deltagere både ved Ebeltoft Rutebilstation og Tirstrup Lufthavn, hvis nogen måtte have behov for det - vi vil bare gerne vide det på forhånd

Har aldrig mit liv hørt noget lignende, det er da fantastisk er da årets begivenhed hermed udråbt !!

Værelse Pris ?

NB dumt spørgsmål modeller som det jo helt givet er !!!!! tager da hjem ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
[email protected] skrev, for 4 timer siden:

Hejsa!

Da vi faktisk har 6 ekstra sengepladser  - har vi besluttet som en lille ekstra service, at der er mulighed for overnatning fra lørdag til søndag - hvis nogen kunne have brug for det, og samtidig, så har vi også fået mulighed for at afhente deltagere både ved Ebeltoft Rutebilstation og Tirstrup Lufthavn, hvis nogen måtte have behov for det - vi vil bare gerne vide det på forhånd

Intet mindre end fantastisk service. Der er INTET i GB-regi, der kan hamle om med dette, INTET !! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jp skrev, for 9 timer siden:

Har aldrig mit liv hørt noget lignende, det er da fantastisk er da årets begivenhed hermed udråbt !!

Værelse Pris ?

NB dumt spørgsmål modeller som det jo helt givet er !!!!! tager da hjem ?

Der findes ikke dumme spørgsmål - kun dumme svar, men jo, "modellerne" damer tager formodentligt hjem, og skulle en vælge at overnatte, så vil hun nok foretrække "nattero"

Redigeret af [email protected]
omformulering

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Det er for vildt", var min første tanke da jeg læste annoncen. Det er simpelthen det vildeste jeg nogensinde har set inden for gangbang-arrangementer.

Jeg kan kun tilslutte alle de rosende ord, der allerede er flydt ud over dette arrangement, og de piger og arrangører, som der står for det.

To unge piger på 20 år til dem, der tænder på skolepigelooket, og så to lidt mere modne, skønne kvinder, der måske appellerer til andre mænd.

Men jeg går da ud fra, at alle mændene vil gøre deres yderste for at få lov til at bolle med alle fire piger i løbet af dagen.

Desværre kan jeg endnu engang ikke deltage i udskejelserne, men jeg håber inderligt, at nogle af de fremmødte vil sætte sig til tasterne og give alle os andre et fyldigt referat.

Jo flere detaljer, jo bedre.

Jeg ved godt det er grænseoverskridende for mange, men jeg synes endda det kunne være fantastisk, hvis nogle af pigerne og deltagerne var villige til, at der blev taget nogle billeder, som man selvfølgelig bagefter anonymiserede.

Jeg kan sagtens danne mig billeder inde i hovedet af hvordan dagen vil forløbe, men det kunne sgu være frækt hvis vi måtte se lidt billeder også.

Jeg håber alle involverede får noget der minder om deres livs oplevelse, og jeg kan forsikre jer, at vi i løbet af dagen er hundredvis af mænd, der tænker på hvordan dagen går, hvor mange mænd, der dukker op, hvor mange udløsninger de får, og hvor mange kondomer, der bliver brugt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da meget fint at det er billigere i Tyskland, -hvis man er i Tyskland. Der er bare mange, der ikke har tiden eller muligheden for at rejse til Tyskland. Og så er der alle dem, der ikke kunne drømme om at rejse til Tyskland, bare for at få et ordentligt knald!

Det er derfor at en sexfest/gangbang med lidt stil og ambition er velkommen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Connoisseur skrev, for 45 minutter siden:

Det er derfor at en sexfest/gangbang med lidt stil og ambition er velkommen.

Bare lidt underligt at de så tilbyder analsex uden kondom :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold kææææft... et lækkert arrangement. Thumbs up til arrangørerne. Sommerhus, lækre piger, alt uden kondom og alle fire piger siger ja tak til sport i 2eren. Det er fandme i orden.

Eneste minus er at jeg ikke lige kan deltage. Fåårrrkkkkk.... nedtur.

God fornøjelse til jer der kan. Og skynd jer at arrangere en gentagelse.

Lars

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...