Guest Maya Kathrine Skrevet 19. Oktober, 2016 Nicolai97 skrev, for 30 minutter siden: Hej Jeg har haft problemer med at logge på, lige fra jeg blev oprettet. Jeg gør ellers som der bliver sagt. Jeg skriver mit profilnavn og indtaster som adgangskode - den er »*****«. Jeg ved ikke, om det er for kort med fem bogstaver. Jeg får fejlmeddelelsen : Sorry, there is a problem Something went wrong. Please try again. Error code: EX0 Lige meget hvor mange gange jeg prøver, sker det samme. Hvis jeg trykker på Glemt adgangskode, får jeg tilsendt et link, hvor jeg kan oprette ny adgangskode. Jeg opretter så den samme igen, og så kommer jeg sgu ind. Næste gang jeg prøver, bliver jeg igen nægtet adgang. Jeg har prøver alt og overvejet alt, inklusive et nervesammenbrud. Men det ville måske være at overreagere, for jeg kan altså godt komme ind, bare denne noget himstregimsagtige måde. Jeg håber, der kan gøres noget. Med venlig hilsen Den Håbefulde Hej "Nicolai"! Tusind tak for den fejlrapport. Der er håb til den håbefulde Det ser ud til at jeg personligt - for nyligt har plantet denne lille udfordring. Jeg kigger på det hurtigst muligt i morgen. Dog lidt forsinket pga. et møde til formiddag. Mvh. Maya Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 20. Oktober, 2016 Hej igen! Problemet som tråden her omhandler er nu fixet. Fixet kom i form af en serviceopdatering fra forumudviklerne i dag. Udover at løse dit problem @Bananas så har den vist også løst nogle problemer med indlæg der bare ikke vil gemme når man klikker på "Udgiv dit svar". Mvh. Maya Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17686 Skrevet 20. Oktober, 2016 Maya Kathrine skrev, for 1 time siden: Hej igen! Problemet som tråden her omhandler er nu fixet. Fixet kom i form af en serviceopdatering fra forumudviklerne i dag. Udover at løse dit problem @Bananas så har den vist også løst nogle problemer med indlæg der bare ikke vil gemme når man klikker på "Udgiv dit svar". Mvh. Maya Super Maya K. Så har jeg kun en irritation tilbage (kan nok komme på flere en anden dag) og det er: Når man er inde og læser noget uden at være indlogget, får lyst at svare eller kommentere og logger ind... hvorfor i al verden bliver man så sendt tilbage til startsiden hvergang? Sådan var det ikke tideligere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 20. Oktober, 2016 Bananas skrev, for 3 minutter siden: Super Maya K. Så har jeg kun en irritation tilbage (kan nok komme på flere en anden dag) og det er: Når man er inde og læser noget uden at være indlogget, får lyst at svare eller kommentere og logger ind... hvorfor i al verden bliver man så sendt tilbage til startsiden hvergang? Sådan var det ikke tideligere. Det var så lidt, og jeg er glad for at du rapporterer det andet. Vi har nemlig ændret så siden man går til ved login - ikke er forummet - men forsiden med annoncerne. Dog har jeg overset at man kan tilgå sitet på den måde du nævner. Jeg skriver det lige på listen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 21. Oktober, 2016 Bananas skrev, for 23 timer siden: Super Maya K. Så har jeg kun en irritation tilbage (kan nok komme på flere en anden dag) og det er: Når man er inde og læser noget uden at være indlogget, får lyst at svare eller kommentere og logger ind... hvorfor i al verden bliver man så sendt tilbage til startsiden hvergang? Sådan var det ikke tideligere. Så er det rettet. Håber jeg har fundet den rette løsning. Ikke for lidt og ikke for meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg