Hop til indhold
Guest Trinetease

En Flue på Væggen :-)

Recommended Posts

Guest Trinetease

Hejsa :-)

Jeg er nysgerrig som bare pokker :-)

Er der nogen af jer herinde som måske kender en Domina som jeg kunne få lov til at være en flue på væggen hos en enkelt dag ? 

Jeg ønsker ikke at deltage - jeg er simpelthen bare fascineret af det 'spil/Kemi der er mellem en Slave og en Domina. 

For lige at gøre det helt klart....jeg ønsker kun at kigge på, og jeg kommer ikke til at blive Domina eller lign. 

Findes der mon en frisk Domina? Og tror i at en/flere slaver vil syntes at det er okay at der er en 'hemmelig' gæst? 

Hemmelig skal forstås på den måde at jeg ikke er der som Trine eller deltager....slaverne skal selvfølgelig oplyses om at der er en tilskuer :-)

Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et indlæg, der får mig til at tænke på en sjov episode, jeg havde for nogle år siden. Jeg kan ikke dy mig for at bringe den videre:

Jeg var ankommet til en thaiklinik, som jeg i en periode besøgte regelmæssigt. Og altid den samme pige.

Den pågældende dag præsenterede "min faste" mig for en yngre veninde, og spurgte, om jeg havde noget imod, at hun gik med ind, da hun var under oplæring. Det var helt fint for mig, og hun sad på den anden seng og overværede under enkelte løbende instruktioner massagen og den medfølgende B2B. Den gled normalt over i ren sex.

Da vi var ved at nå dertil, begyndte "lærlingen" at gøre mine til at gå ud, men hvad pokker, hun havde jo allerede set det meste, så jeg spurgte, om ikke hun havde lyst til at se, hvordan man afsluttede en god time. Det skulle jo være realistisk, som jeg sagde. Det var helt i orden med massøren, så pigen blev.

Bevidstheden om, at der sad en ung pige og så på gjorde mig megaliderlig, at jeg lagde ekstra energi i, og massøren fik sådan en omgang, som hun hverken før eller siden fik af mig. "Lærlingen" ville dog ikke med os i bad. Det fik vi for os selv.

Det var en totaloplevelse, måske fordi den kom uventet. Jeg håber, at Trine får positiv respons fra en domina med slaver. Der ligger her, efter min erfaring, en god oplevelse til alle parter i rummet.

 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 22 minutter siden:

Det er et indlæg, der får mig til at tænke på en sjov episode, jeg havde for nogle år siden. Jeg kan ikke dy mig for at bringe den videre:

Jeg var ankommet til en thaiklinik, som jeg i en periode besøgte regelmæssigt. Og altid den samme pige.

Den pågældende dag præsenterede "min faste" mig for en yngre veninde, og spurgte, om jeg havde noget imod, at hun gik med ind, da hun var under oplæring. Det var helt fint for mig, og hun sad på den anden seng og overværede under enkelte løbende instruktioner massagen og den medfølgende B2B. Den gled normalt over i ren sex.

Da vi var ved at nå dertil, begyndte "lærlingen" at gøre mine til at gå ud, men hvad pokker, hun havde jo allerede set det meste, så jeg spurgte, om ikke hun havde lyst til at se, hvordan man afsluttede en god time. Det skulle jo være realistisk, som jeg sagde. Det var helt i orden med massøren, så pigen blev.

Bevidstheden om, at der sad en ung pige og så på gjorde mig megaliderlig, at jeg lagde ekstra energi i, og massøren fik sådan en omgang, som hun hverken før eller siden fik af mig. "Lærlingen" ville dog ikke med os i bad. Det fik vi for os selv.

Det var en totaloplevelse, måske fordi den kom uventet. Jeg håber, at Trine får positiv respons fra en domina med slaver. Der ligger her, efter min erfaring, en god oplevelse til alle parter i rummet.

 

Har haft en oplevelse lidt i stil med det her også på en thai klinik :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Trine

Jeg håber der er en domina, der er med på din ide. Jeg vil som slave, bare synes at en tilskuer til seancen, vil det mere interessant og ydmygende. Hvis en domina tager ideen op, kan det jo annonceres som, en speciel event. Jeg ville gerne deltage

Rosen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Trine

Det handler nok om at have den rigtige vinkel på det, hvis du ska have sådan nogle oplevelser fra sidelinjen.

Hvis en Domina annoncerer med at der er en smuk sexet kvinde som tilskuer, så er jeg overbevist om, at det genererer flere gæster og mere aktion hos Dominaen den pågældende dag. Altså en klar win-win :-)  Der skal være et incitament for Dominaen. Ellers er Hun nok ikke interesseret.

Jeg vil anbefale dig at kontakte Empress Malice. Hun spænder bredt og er kompetent, og er frisk på lidt af hvert. Og Hun er endda helt normal, kvik, sød og venlig - altså udenfor seancerne ;-)  Hun annoncerer ikke meget, og det er fordi, det ikke er nødvendigt.

