Hop til indhold
Guest Maya Kathrine

Seneste opdateringer - uge 42

Recommended Posts

Guest Maya Kathrine

Så er det Fredag!

Efterårsferien er godt i gang, og den er vist våd som bare .... Så er det godt I har jeres "hyggelige gøremål" indendøre :-)

Min uge har været præget lidt meget af fejlrettelser og administrativt arbejde m.m. og ikke så meget tid til at nyudvikle på EG. Derfor ligner næste uge - denne uge. Der er dog lidt at fortælle om denne uge.

Go' fornøjelse og go' weekend!

❤️ Maya & resten af holdet på Eroguide.dk

Opvarmning til sammenlægning af profiltekster for annoncører(GP'er osv.)

Fremover har disse profiltyper KUN mulighed for en profiltekst i det nye annoncesystem. Altså vil den traditionelle ”Om mig” information i visningen blive erstattet med en informationsbesked om dette. Sammen med denne besked vil der være et link til en betalt/synlig annonceprofil hvis man har sørget for at have en sådan. Dette link vil gå igen alle steder hvor det er belejligt – så man har nem adgang til annonceprofilen.

Kun profiltypen ”Medlemmer” vil fortsat have gratis adgang til at have den traditionelle ”Om mig” information.

Vi gør dette for konsekvent at gøre annoncering til en separat del på sitet, og ikke noget som optræder andre steder end i det nye annoncesystem og de steder hvor vi gør plads til det som f.eks. fremhævningen på forsiden.

Ændringen vil blive aktiv når vi føler den er klar. En del af ugen har allerede været brug til at arbejde på den. Derfor kan den evt. komme på i næste uge.

Som sædvanligt vil vi hellere end gerne have jeres feedback på ændringer og planlagte ændringer som disse. Det kan jo være i har nogle konstruktive idéer som giver mere mening end vores egne. Så hold jer ikke tilbage.

Nedsætning af prisen på fremhævninger for VIPs

Faktisk var dette aftalt til at ske i sidste uge, men nu skete det så i stedet i dag. Prisen er blevet sat ned til 39,- for dem med "Individuel VIP" abonnement.

Ny forumopdatering

I løbet af ugen har der været to opdateringer af forumdelen. Den første skabte lidt problemer med at oprette indlæg, hvilket den anden ser ud til at have ryddet op i. 

Læse om dette i tråden som jeg skrev tidligere på ugen:
https://www.eroguide.dk/forum/topic/65046-opdatering-til-forumdelen

Fremover vil jeg afholde mig fra at tilføje de større opdateringer for hurtigt. Så hellere vente på serviceopdateringer, der ofte kommer kort tid efter. Samme praksis I med fordel kan bruge når I opdaterer jeres Apple-dimser.

Næste uge

  • "Om mig" fanen på forum profiler fjernes på profiler som har en annonceprofil. I stedet laves links til annonceprofilen overalt. Derved undgås at den samme information står flere steder.
  • Søgning i vagttidspunkter for annonceprofiler på bestemt dato.
  • Fritekstsøgning og søgning på brugernavn ift. annonceprofiler. Vi forsøger i denne sammenhæng at tage hensyn til Ida og Ib :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke godt om, at "Om mig" fanen skal fjernes hos dem der har en annonceprofil herinde. Da der tit er flere billeder af personen i om mig sektionen end i selve annoncen.

Jeres annonce del halter så meget bagud, at i nok lige skal vente med at blive alt for kommercielle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
gerog skrev, for 8 minutter siden:

Jeg synes ikke godt om, at "Om mig" fanen skal fjernes hos dem der har en annonceprofil herinde. Da der tit er flere billeder af personen i om mig sektionen end i selve annoncen.

Jeres annonce del halter så meget bagud, at i nok lige skal vente med at blive alt for kommercielle.

Hej!

Jeg skriver netop denne advarsel for at GP'erne har tid til at overføre alle deres billeder til en annonceprofil og samtidigt betale for et abonnement, så alt er synligt.

Annoncedelen mener jeg ikke halter synderligt bagud. De største fælles ønsker mener jeg er nogenlunde på plads, og den kan i hver tilfælde godt konkurrerer med den visning der er under "Om mig". Hvad "færdigt" lige betyder er pt. meget subjektivt. De fleste mener ikke det er færdigt før de har fået deres eget hjørne dækket. I den retning kan det tage lang tid hvis vi skal hele vejen rundt. Dertil bliver vi nødt til at prioriterer de ønsker der er, så hvis dit ønske ikke lige er kommet til endnu, så er det fordi vi har valgt at prioriterer andre forslag højere. Gør mig evt. opmærksom på hvad du pt. savner.

Mvh. Maya

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

@gerog Muligvis udskyder vi lanceringen af dette. Lige nu gør vi mest af alt jer opmærksomme på hvad enden bliver. Hvad der så skal ske før enden, må vi jo lige blive enige om i fællesskab. Så enden bliver god ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 33 minutter siden:

Hej!

Jeg skriver netop denne advarsel for at GP'erne har tid til at overføre alle deres billeder til en annonceprofil og samtidigt betale for et abonnement, så alt er synligt.

Annoncedelen mener jeg ikke halter synderligt bagud. De største fælles ønsker mener jeg er nogenlunde på plads, og den kan i hver tilfælde godt konkurrerer med den visning der er under "Om mig". Hvad "færdigt" lige betyder er pt. meget subjektivt. De fleste mener ikke det er færdigt før de har fået deres eget hjørne dækket. I den retning kan det tage lang tid hvis vi skal hele vejen rundt. Dertil bliver vi nødt til at prioriterer de ønsker der er, så hvis dit ønske ikke lige er kommet til endnu, så er det fordi vi har valgt at prioriterer andre forslag højere. Gør mig evt. opmærksom på hvad du pt. savner.

Mvh. Maya

Helt enig med at det er subjektivt.
Men bl.a. når man trykker på et billede på en annonce, så bliver man videresendt til selve billedet i stedet for at blive på selve annoncen.
Derudover må der gerne være en mulighed for at klikke sig videre til pigens egen EG profil på annoncen.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Når man klikker på et billede får man vist det i stort format - i en gallerivisning. Hvad havde du forventet der præcist ville ske, når man klikker på billedet?

Det med linket til pigens profil er ligesom et mindre alternativ til profilsammenlægningen, da jeg går udfra at det mest af alt er interessant for at man kan se hendes profiltekst m. billeder inkluderet. Vi skal alligevel have sammenkædet andre ting omkr. profilen, så jeg kan da godt tage fast på det link først. Så må vi se hvor længe det bliver relevant at have.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 13 minutter siden:

Når man klikker på et billede får man vist det i stort format - i en gallerivisning. Hvad havde du forventet der præcist ville ske, når man klikker på billedet?

Nej ikke når jeg klikker, så får jeg ingen gallerivisning. Kun billedet.
Billedet burde være integreret i annonce designet, og det er det ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
gerog skrev, for 5 minutter siden:

Nej ikke når jeg klikker, så får jeg ingen gallerivisning. Kun billedet.
Billedet burde være integreret i annonce designet, og det er det ikke.

Det lyder som om du oplever en fejl som er specifik for den browser du bruger. Vi ordner det lige i en PB.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Blondine Zine

Hvis der ikke betales efter den gratis mdr. Vi har fået så vises profilen slet ikke nogen steder på siden vel?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Blondine Zine skrev, for 37 minutter siden:

Hvis der ikke betales efter den gratis mdr. Vi har fået så vises profilen slet ikke nogen steder på siden vel?

Forumprofilen vil fortsat vises som den er:
https://www.eroguide.dk/forum/profile/12679-blondine-zine

Men annonceprofiledelen som er tilknyttet til forumprofilen - vil blive usynlig i annoncesøgninger:
https://www.eroguide.dk/profile/Blondine+Zine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...