Nora ES 99 Skrevet 17. Oktober, 2016 Kender i det...ham på den gamle cykle eller staves Cukel som cylkel... Cykel, som i cykel, eller cykel som cykkel--- I hvert fald...røg han på cyklrn...en joint...på en gammel cykel. Har I en god historie om cykler? Ellers kommer jeg gerne med en 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nora ES 99 Skrevet 17. Oktober, 2016 Åh ja.... Ham på Cyjkle....eller cukl...ellernCukle.. Riger Joinyts....På cykel. Eller røg Joints på cykel.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 17. Oktober, 2016 Så starter balladen! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cupido6 374 Skrevet 17. Oktober, 2016 Indforstået professionel kvindesnak? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maya Kathrine Skrevet 17. Oktober, 2016 Det kan da være lige så godt som cikel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flaber 350 Skrevet 17. Oktober, 2016 Der er længere til Aalborg end på...... Cykel? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buzz Light 163 Skrevet 18. Oktober, 2016 Forstår ingenting 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 18. Oktober, 2016 Mener du en sigeltur på en sigel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 19. Oktober, 2016 Alkoholikeren skrev, for 19 timer siden: Mener du en sigeltur på en sigel? Du må mene "en siggeltur på en siggel", ellers bliver det jo "en sijeltur på en sijel" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 19. Oktober, 2016 Det er det nok, kan bare huske min mormor kaldte det en sigel, og det samme gjorde den unge journalist Gunnar nu Hansen i min barndom.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ommeren 315 Skrevet 19. Oktober, 2016 2 glædespiger kommer cyklende på to cykler men da de kommer til en stejl bakke, siger den ene: "Nej nu orker jeg ikke mere, skal vi ikke hoppe af og trække ?" 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 19. Oktober, 2016 ommeren skrev, for 10 minutter siden: 2 glædespiger kommer cyklende på to cykler men da de kommer til en stejl bakke, siger den ene: "Nej nu orker jeg ikke mere, skal vi ikke hoppe af og trække ?" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai97 7273 Skrevet 7. November, 2016 Nora ES skrev, den 17/10/2016 at 21:39: Kender i det...ham på den gamle cykle eller staves Cukel som cylkel... Cykel, som i cykel, eller cykel som cykkel--- I hvert fald...røg han på cyklrn...en joint...på en gammel cykel. Har I en god historie om cykler? Ellers kommer jeg gerne med en Det staves "cykel", honey Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 7. November, 2016 Jeg ved ikke, om Nora ES tog en fed, før hun skrev sit indlæg. Men hvorom alting er: I klosteret havde abbedissen besluttet, at man skulle anskaffe en cykel. Så kunne nonnerne selv hente varer nede i byen. Cyklen blev leveret på prøve, og nonnerne var henrykte. Hele eftermiddagen cyklede de rundt om urtehaven, rundt og rundt gik det, men hen mod aften kom flere af dem op at slås om næste tur. Der blev en frygtelig ballade. Så åbnede abbedissen vinduet og råbte vredt ud over nonnerne: "Hvis ikke I straks holder op med at skændes, vil jeg bede smeden om at komme op og sætte en sadel på!". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nicolai97 7273 Skrevet 7. November, 2016 Jeg ved godt, at der ikke er nogen cykel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg