Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har efterhånden været lidt rundt omkring det sidste halve år og prøvet et par håndfulde piger, men idag havde jeg min første dårlige oplevelse med en GS.

Jeg havde godt læst nogle anmeldelser af Barbie fra dengang hun var Claudia. Men tænkte det ikk kunne være så slemt.

Inden alt det negative starter, så vil jeg godt sige at Barbie er hende på billederne, og hun har en rigtig flot krop, især hende bryster er toppen af toppen..

Det hele startede lidt dårligt med Barbie kom ind og sagde lidt ligegyldigt "hello im Barbie", hvor jeg så sagde mit navn, hvorpå hun så sagde hun ikke forstod danske. Efter en lille forklaring om, at jeg bare sagde mit navn gik vi nedenunder.. Jeg fik taget et hurtigt bad, kom tilbage og begyndte at rører lidt ved hende.. Det virkede ikke som om hun ville have det. Hun sagde jeg skulle ligge mig ned, så jeg kunne få mit livs mest uengageret og dårligeste blowjob. Det blev så opfulgt af et håndjob der var i samme stil.. Det og hendes ligegyldige attitude kunne simpelhen ikke tænde mig. Så jeg spurgte om jeg kunne lege med hende lidt istedet. Hun sagde sig på ryggen, krydsede benene og kiggede bare på mig som om jeg var en stodder.. Det kunne jeg slet ikke arbejde med, så sagde jeg ville gå fordi hende attitude tændte mig af.. Hun forstod ikke ret meget, udover jeg var utilfreds og ikk gad mere, og hun blev sur og prøvede at smide mig ud.. Fandt dog lige bodelmutter inden jeg smutter, så hun kunne fortælle hende, at hun skulle overveje at ændre sin attitude lidt..

Jeg ved godt, at det måske ikke altid er lige sjovt at arbejde som GS, og jeg forventer ikke en girlfriend-experience, men vil dog gerne have lidt mere end en be-done-experience.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hybris

Hold kæææft hun er godt nok lækker.

Men med den attitude går det simpelthen ikke.

Hun er hermed blacklistet ........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sweex

Øv, hun var ellers på ønskelisten. godt at se at valerie kunne hive dig op igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Was about to write a short review on here but I guess I can write a short version here.

She looks like the picture and have probably the best set of natural boobs in biz, just woow they are so great, and I must say that from my experience of Mansiongirls, they present pictures that represent the reality I a god manner, there are few time I have been disappointed with that.

Barbie.

Looks 8-9 she just looks great.

Attitude 6-7 when I met here she was nice but little distance, but well-mannered, took me back after the session and showered with me soap my back and so on, just a nice girl doesn’t talk much and here English is soso. But we had a god time, I try to do here in a position she didn’t like but she pointed that out I a nice way so the momentum in the session didn’t go.

The attitude some have experience with here she didn’t showed with me, maybe she had a god day when I met here, I don’t know, I guess it’s a hit or miss with here.

Sex 6-7, well like pointed out she doesn’t give the best bj but its ok and the sex, well after a while she got in to it a little so I guess the right man working here 1h can get a really god session out of her, I only did a plain 30 without extras.

Never say never but I don’t think I wouldn’t do here again there are better options it that place (but then again it’s not many I would do 2 times) but I think she was worth the spin, if not just to see those boobs bouncing, they are spectacular..

Del dette indlæg

Link til indlæg

sparkster .. tror nok forum regelsæt er at man anmelder til moderator hvis man mener der er urent trav. andet er selvtægt ;) . kunne jo være manden ville give modvægt til det negative og derfor meldte sig ind . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sparkster skrev, for 10 timer siden:

Hi Barbie ;) 

Nej inte Barbie, det var ingen reklam bara en mindre dålig erfarenhet än många andra, men jag fattar att ni tror det, första posten. (skrev på Engelska, kanske dumt)

Som jag skrev, långt ifrån en topp service men inte helt bortkastat.

Besökte Valeria som är uppskriven i detta forum förra året och fick en sämre service än detta, skrev inget då det ibland inte klickar helt enkelt, men så är det…hit o miss oavsett vad som skrivs.

Vissa ger genomsnittligt en bättre service än andra, Barbie är inte en av dem hon kommer förmodligen vara mer miss än hit, men gillar man spektakulära bröst kan det vara värt ett försök.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har kun haft gode oplevelser med hende 4-5 stykker og hun gør det endnu bedre efter hun er kommet på the Mansion hvor de har lidt mere ordnede forhold. Hun bliver aldrig en GFE men behandler man hende sødt og respektfuldt får man en del igen synes jeg. Hun er piv lækker og hendes bryster har jeg aldrig set smukkere. Men jeg vil tro at kemi spiller en stor rolle så hvis du ikke ville satse på at score hende i byen ville jeg nok heller ikke satse på at bruge mine penge her.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej på er.

Jag har samma upplevelse som Rory555. Barbie är ju meget meget smuk men servicen, ja it is what it is. Men jag har haft semre service från många. Även danske piger. För mig var servicen från Barbie bedre än den jag hade med t.ex. Valeria. Men det är olika för alle. Kemi, dagsform hos pigen etc. Jag skulle inte rekomendera Barbie för service reasons, men hon är a true opti, som tyskerne skulle säga. Jag är glad att ha varit med Barbie då hon är så smuk men langt ifrån GFE;-)

Hälsningar A

Del dette indlæg

Link til indlæg

Och som Skiderik sa, då man träffats flere ganger ökar ofta servicen fra en pige. Så också för mig med Barbie. Men jag har haft det meget gott med Barbie och kommer träffa henne igen. Är så olika. Medan andre piger som blivit positivt anmelde på eroguide ibland varit katastrof med mig. Kemi och den egne attityden gör meget i denne branch. 

Hälsningar A

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex skrev, den 15/10/2016 at 18:14:

Øv, hun var ellers på ønskelisten. godt at se at valerie kunne hive dig op igen. 

Hvor kommer valerie ind i billede henne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sweex
nuhok skrev, Lige nu:

Hvor kommer valerie ind i billede henne?

Jeg så at han havde anmeldt hende umiddelbart efter denne anmeldelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har desværre kun højrøvede oplevelser fra stede synd for mig de har nogle smukke modeller

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...