TheVoice 9471 Skrevet 16. Oktober, 2016 StudineMILF skrev, Lige nu: Er der noget som hedder det ? Altså WILF ? Det er der nu 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 16. Oktober, 2016 TheVoice skrev, for 10 minutter siden: Det er der nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 16. Oktober, 2016 Så nu kan du roligt ændre dit profilnavn til StudineWILF 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 16. Oktober, 2016 TheVoice skrev, for 28 minutter siden: Så nu kan du roligt ændre dit profilnavn til StudineWILF Nej det har jeg så ikke tænkt mig og gøre for jeg mener stadig det samme og satser på at de fleste tænker at en MILF = MODEN MOR 30+ hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 16. Oktober, 2016 Det er også bare gas. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 16. Oktober, 2016 Milf (et akronym for Mother/Mom/Mama I'd Like to Fuck) er et populært begreb som for det meste bliver brugt på nettet til at beskrive sex med modne kvinder, deraf det engelske udtryk MILF. Milf står for Mother I'd Like to Fuck, eller på dansk mor jeg gerne ville kneppe. hvad nu hvis man som ikke har opnået at få børn, hvilke udtryk bruges da ???... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vanderbilt Skrevet 16. Oktober, 2016 Demi Moore, 53.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 16. Oktober, 2016 (edited) Grækeren skrev, for 8 minutter siden: Milf (et akronym for Mother/Mom/Mama I'd Like to Fuck) er et populært begreb som for det meste bliver brugt på nettet til at beskrive sex med modne kvinder, deraf det engelske udtryk MILF. Milf står for Mother I'd Like to Fuck, eller på dansk mor jeg gerne ville kneppe. hvad nu hvis man som ikke har opnået at få børn, hvilke udtryk bruges da ???... Jeg gætter på, at man stadig anvender MILF. Hvis ordet anvendes i flæng så vil det også blive anvendt i sammenhænge hvor man reelt ikke ved om de modne kvinder har fået børn. Og efter den beskrivelse du selv har givet, er det primære jo at kvinden er moden og ikke at hun har fået børn. Redigeret 16. Oktober, 2016 af TheVoice Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 16. Oktober, 2016 Holy f. Undskyld jeg sagde noget, skal vi vende tilbage til billeder af hotte modne damer? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 16. Oktober, 2016 Claire skrev, for 1 minut siden: Holy f. Undskyld jeg sagde noget, skal vi vende tilbage til billeder af hotte modne damer? ...omg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 16. Oktober, 2016 (edited) Grækeren skrev, for 14 minutter siden: ...omg I know there we go, Connie Nielsen "ja tak" http://www.fanpop.com/clubs/connie-nielsen/images/30306578/title/connie-nielsen-photo/b/30306578 Hm? Virker ikke? Redigeret 16. Oktober, 2016 af Claire Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. Oktober, 2016 Claire skrev, for 41 minutter siden: Dér Åh. Hun er 100% perfekt. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 16. Oktober, 2016 Du skal ikke være så overrasket skønne Angela. Der er sikkert andre end mig, der tænder på intelligens, så vink du bare lidt mere selvsikkert tilbage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 16. Oktober, 2016 Vanderbilt skrev, for 5 timer siden: Demi Moore, 53.. Hun er bare så hot. Her kunne jeg godt kaste mig over en kvinde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 16. Oktober, 2016 StudineMILF skrev, for 11 minutter siden: Hun er bare så hot. Her kunne jeg godt kaste mig over en kvinde I et svagt øjeblik kunne jeg også kaste mig i grams med hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 16. Oktober, 2016 Butch skrev, for 3 minutter siden: Hende var jeg også på jagt efter, men.. TEKNISK SET er hun jo ikke en milf! Men altså.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 16. Oktober, 2016 Vanderbilt skrev, for 9 timer siden: Monica Bellucci.. 50 år og hottere end nogensinde! Enig! Hun er bare en utrolig smuk kvinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 16. Oktober, 2016 Claire skrev, for 11 minutter siden: Hende var jeg også på jagt efter, men.. TEKNISK SET er hun jo ikke en milf! Men altså.. Lige med hende kunne jeg godt se igennem fingrene med "technicalities"...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4162 Skrevet 17. Oktober, 2016 Hvad er der nu i vejen med vores egen StudineMILF? 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 17. Oktober, 2016 warmgun skrev, for 7 timer siden: Hvad er der nu i vejen med vores egen StudineMILF? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg