Hop til indhold
Vikingekongen

Er bad med i timeprisen ?

Recommended Posts

Jeg er forfærdelig god til at snakke.. Så min tele og mig har en aftale om at hvis der venter gæster på jeg bliver færdig så banker hun på en speciel måde så jeg ved jeg ikke skal overdrive mit farvel.. Hahaha.. Ellers kan tiden godt løbe fra mig.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hos mig er det lidt forskelligt. Ligger 30 min. Mellem gæster , så både gæst og jeg selv kan nå bad, men det hænder tiden skrider og derfor er det lidt med hvor meget tid der er til næste aftale. Der skal helst være tid til både bad og lidt hygge snak med alle inden og efter selve legen hvis det ønskes

Del dette indlæg


Link til indlæg
LineandYou skrev, den ‎23‎-‎10‎-‎2016 at 09:34:

Hos mig er det lidt forskelligt. Ligger 30 min. Mellem gæster , så både gæst og jeg selv kan nå bad, men det hænder tiden skrider og derfor er det lidt med hvor meget tid der er til næste aftale. Der skal helst være tid til både bad og lidt hygge snak med alle inden og efter selve legen hvis det ønskes

Er jo alltid hyggelig og besøge dig måske badet skal prøves seber du mig så ind:ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

om bad er med ud over den aftalte tid ??....hmmm er nok afhængig af hvem du spørger, nok ikke mange piger der vil indrømme at badet skal foregå inden for den aftalte tid, men vil da håbe at den aftalte tid kommer til at foregå på lagenet...men selvfølgelig det er jo ikke noget badeland....hos de piger der kører med tidsbestilling er der efter min erfaring stort set ikke mulighed/tid til et hurtigt bad...bliver mødt af pigen der har et håndklæde viklet om sig en hurtig truckervask, og derefter hurtig ind i kampen få det overstået for om 18 min kommer liderlige Lars så skal han på...denne form for maskinsex, og samlebåndssex hvor der ikke bliver taget tid til en ordentlig hygiejne er blandt andet en af grundende til at jeg ikke booker tid.....elsker når man møder pigen i døren der har gjort sig klar til besøget nybadet osv, tid til en sludder få sig selv gjort klar inden man skal ind og flette åreknuder ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hos mig er bad ikke med i tiden, med mindre jeg skal bade med, ellers begynder tiden, når vi begge er klar i soveværelset. Det gælder både, når jeg arbejder privat på Sjælland og kører med tidsbestilling, og når jeg er i Olaf Ryesgade i Odense, hvor der også kommer gæster til døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Liv skrev, for 10 minutter siden:

Hos mig er bad ikke med i tiden, med mindre jeg skal bade med, ellers begynder tiden, når vi begge er klar i soveværelset. Det gælder både, når jeg arbejder privat på Sjælland og kører med tidsbestilling, og når jeg er i Olaf Ryesgade i Odense, hvor der også kommer gæster til døren.

jojo...men når du kører med tidsbestilling hvor lang tid sætter du så af til hvert besøg ???   eks.. hvis der ved bookningen bliver aftalt 30 min.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 9 minutter siden:

jojo...men når du kører med tidsbestilling hvor lang tid sætter du så af til hvert besøg ???   eks.. hvis der ved bookningen bliver aftalt 30 min.

Nu kører jeg ikke med 20 gæster pr dag, men hvis aftaler ligger snert op af hinanden, så er der mindst en halv time mellem, hvor gæst 1 skal nå at bade efter besøg og kysses farvel, og jeg selv skal være klar til gæst 2. Dvs hvis gæst 1 bestiller en halv time kl 13, så kan næste komme tidligst kl 14. Det plejer at gå fint, alle er glade og ingen møder hinanden i døren ;) Det sker jo ofte at gæst 1 bestiller kl 13, gæst 2 kl 14.30, så kan jeg ikke nå noget mellem de to, da jeg ikke har enkeltydelser og gerne vil ha luft mellem gæsterne, så er der jo masser af tid til at bade og kysse gæster farvel. Og spise frokost, læse på eroguide mv ;) 

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...