Hos Hende vil du kunne opleve lidt af hvert; pisk og smerte, ydmygelser, diverse redskaber, bizar, tortur, urin m.v., og ikke mindst strapon og udblokning, som er mit eget "speciale." Jeg stiller gerne op og lader dig være tilskuer. Også til slavesammenføring :)

mvh. sub m

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Trine vi er et dom par der nok kunne finde mulighed på et tidspunkt at tage dig med ind i en session :)

 

mvh Wcouple

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 2016-10-14 at 07:26:

Det er et indlæg, der får mig til at tænke på en sjov episode, jeg havde for nogle år siden. Jeg kan ikke dy mig for at bringe den videre:

Jeg var ankommet til en thaiklinik, som jeg i en periode besøgte regelmæssigt. Og altid den samme pige.

Den pågældende dag præsenterede "min faste" mig for en yngre veninde, .......

 

AlfaN skrev, den 2016-10-14 at 07:49:

Har haft en oplevelse lidt i stil med det her også på en thai klinik :-)

Den slags findes der en tråd til. I skal vel ikke gemme dem heroppe vel :-(

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 timer siden:

 

Den slags findes der en tråd til. I skal vel ikke gemme dem heroppe vel :-(

 

 

Nu mundede mit indlæg jo (også) ud i en opfordring til en domina/slave om at melde positivt tilbage til Trine, men for min skyld må moderationen da gerne flytte mit indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Trine,

hvis du læser dette!

Fik du oplevet at være fluen på væggen?

hvordan oplevede du det?

spændende? Intressant? Frastødende? Eller...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 14/10/2016 at 06:54:

Hejsa :-)

Jeg er nysgerrig som bare pokker :-)

Er der nogen af jer herinde som måske kender en Domina som jeg kunne få lov til at være en flue på væggen hos en enkelt dag ? 

Jeg ønsker ikke at deltage - jeg er simpelthen bare fascineret af det 'spil/Kemi der er mellem en Slave og en Domina. 

For lige at gøre det helt klart....jeg ønsker kun at kigge på, og jeg kommer ikke til at blive Domina eller lign. 

Findes der mon en frisk Domina? Og tror i at en/flere slaver vil syntes at det er okay at der er en 'hemmelig' gæst? 

Hemmelig skal forstås på den måde at jeg ikke er der som Trine eller deltager....slaverne skal selvfølgelig oplyses om at der er en tilskuer :-)

Trine

 

Er du sikker på, at du kan holde dig tilbage, når det går løs? Jeg har prøvet situation, og da herskerinden gik i gang, var den blide pige MEGET interesseret, og da herskerinden efter et kvarters tid foreslog hende at befale mig til at slikke hendes tæer, var hun helt med - og så udviklede hun sig til noget, som hun ikke havde troet at hun indeholdt :)

Hun var faktisk næsten bedre end herskerinden :P<3

Men det er måske også sådan noget du håber på ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Madame Helene skrev, den 18/10/2016 at 16:32:

hej Tine 

Du må da gerne kikke med hos mig :)

 

hilsen helene 

Hej Helene :)

Det vil jeg virkeligt gerne :-)

Har du en mail eller andet jeg kan skrive til ? 

Hvor er det fedt! Tak :-)

Kh Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
Trinetease skrev, den 14/10/2016 at 06:54:

Hejsa :-)

Jeg er nysgerrig som bare pokker :-)

Er der nogen af jer herinde som måske kender en Domina som jeg kunne få lov til at være en flue på væggen hos en enkelt dag ? 

Jeg ønsker ikke at deltage - jeg er simpelthen bare fascineret af det 'spil/Kemi der er mellem en Slave og en Domina. 

For lige at gøre det helt klart....jeg ønsker kun at kigge på, og jeg kommer ikke til at blive Domina eller lign. 

Findes der mon en frisk Domina? Og tror i at en/flere slaver vil syntes at det er okay at der er en 'hemmelig' gæst? 

Hemmelig skal forstås på den måde at jeg ikke er der som Trine eller deltager....slaverne skal selvfølgelig oplyses om at der er en tilskuer :-)

Trine

det kan du ved mig trine, en dag du er i odense, der ligger mit domicil :-) My  ( Madame M )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 timer siden:

Hej Helene :)

Det vil jeg virkeligt gerne :-)

Har du en mail eller andet jeg kan skrive til ? 

Hvor er det fedt! Tak :-)

Kh Trine

Vil da lige bemærke, at du nok ikke får nogen bedre mentor end Helene!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Trine,

andre har opfodret dig til at skive om din oplevelse som fluen på vægge.

For mig er BDSM en meget vigtig del af mit liv, men finder at det vil være spændende hvis du vil skrive om din oplevelse som fluen på væggen.

Vi er helt sikkert mange som vil finde det interessant hvordan du som ikke domina ser og oplever en seance.

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...