Hop til indhold
Vikingekongen

Er bad med i timeprisen ?

Recommended Posts

Hej med jer.

Efter flere gode oplevelser er der dog et punkt som jeg gerne vil spørge alle jer dejlige mennesker om .

Ved besøg sørger jeg altid for at have taget et bad hjemmefra, men da jeg bor et par timer væk fra dem som er besøgt, så spørger jeg altid til muligheden for lige at tage et hurtigt brus inden akten - helt og aldeles da jeg synes det er det mest hygiejniske og kan slet ikke have med at gøre, hvis jeg ikke føler mig ren .

men har flere gange oplevet, at den bestilte time er startet i det øjeblik jeg trådte ind af døren. 

Har som sådan fuld forståelse for at man bestiller 1 time af en anden persons tid, meen med en time pris på eksempelvis 1800, så vil et 10 min. "Klargøring" koste 300...

ved ikke hvordan kotymen er, og hvad jeres mening og erfaring er.

Diskuterer aldrig pris og tid - Man er vel gentlemand og bliver som en lille dreng , når jeg ser et par dejlige bryster på en flot smilende kvinde.

mange hilsener

Vikingekongen :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har da oplevet det ene og det andet, men egentligt synes jeg at bad burde være udover den aftalte tid, i hvert fald hvis det er et besøg på ½ time eller deromkring.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Som der skrives, er det meget op- og ned .. Men, tror du som UDGANGSPUNKT skal medregne det i tiden.
Men ja, spørg dig frem, så går i ikke fejl af hinanden på en dum teknikalitet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kommer lidt an på tiden der bliver brugt i badet, synes jeg. - Det er umådelig fint, at det er udover den aftalte tid, hvis det bare lige er skyller for at være sikker på at røveren er helt rent. Mén dem det bruger 15 + min på hovedrengøring, de må altså affinde sig med at det er med i deres aftalte tid. :D

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 6 minutter siden:

Det kommer lidt an på tiden der bliver brugt i badet, synes jeg. - Det er umådelig fint, at det er udover den aftalte tid, hvis det bare lige er skyller for at være sikker på at røveren er helt rent. Mén dem det bruger 15 + min på hovedrengøring, de må altså affinde sig med at det er med i deres aftalte tid. :D

Det er klart, 20 minutter under en varm bruser er lige i overkanten :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 37 minutter siden:

Har da oplevet det ene og det andet, men egentligt synes jeg at bad burde være udover den aftalte tid, i hvert fald hvis det er et besøg på ½ time eller deromkring.

 

Enig med Holstebronx.

Er det en pige, som du kender godt, vil badetid og lignende være udenfor. Min erfaring her er, at man kommer længere i den retning med faste piger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

:P Bad er ikke med i timepris her på klinikken, medmindre du vil ha mig med? :wub:

Hvis gæsten vil ha bad, plejer han at få det inden vi aftaler tid/betaler mm. Har heldigvis ikke oplevet nogle der brugte 15-20 min. derude :P

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Enig med Holstebronx.

Er det en pige, som du kender godt, vil badetid og lignende være udenfor. Min erfaring her er, at man kommer længere i den retning med faste piger.

 

Hun ændrer da ikke procedure efter x antal besøg ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen bad er hos mig med i timeprisen!

Vi forstiller os Jensen der kommer ind af døren, han køber 30 min "duskning" og bliver anvist badværelset, og så går Jensen ellers i gang: Jensen skal have en ORDENTLIG "Duskning" så han starter med at liiiiige tage sig en "håndrykker", (nu har sådanne duller som mig, aldrig set en diller, der lige er blevet afspillet(for dem der ikke ved det, så ligner det en tivoliballon, der lige er blevet fesen af):-D Alt det ved Jensen godt, så Jensen forsætter med en lille sang....tullehejsa....væk med spillemærkerne, tørre, tørre, tørre....og så må det være tandtrådens tur....trallalej...kam....husets deo...PIFFFFFFFs....kikke lidt på overskægget....

Imellemtiden har jeg målt gulvet op, støvsuget, svaret mails, og tjattet....og tænkt....nu tror jeg sku Jensen må være færdig!

Bank bank på badeværelsetsdøren......: Tutttelueeeeeeeeeeee Jensen tør du ikke komme ud?

træk i snoren.....: jeg kommer nu....jeg skal lige være færdigggggggggggggg.

Nu er Jensen klar efter 20 min....nu vil han gerne have sine 30 min....men Jensen har glemt at han ikke er 21 år længre, og at Balloner tager den tid de tager at fylde med luft, selv efter 30 min....nu får Jensen cola og snak....

Nu vil Jensen gerne i bad igen......(for han skal lige se om Ballonen kan igen ved egen hjælp)....så der bliver badet i rigtig lang tid, og jeg strikker lige en sweters i mellemtiden.....:-D

Jensen finder sine sko og får et kram og hej hej

Jensen har været på besøg i 60 min.....og jeg kan åbne aqualand nr2:-D

Der røg Buffertid, tidsplanlægning og på telefonensvaren ligger der en besked fra den gæst hvis tid Jensen brugte....jeg er kørt!:-(

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 15 minutter siden:

Hun ændrer da ikke procedure efter x antal besøg ?

Nej, måske ikke, men min erfaring er, at pigen (thai/philiphinsk/eskimo/negroid/færøisk hvalgangerinde/dansk) efter nærmere bekendtskab er venligere stemt over for dine ønsker

Redigeret af Borende X
Sdavefegl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Nej, måske ikke, men min erfaring er, at pigen (thai/philiphinsk/eskimo/negroid/færøisk hvalganger/dansk) efter nærmere bekendtskab er venligere stemt ovr for dine ønskr

Jo det er klart...men nu har jeg ingen specifikke ønsker omkring badet :D hvis det er et krav, eller at jeg selv synes at der er brug for det, så tager jeg da en hurtig skyller.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 20 minutter siden:

:P Bad er ikke med i timepris her på klinikken, medmindre du vil ha mig med? :wub:

Hvis gæsten vil ha bad, plejer han at få det inden vi aftaler tid/betaler mm. Har heldigvis ikke oplevet nogle der brugte 15-20 min. derude :P

 

Det kan to gange bad snildt løbe op i, man skulle nødig komme hjem med fissefingre. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 minutter siden:

Det kan to gange bad snildt løbe op i, man skulle nødig komme hjem med fissefingre. :D 

Det må bare suttes væk :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 minutter siden:

Det kan to gange bad snildt løbe op i, man skulle nødig komme hjem med fissefingre. :D 

Loooll - sniff sniff

tak for jeres input - hehe 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 21 minutter siden:

Jamen bad er hos mig med i timeprisen!

Vi forstiller os Jensen der kommer ind af døren, han køber 30 min "duskning" og bliver anvist badværelset, og så går Jensen ellers i gang: Jensen skal have en ORDENTLIG "Duskning" så han starter med at liiiiige tage sig en "håndrykker", (nu har sådanne duller som mig, aldrig set en diller, der lige er blevet afspillet(for dem der ikke ved det, så ligner det en tivoliballon, der lige er blevet fesen af):-D Alt det ved Jensen godt, så Jensen forsætter med en lille sang....tullehejsa....væk med spillemærkerne, tørre, tørre, tørre....og så må det være tandtrådens tur....trallalej...kam....husets deo...PIFFFFFFFs....kikke lidt på overskægget....

Imellemtiden har jeg målt gulvet op, støvsuget, svaret mails, og tjattet....og tænkt....nu tror jeg sku Jensen må være færdig!

Bank bank på badeværelsetsdøren......: Tutttelueeeeeeeeeeee Jensen tør du ikke komme ud?

træk i snoren.....: jeg kommer nu....jeg skal lige være færdigggggggggggggg.

Nu er Jensen klar efter 20 min....nu vil han gerne have sine 30 min....men Jensen har glemt at han ikke er 21 år længre, og at Balloner tager den tid de tager at fylde med luft, selv efter 30 min....nu får Jensen cola og snak....

Nu vil Jensen gerne i bad igen......(for han skal lige se om Ballonen kan igen ved egen hjælp)....så der bliver badet i rigtig lang tid, og jeg strikker lige en sweters i mellemtiden.....:-D

Jensen finder sine sko og får et kram og hej hej

Jensen har været på besøg i 60 min.....og jeg kan åbne aqualand nr2:-D

Der røg Buffertid, tidsplanlægning og på telefonensvaren ligger der en besked fra den gæst hvis tid Jensen brugte....jeg er kørt!:-(

Haha, Cherie, tusind tak for aftenens store grin. Selv har jeg Kaiser Franz Joseph-skæg, så efter brusebadet må det jo nok plejes lidt ekstra. Men er det gamle bekendte går det vel nok, eller .........

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et godt råd: find en tankstation i nærheden og tag en chaufførvask - det koster måske kr. 20,- hvis du selv har håndklæde med - eller besøg en svømmehal - koster måske lidt mere, men så har du også mulighed for en svømmetur, evt. en afslappende tur i en sauna + en afsluttende iskold skyller til lige at få kalorius helt op på mærkerne.

