Hop til indhold

Recommended Posts

Jørgensen skrev, for 22 timer siden:

Er billederne i hendes annonce retvisende?

Hvis du med retvisende mener ægte, så er svaret nej. De to billeder af pigen med avisen er sikkert ægte nok, men de øvrige er ikke. Var selv forbi, lokket af de fine anmeldelser, men måtte gå igen, da hendes ansigt ikke tiltalte mig. Uden at det skal fremstå nedladende, vil jeg gætte på at hun er sigøjner og ikke fra Mellemamerika. Hendes krop er dog åleslank og smækker, så der er sikkert mange som går tilfredse derfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DanserOmSengen skrev, den 15.10.2016 at 16:33:

I use my photos blured for my privacy and you cannot say that its not me in the photos. The fact that you didnt liked me it doesnt mean that nobody will have the same opinion like yours. Its not right to call me a gypsy without even knowing this for sure. You could ask me to show my passport and trust me that with pleasure i could show it to you! Good luck in searching you perfect model;-)

Redigeret af Valeria

Del dette indlæg


Link til indlæg
Littlefinger skrev, den 16.10.2016 at 20:43:

Hvis du med retvisende mener ægte, så er svaret nej. De to billeder af pigen med avisen er sikkert ægte nok, men de øvrige er ikke. Var selv forbi, lokket af de fine anmeldelser, men måtte gå igen, da hendes ansigt ikke tiltalte mig. Uden at det skal fremstå nedladende, vil jeg gætte på at hun er sigøjner og ikke fra Mellemamerika. Hendes krop er dog åleslank og smækker, så der er sikkert mange som går tilfredse derfra.

I use my photos blured for my privacy and you cannot say that its not me in the photos. The fact that you didnt liked me it doesnt mean that nobody will have the same opinion like yours. Its not right to call me a gypsy without even knowing this for sure. You could ask me to show my passport and trust me that with pleasure i could show it to you! Good luck in searching you perfect model;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Littlefinger skrev, den 10/16/2016 at 20:43:

Hvis du med retvisende mener ægte, så er svaret nej. De to billeder af pigen med avisen er sikkert ægte nok, men de øvrige er ikke. Var selv forbi, lokket af de fine anmeldelser, men måtte gå igen, da hendes ansigt ikke tiltalte mig. Uden at det skal fremstå nedladende, vil jeg gætte på at hun er sigøjner og ikke fra Mellemamerika. Hendes krop er dog åleslank og smækker, så der er sikkert mange som går tilfredse derfra.

Jeg er uenig. Hvis man har besøgt hende kan man tydeligt genkende kæbepartiet og resten af ansigt på selv de billeder, hvor hendes hår er anderledes. Hun har blot ikke extensions i nu.

Og så taler hun utroligt godt spansk af en sigøjner at være... /sarkasme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Valeria skrev, for 21 timer siden:

I use my photos blured for my privacy and you cannot say that its not me in the photos. The fact that you didnt liked me it doesnt mean that nobody will have the same opinion like yours. Its not right to call me a gypsy without even knowing this for sure. You could ask me to show my passport and trust me that with pleasure i could show it to you! Good luck in searching you perfect model;-)

Hello Valeria, I am sorry if you were offended by my post. I am sure it was not as bad as you think. I did write: "Hendes krop er dog åleslank og smækker, så der er sikkert mange som går tilfredse derfra." In my translation: "Her body is very thin and lovely and I am sure many costumers will walk away satisfied". I did say your face did not fit my taste, but that is just me. I can not speak for everyone else. The description Gypsy was not ment in a condescenting way only descriptive. Pictures can be deceptive and I will give you a couple of examples from your ad. Compare the thighs in pictures 1 and 2. I am more prone to accept your claim after a new comparison, though (pictures 2 and 3). But did you get fillers in your lips? That may explain any mistake on my part. Wish you the best.

bobo1.jpg

bobo2.jpg

bobo3.jpg

Redigeret af Littlefinger

Del dette indlæg


Link til indlæg

i know good my body and my pictures .... i start the gym and i like how look my body for this i take the picture and i put in my advertising .

The pictures with the news papers were when i came here and if you look are the same chothes......i don't do chat here for this...here is a forum and the people   write the experience with me ....sorry if you dont like me ....but FOR REAL ITS ME THE GIRL FROM THE PICTURES !!!

have a good and nice night !!

Redigeret af Valeria

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige besøgt Valeria - igen. Besøgte hende også for noget tid siden på Peter Fabers Gade. 

Begge gange har jeg mødt en dejlig glad lige med en fantastisk krop, der yder en god service. Hun er klart en af mine favoritter også selvom superfransk koster ekstra. 

Lad mig slå fast, at billederne er af hende og at de er ægte forstået på den måde, at hvis de er photoshoppede så er de stadig meget vellignende. Jeg kan godt se, at hun træner mere nu end tidligere og at hendes lår er lidt mere markerede og numsen endnu mere fast. Men helt ærligt, skal vi nu diskutere graden af tonede ben? Det er sgu for åndssvagt. 

En uforbeholden anbefaling herfra. Se at komme afsted, men opfør jer ordentligt :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Man they called Horse skrev, for 10 timer siden:

Har lige besøgt Valeria - igen. Besøgte hende også for noget tid siden på Peter Fabers Gade. 

Begge gange har jeg mødt en dejlig glad lige med en fantastisk krop, der yder en god service. Hun er klart en af mine favoritter også selvom superfransk koster ekstra. 

Lad mig slå fast, at billederne er af hende og at de er ægte forstået på den måde, at hvis de er photoshoppede så er de stadig meget vellignende. Jeg kan godt se, at hun træner mere nu end tidligere og at hendes lår er lidt mere markerede og numsen endnu mere fast. Men helt ærligt, skal vi nu diskutere graden af tonede ben? Det er sgu for åndssvagt. 

En uforbeholden anbefaling herfra. Se at komme afsted, men opfør jer ordentligt :-D

:wub::wub::wub:  

Redigeret af Valeria

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...