Men ellers er det da dejligt at få pigen med i badet - så kan hun selv sørge for at afvaskningen lever op til forskrifterne - men vær klar på at ikke alle piger vil med i badet - måske fordi de har brugt lang tid på make-up, frisure mv. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 19 minutter siden:

Jo det er klart...men nu har jeg ingen specifikke ønsker omkring badet :D hvis det er et krav, eller at jeg selv synes at der er brug for det, så tager jeg da en hurtig skyller.

 

Jeg tror, du misforstår mig. Jeg kommer selv ret fast hos en pige, som gladeligt hopper med ud i badet, når hoveddøren først er faldet i. Altså inden de egentlige excesser inde på lagnet.

Der går ca. 3 minutter inde i badet, så får hun sin første kraftige orgasme, og væggen ind til naboen presser hun i næsten ind til samme nabo. Så bad først, dernæst herlighederne – og også sidst – hæhæ, det kunne jeg sgu' næaten unde dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tror, du misforstår mig. Jeg kommer selv ret fast hos en pige, som gladeligt hopper med ud i badet, når hoveddøren først er faldet i. Altså inden de egentlige excesser inde på lagnet.

Der går ca. 3 minutter inde i badet, så får hun sin første kraftige orgasme, og væggen ind til naboen presser hun i næsten ind til samme nabo. Så bad først, dernæst herlighederne – og også sidst – hæhæ, det kunne jeg sgu' næaten unde dig

Aha... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De steder jeg arbejder er badet ikke med i den købte tid.. Heller ikke hvis man vil have to bade.. Jeg synes det er at gøre os piger en service at man ikke lugter af svedige kugler.. Hahaha.. Og selvfølgelig skal man af diskretionshensyn kunne vaske sig bagefter.. Så man ikke lygter af fremmed kvinde parfume.. Hehe.. 

Men nu har vi alle hver vores "forretning" de steder jeg arbejder så jeg kan i teorien ikke udtale mig om hvad de andre lækre tøser gør.. 

Men jeg gør IKKE.. Hehe.. 

Knus Jennifer

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, 1 time siden:

Jamen bad er hos mig med i timeprisen!

Vi forstiller os Jensen der kommer ind af døren, han køber 30 min "duskning" og bliver anvist badværelset, og så går Jensen ellers i gang: Jensen skal have en ORDENTLIG "Duskning" så han starter med at liiiiige tage sig en "håndrykker", (nu har sådanne duller som mig, aldrig set en diller, der lige er blevet afspillet(for dem der ikke ved det, så ligner det en tivoliballon, der lige er blevet fesen af):-D Alt det ved Jensen godt, så Jensen forsætter med en lille sang....tullehejsa....væk med spillemærkerne, tørre, tørre, tørre....og så må det være tandtrådens tur....trallalej...kam....husets deo...PIFFFFFFFs....kikke lidt på overskægget....

Imellemtiden har jeg målt gulvet op, støvsuget, svaret mails, og tjattet....og tænkt....nu tror jeg sku Jensen må være færdig!

Bank bank på badeværelsetsdøren......: Tutttelueeeeeeeeeeee Jensen tør du ikke komme ud?

træk i snoren.....: jeg kommer nu....jeg skal lige være færdigggggggggggggg.

Nu er Jensen klar efter 20 min....nu vil han gerne have sine 30 min....men Jensen har glemt at han ikke er 21 år længre, og at Balloner tager den tid de tager at fylde med luft, selv efter 30 min....nu får Jensen cola og snak....

Nu vil Jensen gerne i bad igen......(for han skal lige se om Ballonen kan igen ved egen hjælp)....så der bliver badet i rigtig lang tid, og jeg strikker lige en sweters i mellemtiden.....:-D

Jensen finder sine sko og får et kram og hej hej

Jensen har været på besøg i 60 min.....og jeg kan åbne aqualand nr2:-D

Der røg Buffertid, tidsplanlægning og på telefonensvaren ligger der en besked fra den gæst hvis tid Jensen brugte....jeg er kørt!:-(

Griner.. så fik man da lige rørt lattermusklerne... som du dog kan beskrive det grundigt. Men det kan til tider være sandt, at hr.Jensen faktisk kan bruge mere tid på at snakke og gå i bad, end selve sexdelen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara skrev, for 2 minutter siden:

Griner.. så fik man da lige rørt lattermusklerne... som du dog kan beskrive det grundigt. Men det kan til tider være sandt, at hr.Jensen faktisk kan bruge mere tid på at snakke og gå i bad, end selve sexdelen...

Hmm... engang jeg besøgte en pige første gang, fik jeg faktisk beskeden at jeg ikke skulle rende rundt i tide og utide i løbet af besøget...det undrede mig meget...jeg havde da tænkt mig at opholde mig i sengen.

Men det er måske meget udbredt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vikingekongen skrev, for 2 timer siden:

Hej med jer.

Efter flere gode oplevelser er der dog et punkt som jeg gerne vil spørge alle jer dejlige mennesker om .

Ved besøg sørger jeg altid for at have taget et bad hjemmefra, men da jeg bor et par timer væk fra dem som er besøgt, så spørger jeg altid til muligheden for lige at tage et hurtigt brus inden akten - helt og aldeles da jeg synes det er det mest hygiejniske og kan slet ikke have med at gøre, hvis jeg ikke føler mig ren .

men har flere gange oplevet, at den bestilte time er startet i det øjeblik jeg trådte ind af døren. 

Har som sådan fuld forståelse for at man bestiller 1 time af en anden persons tid, meen med en time pris på eksempelvis 1800, så vil et 10 min. "Klargøring" koste 300...

ved ikke hvordan kotymen er, og hvad jeres mening og erfaring er.

Diskuterer aldrig pris og tid - Man er vel gentlemand og bliver som en lille dreng , når jeg ser et par dejlige bryster på en flot smilende kvinde.

mange hilsener

Vikingekongen :-P

Hos mig er bad før/efter IKKE med i 

 

Vikingekongen skrev, for 2 timer siden:

Hej med jer.

Efter flere gode oplevelser er der dog et punkt som jeg gerne vil spørge alle jer dejlige mennesker om .

Ved besøg sørger jeg altid for at have taget et bad hjemmefra, men da jeg bor et par timer væk fra dem som er besøgt, så spørger jeg altid til muligheden for lige at tage et hurtigt brus inden akten - helt og aldeles da jeg synes det er det mest hygiejniske og kan slet ikke have med at gøre, hvis jeg ikke føler mig ren .

men har flere gange oplevet, at den bestilte time er startet i det øjeblik jeg trådte ind af døren. 

Har som sådan fuld forståelse for at man bestiller 1 time af en anden persons tid, meen med en time pris på eksempelvis 1800, så vil et 10 min. "Klargøring" koste 300...

ved ikke hvordan kotymen er, og hvad jeres mening og erfaring er.

Diskuterer aldrig pris og tid - Man er vel gentlemand og bliver som en lille dreng , når jeg ser et par dejlige bryster på en flot smilende kvinde.

mange hilsener

Vikingekongen :-P

Hos mig er bad før/efter og en lille snak IKKE med i timeprisen. Har sat ca 10 min. Ekstra tid gratis af, da min holdning er, at når man tjener en god timepris, vil jeg gerne yde en god service, så manden ik føler han bare er et hurtigt nr i rækken. Laaaangt de fleste mænd tager en hurtig skyller på et par min. Længere tid tager det jo heller ikke at vaske dilleren og nummeren - hvis den da ik bliver "glemt" i farten...

Ønsker manden at hygge med mig i badet, så er det med i timeprisen....og skulle "Jensen"  trække tiden gevaldig ud med snik snak osv...osv... så er det også med i tiden...

Man får jo heller ikke ekstra tid hos tandlægen, lægen, fysioterapeuten osv.... til hyggesnak vel. Så hvorfor den holdning til os glædespiger, at nogle tror, at vi kan afsætte oceaner af ekstra tid, udover den bestilte tid og bad... ja ja det er jo hyggeligt og "Jensen" har jo nok af tid på sine gamle dage... 

Ja det er da sket, at jeg har hyggesnakket lidt, når jeg havde tid til det. Jeg har lavet den regel for mig selv, at der gerne skal gå min. 30 min. Mellem hver mand, så der er tid til bad før/efter - også til mig og en lille snak.... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tjaaa det er GP der bestemmer i hendes forretning om bad er med eller uden for tid, men vi kunder bestemmer også hvilke dejlige GP vi vil besøge, jeg forstår fuldt ud dilemmaet som Cherie fortæller, og omvendt så kan jeg godt forstå at man som amd sætter pris på at tage skyller, når man ankommer, uanset om man badede lige inden man kører hjemmefra, og i mit tilfælde tager det max en halv time at køre til købesex, fra hvor jeg bor, og et quick grundigt bad afvaskning tager måske max 10 min, og så er man også klar med stiv p...

det må være en pragmatisk løsning, ellers er det den forkerte GP, og det kan aftales inden der købes/betales...

 

Alko

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er altid klargjort hjemmefra, sørger for at jeg altid har god tid til bad, barbering og andet inden et besøg. Derfor tager en hurtig skyller også max 5 min og det har jeg aldrig oplevet blev trukket fra den bestilte tid. Igen så handler det om pli og ikke udnytte GP gode service :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...